Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@23:46:34 GMT

گزارش زنده؛ سپاهان 0 - صنعت نفت 0

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۷۵۵۲

گزارش زنده؛ سپاهان 0 - صنعت نفت 0

سپاهان امروز برای جبران شکست سخت هفته گذشته خود، به دنبال پیروزی مقابل صنعت نفت است.

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان با هدایت محرم نویدکیا شروع خوبی در لیگ بیست و یکم داشت و خیلی زود خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی معرفی کرد. این تیم هفته گذشته در حالی که صدر جدول را در اختیار داشت با نتیجه دور از انتظار چهار بر دو مغلوب گل گهر سیرجان شد تا صدر را تحویل این تیم دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محرم با امتیاز و تفاضل برابر با گل گهر در مکان دوم هستند و امروز هیچ هدفی جز برد را مقابل حریف هفته نهم خود دنبال نمی کنند؛ صنعت نفت حریف امروز سپاهان اصلا وضعیت خوبی ندارد و با 6 امتیاز سیزدهم است و چهار هفته از اولین و آخرین پیروزی این فصلش می گذرد. شاگردان علیمنصور که طی چهار هفته اخیر سه مساوی و یک باخت داشتند برای خروج از منطقه خطر نیاز به کسب امتیاز در هفته های باقی مانده از نیم فصل اول دارند.

 

هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران 1401-1400
پنج شنبه: 1400/09/18 ؛ ساعت: 16:00
ورزشگاه: نقش جهان اصفهان (بدون تماشاگر)
گروه داوری: داور: مرتضی منصوریان/ کمک ها: یعقوب سخندان- جعفر مهاجر/ داور چهارم: ابوالفضل گرجی/ ناظر: یداله جهانبازی

 

سپاهان اصفهان:

کریستوفر کنت گئورگی گولسیانی عزت‌الله پورقاز دانیال اسماعیلی‌فر امید نورافکن مسعود ریگی محمد کریمی یاسین سلمانی محمدرضا حسینی فرشاد احمدزاده شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

 

صنعت نفت آبادان:

احمد گوهری محمد طیبی  محمد بختیاری  حسین ساکی امید خالدی  مهدی حنفی حکیم نصاری امید حامدی حسن بیت‌سعید احمد شریعت علی امیری

سرمربی: علیرضا منصوریان

 

 

دقایق حساس:

دقیقه 4: شلیک زمینی امید نورافکن از روی ضربه ایستگاهی را گوهری به خوبی مهار کرد و فرشاد احمدزاده در ریباند توپ را به آسمان زد تا موقعیت خوب سپاهان از دست برود.

 

 

در حاشیه:
*سپاهان که به همراه گل گهر با 12 گل زده بهترین خط حمله های لیگ هستند، امروز مقابل حریفی قرار گرفته که تنها 3 گل در 8 بازی زده است.
*سپاهان هفته گذشته 4 گل از گل گهر خورد و این در حالی است که شاگردان نویدکیا در 7 بازی قبلی خود تنها یک گل خورده بودند.
*سروش رفیعی که به خاطر تولد فرزندش راهی کانادا شده در بازی امروز هم غایب است.
*نفت آبادان در غیاب چهار بازیکن خود در این بازی حضور پیدا کرده است.
*منصوریان و نویدکیا در قامت مربی یک بار مقابل هم قرار گرفته اند که نویدکیا برنده آن بوده است.

*نفت امروز از لباس های دوم خود که پیراهن و جوراب آبی و شورت سفید است استفاده کرده تا شباهت زیادی به تیم محبوب سرمربی اش داشته باشد.
*سرمربیان دو تیم پیش از شروع مسابقه خوش و بش صمیمانه ای با یکدیگر داشتند.

 

فولادمبارکه سپاهان صنعت نفت آبادان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان صنعت نفت آبادان صنعت نفت گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد

درخشش اودگارد در مقابل چلسی، یادآور بازی‌های مسوت اوزیل در جمع توپچی‌ها بود.

طرفداری | کاپیتان اودگارد یکی از ستاره‌های بی‌چون و چرای آرسنال در این فصل بوده است.

آرسنال در دیداری جذاب و نفس‌گیر، چلسی را با نتیجه 5-0 شکست داد و به صدر جدول لیگ برتر انگلستان صعود کرد. در این بازی، مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، عملکردی فوق‌العاده از خود به نمایش گذاشت و هشت موقعیت گلزنی را برای تیمش خلق کرد. او همچنین دو پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش در بازی مقابل چلسی ارسال کرد. کاپیتان توپچی‌ها با درخشش خود در بازی برابر چلسی آمارهای جالب‌توجهی را به نام خودش به ثبت رسانده است.

عملکرد مارتین اودگارد در بازی مقابل چلسی بیشترین خلق موقعیت در یک بازی لیگ برتر برای آرسنال پس از مسوت اوزیل (8) بیشترین لمس توپ (82) بیشترین پاس در یک سوم پایانی زمین (34) بیشترین برد در دوئل‌ها (8) بیشترین دریبل موفق (3) بهترین بازیکن زمین از هواسکورد با نمره 9.8

بیشتر بخوانید:

آرسنال 5-0 چلسی؛ آواز مهیب در قلب شهر قرمز تحقیر پوچتینو در امارات؛ سنگین‌ترین شکست تاریخ چلسی مقابل آرسنال!

عملکرد اودگارد در این بازی یادآور بازی‌های مسوت اوزیل، هافبک سابق باشگاه آرسنال بود. اوزیل در سال ۲۰۱۵ در مقابل ساندلند ۱۲ موقعیت برای بازیکنان آرسنال خلق کرده بود تا حال کاپیتان اودگارد پس از هشت فصل یاد او را بار دیگر برای هواداران آرسنال زنده کند.

پیروزی در این بازی برای آرسنال اهمیت زیادی داشت. آنها با این پیروزی موقتا به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند تا امیدهای خود را برای کسب عنوان قهرمانی زنده نگه دارند. عملکرد اودگارد در این بازی نشان داد که او به معنای واقعی کلمه یک رهبر تمام عیار برای توپچی‌هاست. او با هوش، خلاقیت و تکنیک خود، یکی از بهترین بازیکنان آرسنال و لیگ برتر انگلستان در حال حاضر است.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • گزارش زنده: مس رفسنجان-پیکان
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • سپاهان نمی‌تواند استقلال ملاثانی را دست‌کم بگیرد!
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • شاهکار کاپیتان؛ مارتین اودگارد یاد مسوت اوزیل را در آرسنال زنده کرد
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم
  • صدر جدول طلایی شد
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • شکست ملوان مقابل سپاهان بعد از ۳۶۷۰ روز!