Web Analytics Made Easy - Statcounter

نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن این هفته با هم دیدار می کنند.

در چارچوب رقابت های هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن به مصاف هم می روند.

اطلاعات بازی

هفته نهم مسابقات لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس
بازی: نفت مسجدسلیمان - ذوب آهن

تاریخ و زمان: جمعه 19 آذر 1400 ساعت 15:00
مکان: مسجدسلیمان - ورزشگاه بهنام محمدی

داوران: اشکان خورشیدی، علیرضا ایلدروم، دانیال باشنده، شبیر بهروزی / ناظر: سعید بطحائی

وضعیت دو تیم

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در حال حاضر با شش امتیاز در رتبه چهاردهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراز کمالوند و شاگردانش یک فصل پر حاشیه دیگر را سپری می کنند و تیم خوزستانی این فصل هم دچار مشکلات شدید مالی است که همین مسئله باعث شده تا آنها پس از گذشت 8 هفته از مسابقات جزو تیم های پایین جدولی باشند. در بازی فردا نفت مسجدسلیمان میزبان است و قطعا در تلاش برای کسب سه امتیاز خواهد بود. آنها در آخرین بازی خود در لیگ برتر در هفته هشتم با تیم تازه تازه وارد هوادار دیدار کردند و به تساوی رضایت دادند.

در سوی مقابل تیم ذوب آهن قرار دارد. مهدی تارتار و تیمش در این فصل در حال حاضر با ده امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران قرار دارند. ذوب آهن در آخرین بازی خود در لیگ در فولاد شهر به مصاف مس رفسنجان رفت و با نتیجه سنگین 3-0 شکست خورد. این مسئله قطعا بازیکنان ذوب آهن را به واکنش وادار می کند و قطعا آنها در خوزستان به دنبال کسب سه امتیاز خواهند بود. مشکل اصلی ذوب آهن در این فصل در امر گلزنی است. تیم تارتار در این فصل تنها 4 گل به ثمر رسانده که در نوع خود آماری بد محسوب می شود. قطعا با رفع مشکل گلزنی، ذوب آهن می تواند در ادامه فصل شرایط بهتری را رقم بزند.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! کارلوس کی روش و برانکو در عرب کاپ به هم می رسند؟ نجات یک نفر از پای چوبه دار توسط علی دایی / فیلم چهره خندان کلمن لنگله پس از حذف زودهنگام بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / عکس فوتبال بازی کردن لیونل مسی و پسرانش در خانه؛ تکل خشن متئو! / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • آتش‌بازی پاری سن ژرمن به‌سمت قهرمانی
  • برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - سپاهان در مسجدسلیمان
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • حرف‌های خشن سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان: مسئولان ورود کنند!
  • هفته‌ای که قهرمانی رئال قطعی می‌شود
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تیم منتخب هفته بیست و چهارم لیگ‌برتر