Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@09:07:25 GMT

سوخت قاچاق با هوشیاری پلیس به مقصد نرسید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۷۸۱۵

سوخت قاچاق با هوشیاری پلیس به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک کامیون تانکردار و کشف 32 هزار لیتر سوخت قاچاق در محور میناب-بندرعباس خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا جعفری ظهر امروز اظهارداشت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران ایستگاه بازرسی چغازردی در اجرای طرح کنترل تانکرهای سوخت رسان در محور میناب- بندرعباس، یک دستگاه کامیون کشنده تانکر دار را به ظن حمل قاچاق متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راننده در مواجهه با کارآگاهان بیان داشت خودرو فاقد بار بوده اما در بررسی انجام گرفته مشخص شد حامل سوخت خارج از شبکه است که در این راستا با هماهنگی های قضائی خودرو به داخل یگان انتظامی منتقل و با دعوت از نمایندگان شرکت ملی‌ پخش فرآورده‌های نفتی از محموله نمونه‌برداری و پس از آزمایشات، قاچاق سوخت محرز و نوع آن نفت و گازوئیل اعلام شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در ادامه خودرو با دستور قضائی به انبار شرکت نفت استان گسیل و پس از تخلیه بار آن را 32 هزار لیتر نفت و گازوئیل قاچاق بیان کردند، ادامه داد: کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را ۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال اعلام کردند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قیمت های روز در یک نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: ماموران یگان امداد در راستای ماموریت‌های محوله بررسی خودرو‌های مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: ماموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، بیان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • سوخت قاچاق به مقصد نرسید