Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@04:56:41 GMT

فرود اضطراری پرواز کیش در فرودگاه شیراز

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۷۸۰۷

فرود اضطراری پرواز کیش در فرودگاه شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، هواپیمای mb۸۳ شرکت کیش- ایر که از کیش به سمت ساری در حرکت بود، در شیراز به زمین نشست.

علت فرود هواپیما نقص فنی بود که بنابر تشخیص خلبان برای افزایش ایمنی پرواز و با هماهنگی با فرودگاه شهیدآیت الله دستغیب شیراز، پرواز کیش – ساری ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه در شیراز فرود آمد.

این پرواز حامل ۱۵۶ مسافر بود که پس از حدود ۳ ساعت توقف برای تعمیر، بار دیگر به سمت ساری پرواز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکانیک هواپیما، در پرواز ۷۰۹۸ کیش- ساری حضور داشت و در مدت تعمیر هواپیما، مسافران در سالن انتظار فرودگاه شهید دستغیب حضور داشتند که پس از بیان علت فرود خارج از برنامه هواپیما برای آن ها، از پذیرایی شرکت کیش ایر بهره‌مند شدند.

پرواز ۷۰۹۸ کیش ایر قرار بود ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه صبح امروز فرودگاه کیش را به مقصد ساری ترک کند که در شروع پرواز نیز یک ساعت تاخیر داشت.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: شیراز هواپیما شهید فرود اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ

پخش مستقیم تصاویر یک باند فرودگاه بین‌المللی لس آنجلس، فرود ناموفق یک هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ را ضبط کرده است. در این تصاویر هواپیمای مسافربری بعد از باز شدن چرخ‌ها، روی باند می‌آید ولی موفق به فرود نمی‌شود و دوباره پرواز می‌کند. به گزارش رویترز این هواپیما دقایقی بعد موفق به فرود بی‌خطر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # هواپیما سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تصویری حیرت انگیز از فرود ناموفق یک بوئینگ
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • پرواز مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل دایر شد
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • نخستین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • اولین پرواز اعزام زائران از مازندران به عمره مفرده ۱۰ اردیبهشت
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • زمان طولانی ترین و کوتاه ترین پرواز تهران استانبول