Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریف ابراهیمی غروب پنج‌شنبه در حاشیه بازدید از کشتارگاه‌های دام سمنان در گفتگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه بازار مرغ استان سمنان از تولید تا عرضه با دقت رصد شده و مورد پایش قرار می‌گیرد، ابراز داشت: هدف ازاین‌گونه اقدام رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است لذا این بازدیدها نیز به همین منظور صورت گرفت تا بر روند عرضه و بارگیری مرغ گرم نظارت بیشتری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هوشمند سازی توزیع و عرضه مرغ در استان سمنان اجرایی می‌شود، افزود: این اقدام موجب شد تا تخلفات در واحدهای تولید و فروش به حداقل و تقریباً به صفر برسد.

دادستان استان سمنان بابیان اینکه کشتارگاه‌ها می‌بایست کد رهگیری را حتماً داشته باشند، ابراز داشت: با توجه به اینکه در تلاشیم تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود لذا داشتن این کد رهگیری باعث ایجاد نظارت و پایش بیشتر و درنتیجه تخلفات کمتر می‌شود.

ابراهیمی بابیان اینکه قیمت مصوب مرغ گرم در استان سمنان کیلویی ۳۰ هزار تومان است، تصریح کرد: قطعاً با موارد تخلف به‌صورت ویژه برخوردهای لازم خواهد شد.

وی بابیان اینکه در گرمسار پرونده‌های عرضه مرغ خارج از شبکه و گران‌فروشی در جریان رسیدگی قرار دارد، افزود: فرستادم مرغ به خارج استان باعث به وجود آمدن مشکلات بسیاری شده بود که امیدواریم با رویه هوشمند سازی این‌گونه پرونده‌ها نیز در استان سمنان تشکیل نشود.

کد خبر 5371596

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری استان سمنان گوشت مرغ مرغداری کشتارگاه نظارت و بازرسی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا کرمانشاه روز دانشجو گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا آلودگی هوا عکس استانها ایلام معلولان شیراز استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...

قدس ب نقل از بورس پرس ، اعلام ارزش واگذاری دو بلوک ۵۱ درصدی پرسپولیس و استقلال با حاشیه هایی همراه شده و هواداران استقلال در فضای مجازی با راه اندازی هشتگ واگذاری عادلانه اعتراض کرده اند تا این موضوع به ترند اول توییتر فارسی تبدیل شود!

بر اساس این گزارش، طبق برنامه اعلامی قرار است بلوک ۵۱ درصدی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس برای چهارمین مرتبه، شنبه آینده و سه‌ شنبه ۲۱ فروردین به ارزش ۲.۱ و ۱.۸ هزار میلیارد تومان در فرابورس عرضه شود.

در این میان از قرار معلوم، بلوک پرسپولیس توسط بانک ملت و استقلال از سوی بانک تجارت خریداری خواهد شد ولی تا زمان انجام و قطعیت معامله، هیچ تضمیمی به این رویداد نیست!

بلوک مدیریتی پرسپولیس شامل بیش از 5 میلیارد و 362 میلیون سهم بوده که به صورت نقد یا نقد و اقساط روانه میز فروش فرابورس می شود. قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلو در روز عرضه (معادل قیمت پایانی روز قبل از عرضه) به اضافه 110 درصد به شرط آنکه از 3.946 ریال کمتر نباشد ( در عرضه قبلی 5106 ریال) تعیین شده است. 

ارزش پایه این بلوک در عرضه قبلی و مربوط به 7 اسفند، بیش از 2.7 هزار میلیارد تومان و در چهارمین عرضه بیش از 2.1 هزار میلیارد تومان تعیین شده است. کارگزار عرضه کننده هم کارگزاری بانک ملی تعیین شده است.

همچنین بیش از ۵.۵ میلیارد سهم "استقلال" با قیمت پایه هر سهم معادل قیمت تابلوی فرابورس در روز عرضه به اضافه ۱۱۰ درصد به شرط آنکه از ۳۳۶۲ ریال کمتر نباشد و ارزش معامله معادل تعداد سهام قابل عرضه ضرب در قیمت پایه هر سهم به شرط آنکه از ۱.۸ هزار میلیارد تومان کمتر نباشد، روانه میز فروش خواهد شد که نسبت به عرضه قبلی تغییر قیمتی نداشت.

دیگر خبرها

  • میوه کمتر از نرخ مصوب در مغازه‌ها عرضه می‌شود
  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • روند مصرف سوخت در استان سمنان طی تعطیلات نوروزی چگونه بود؟
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • افزایش قیمت دلار بازار مسکن را به کدام سو می‌برد؟
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳
  • ساعت هوشمند Honor Watch GS 4 عرضه شد
  • قیمت نفت کماکان صعودی ماند