Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@17:50:11 GMT

نتیجه امروز مذاکرات وین از زبان روس‌ها

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۷۷۰۲

نتیجه امروز مذاکرات وین از زبان روس‌ها

نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی ضمن اعلام خبر پایان جلسه کمسیون مشترک برجام گفت که این جلسه «سازنده» بوده است. ناطقان: «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های‌ بین‌المللی مستقر در وین ضمن اعلام پایان جلسه کمیسیون مشترک برجام اعلام کرد که این نشست «کوتاه و سازنده» بوده است.

اولیانوف در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، در خصوص جلسه امروز (پنجشنبه) کمیسیون مشترک برجام نوشت: «نشست کمیسیون مشترک به اتمام رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسبتاً کوتاه و سازنده بود. شرکت‌کنندگان شاهد شماری اشتراکات مهم در مواضع خود بودند که شامل ارتباط با لزوم نهایی کردن موفقیت‌آمیز و هرچه سریع‌تر مذاکرات وین درباره احیای برجام می‌شد».

 

 



ادامه دور جدید مذاکرات وین برای رفع تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا علیه ایران، حدود ساعت ۱۵:۰۰ به وقت تهران در «وین» پایتخت اتریش آغاز شد و حدود یک ساعت نیز ادامه داشت.

«علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و «انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام، ریاست این نشست را برعهده داشتند.

مذاکرات وین در حالی شروع شده است که چند ساعت پیش، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال از تلاش‌های آمریکا برای تشدید اجرای تحریم‌های ایران خبر داد.

در این گزارش نوشته شده است که مقام‌های ارشد وزارت خارجه و خزانه‌داری آمریکا، ایالات متحده یک هیأت عالی رتبه از جمله «آندریا گاکی» رئیس دفتر کنترل دارایی‌های خارجی خزانه‌داری آمریکا را هفته آینده به امارات عربی متحده اعزام می‌کند تا شرکت‌ها و افراد مهم این کشور را که به دنبال تعامل با ایران هستند را تهدید به تحریم کنند.

دور جدیدی از مذاکرات وین برای رفع تحریم‌ها و احیای برجام هشتم آذرماه در پایتخت اتریش آغاز شد و تا روز دوازدهم آذر ماه ادامه داشت و در جریان مذاکرات، هیأت ایرانی دو سند درباره رفع تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه ایالات متحده و فعالیت‌های هسته‌ای ایران به طرف مقابل ارائه داد و طرف‌های مقابل برای رایزنی با مقامات کشورهایشان به پایتخت‌های خود بازگشتند تا امروز، این مذاکرات را از سر بگیرند. منبع: فارس برچسب ها: مذاکرات وین ، میخائیل اولیانوف ، برجام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مذاکرات وین میخائیل اولیانوف برجام کمیسیون مشترک مشترک برجام مذاکرات وین تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک از زبان وزیر نیرو‌

وزیر نیرو آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک و رویکرد دولت در قبال حل مشکلات آبی استان سمنان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

علی‌اکبر محرابیان در جریان سفر به استان سمنان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: در استان سمنان، شهرستان‌ها شرایط یکسانی ندارند.

وی با بیان اینکه امروز طرح‌های انتقال آب به شهرستان‌های گرمسار و آرادان به بهره‌برداری رسید افزود: برای دو شهرستان شاهرود و سمنان هم‌ دو طرح داریم که امروز در شورای اداری درخصوص آن صحبت شد تا ان‌شاءالله با تصویب و پشتیبانی دولت بتوانیم این طرح‌ها را نیز اجرایی و تنش آبی در این دو شهرستان را نیز برطرف کنیم.

وزیر نیرو دربارع میزان تأمین بودجه احداث سد فینسک نیز بیان داشت: براساس قانون بودجه، اعتبارات سالانه این طرح تغییر می‌کند و هر ساله یک اعتبار خاصی برای آن درنظر گرفته می‌شود.

محرابیان گفت: امیدواریم در سفر امروز نیز بتوانیم هرچه سریعتر عملیات اجرایی خط انتقال آب به شهر را آغاز کنیم.

انتهای پیام/363/

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • شبکه اسرائیلی از زبان نتانیاهو: به دنبال جنگ با ایران نیستیم! / ماموریت‌های مهم‌تری در جبهه غزه و لبنان داریم
  • کنایه رئیسی به برجام ۲ و ۳ در دیدار با مردم شاهرود
  • آخرین جزئیات از اجرای سد فینسک از زبان وزیر نیرو‌
  • ساعت بازی فوتسال تیم ملی ایران - افغانستان در جام ملت‌ها
  • ماموریت مشترک گروسیان و پورحمیدی با پیراهن آبی
  • تاسیس بانک مشترک ایران-پاکستان فعلا معلق مانده است
  • ۵ پیام مهم عملیات وعده صادق از زبان یک فرمانده ارتش
  • آخرین وضعیت کشتی توقیف شده اسرائیل توسط ایران از زبان معاون رئیسی
  • تهدید حماس به تعلیق مشارکت در مذاکرات بی‌نتیجه آتش‌بس با رژیم صهیونیستی