Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز گفت: تیم آلومینیوم اراک با شایستگی جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال کشور کسب کرده‌ است.

به گزارش برنا از اراک ، علی‌اصغر کلانتری در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم اراک، افزود: تیم آلومینیوم اراک از برخی تیم‌های بالای جدول رده‌بندی لیگ فوتبال کشور که با انجام هزینه‌های گزاف تیمشان را بسته‌اند، شایسته‌تر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تیم آلومینیوم اراک  از نظر کادر فنی، بازیکنان و شرایط مدیریتی که به این تیم حاکم است می‌تواند تا روزهای آخر به‌عنوان یک مدعی برای سایر تیم‌های حاضر باشد.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز یادآور شد: تیم فجر سپاسی زمانی که به لیگ برتر آمد ساختار متناسب برای این صعود را نداشت و همه تلاش به‌کار گرفته شده امسال برای ثبات تیم کار شود و از تمامی ظرفیت‌های بالقوه بهره گرفته شد تا همه پای کار بیایند.

کلانتری ادامه داد: اکنون که تیم فجر سپاسی شیراز به لیگ برتر آمده باید شرایط را برای موفقیت‌های بیشتر در چهار تا پنج سال آینده پیش‌بینی کرد.

وی خاطرنشان کرد: امسال همانند تمام تیم‌هایی که به لیگ برتر وارد می شوند سال ثبات تیم فجر سپاسی شیراز است چرا که پس از هشت سال با تمام سختی‌ها این موقعیت از آن فجر سپاسی شده و اکنون با سختی‌هایی که در شهر و استان ما است می جنگیم تا ضعف دیگران را پوشش دهیم.

کلانتری افزود: امید می‌رود که شرایط ایجاد شود تا ثبات تیم فجر سپاسی شیراز حاصل شده و بتوان به بالای جدول هم فکر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برخی اتفاقات سازمان لیگ و وزارت ورزش گفت: اختلافات و تضارب آرا تا زمانی که باعث پیشرفت فوتبال و سایر رشته‌های ورزشی باشد،خوب است.

سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز افزود: هیچ کس نباید از اینکه تیم‌های صنعتی برای حرفه‌ای شدن خرج می‌کنند تا مردم را خوشحال کنند ناراحت شود بلکه باید تیم‌های پایین‌تر از این رویه بیاموزند تا با تلاش و پیگیری بتوانند منابع مالی بهتری را برای تیم خود فراهم کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا بازی جدول فوتبال لیگ برتر پوشش سازمان لیگ وزارت ورزش منابع مالی لیگ برتر هفته نهم لیگ برتر آلومینیوم اراک فجر شهید سپاسی تیم فجر سپاسی شیراز آلومینیوم اراک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران

زی‌سان: دو تیم پرسپولیس و آلومینیوم اراک از سری رقابت‌های یک هشتم نهایی جام حذفی ایران روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه در اراک به مصاف هم خواهند رفت. این بازی ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه به وقت ایران برگزار خواهد شد. دو تیم آخرین بار بهمن ماه ۱۴۰۲ از سری رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که آلومینیوم اراک بازی را در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود خود به پایان رساند.

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز