Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:33:43 GMT

هشدار پلیس فتای در خصوص کلاهبرداری حراج شب یلدا

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۰۸۵

هشدار پلیس فتای در خصوص کلاهبرداری حراج شب یلدا

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه نسبت به کلاهبرداری تحت عنوان حراج شب یلدا در فروشگاه‌های جعلی فضای مجازی به کاربران هشدار داد.

به گزارش مشرق؛ به نقل از پلیس، سرهنگ علی عباسی‌کسانی اظهار داشت: همه‌ساله در ایام نزدیک به شب یلدا شاهد فروش ویژه البسه زمستانی، کتاب حافظ و یا تزیینات ویژه شب یلدا توسط فروشگاه‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شیادان سایبری با تقلید از فروشگاه‌های آنلاین معتبر و با تخفیف‌های چشمگیر و روش‌ها و شیوه‌های اغواکننده مانند طرح‌های زمستانی و ساخت تبلیغات جذاب توجه کاربران را جلب ‌کرده و آن‌ها را به سمت دام‌های خود هدایت می‌کند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ادامه داد: باید توجه داشت در بسیاری از مواقع کلاهبردار بعد از دریافت وجه کالا دیگر پاسخگوی فرد نیست و یا در صورت ارسال آن کالای تحویل داده‌شده به مشتری، ازنظر کیفیت، جنس کالا، رنگ و حتی سایز بسیار متفاوت از کالای تبلیغ‌ شده است.

وی به شهروندانی که قصد خرید اینترنتی دارند، توصیه کرد به‌هیچ‌وجه به تبلیغات اغواکننده فروش کالا در فضای مجازی به‌خصوص شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و برای یک خرید اینترنتی امن حتماً از فروشگاه‌های دارای «ای نماد» اقدام کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: از فروشگاه‌هایی که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند خرید کنند و توجه داشته باشید که آدرس سایت‌های فروشگاهی معتبر با عبارت HTTPS شروع‌شده و تمامی درگاه‌های پرداخت بانکی با عبارت SHAPARAK.IR ختم می‌شوند.

وی بیان کرد: در خریدهای زیر ۱۰۰ هزار تومان هم از رمز پویا استفاده کنید و در صورت امکان، پرداخت درب منزل را انتخاب کنید و از پرداخت بیعانه جدا خودداری کنید.

عباسی‌کسانی گفت: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت پلیس فتا فضای مجازی شبکه های اجتماعی قیمت های روز در یک نگاه شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی

کامپوزیت دندانی نوعی مواد دندانپزشکی است که بر پایه رزین ساخته شده و برای مصارف زیبایی در حوزه دندانپزشکی مورد استفاده قرار می گیرد. این متریال ترکیبی از سیلیکا و کوارتز است و برای بازیابی ساختار دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. در سال های اخیر مدل های متنوعی از انواع کامپوزیت های دندانی وارد بازارهای فروش شده اند. در میان این مدل ها، کیفیت برخی بسیار بیشتر است؛ به منظور انتخاب بهترین کامپیوزیت های دندانی، باید به دنبال بهترین فروشگاه های اینترنتی خرید و فروش ابزارهای دندانپزشکی بگردید. در این مطلب یک راهنمای جامع برای خرید این متریال دندانپزشکی ارائه می دهیم.

راهنمای خرید بهترین کامپوزیت دندان

برای خرید بهترین کامپیوزیت دندان از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی پیش از هر چیز باید به بهترین کیفیت این متریال توجه داشته باشید. برخی از نکاتی که برای انتخاب بهترین نوع کامپوزیت دندان مورد توجه قرار می گیرند، به شرح زیر هستند:
بررسی میزان مقاومت و استحکام مواد کامپوزیت پس از اجرا بر روی دندان ها در برابر هر گونه فشار یا ضربه تعیین کننده بسیاری از ویژگی های کیفی این محصولات خواهد بود.
زیبایی ظاهری این کامپوزیت ها یک مشخصه مهم برای انتخاب بهترین مدل آن ها به شمار می رود.
کامپوزیت انتخابی باید قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و به سادگی شکل دهی شود. به این ترتیب هندلینگ آن برای دندان پزشک بسیار ساده خواهد بود.
عدم ایجاد حساسیت در دهان بیمار در اثر استفاده از کامپوزیت یکی از فاکتورهای انتخاب بهترین نوع متریال کامپوزیتی است. این مواد باید با ساختار دهان و دندان اغلب بیماران سازگار باشند.
برای استفاده بهتر از این محصولات به خاصیت پولیش پذیری آن ها توجه می شود که در حین انجام کار بررسی خواهد شد. ارزیابی خاصیت ترمیم پذیری این متریال نیز یکی از مهمترین ارکان خرید کامپوزیت دندان باکیفیت به شمار می رود.

برترین فروشگاه های اینترنتی کامپوزیت دندان

در سر تا سر کشور ما خرید و فروش کامپوزیت های دندانی در جریان است. مراکز خرید فعال در کشور ما مدل های متنوعی از این محصولات را در اختیار مشتریان قرار می دهند. برای انتخاب یک محصول ایده آل باید به دنبال معتبرترین ها بگردید. برخی از برترین فروشگاه های اینترنتی کامپوزیت دندان را در ادامه مشاهده می کنید:

مرکز فروش دنتیوا

مرکز فروش دنتیوا تنوع بی نظیری از کامپوزیت های باکیفیت دندان را در اختیار مشتریان قرار می دهد. نکته ای که در وهله اول توجه مشتریان این مجموعه را به خود جلب می کند، تنوع برندهای ارائه دهنده کامپوزیت در این مرکز پخش و فروش است. انواع برندهای بیسکو، الترا دنت و.... در این مرکز فروش یافت می شوند. شما می توانید برای انتخاب بهترین مدل این محصولات بسته به نیازهای خود با کارشناسان فروش تیم دنتیوا در تماس باشید. این کارشناسان حرفه ای خرید شما را در میان این محصولات ساده تر می کنند. مرکز فروش دنتیوا با ارائه خدمات گارانتی خرید و فروش محصولات و تعیین نازل ترین قیمت ها به عنوان یکی از معتبرترین ها در حوزه فروش ابزارهای دندانپزشکی معرفی می شود.

مرکز فروش اینترنتی دیش دال

در میان مراکز فروش اینترنتی دندانپزشکی، مرکز فروش دیش دال یکی از بهترین ها است و سابقه حرفه ای گسترده ای در این حوزه دارد. انواع کامپوزیت های فلومیکروهیبریدی، سرامیکی و یونیورسال، بیودنتین و... در این مرکز فروش ارائه می شوند که هر یک بسته به نیازهای مراکز دندانپزشکی انتخاب خواهند شد. تنوع رنگ و برندهای سازنده این محصولات در مجموعه اینترنتی دیش دال یک ویژگی مهم به شمار می رود.

فروشگاه اینترنتی دندال

در فهرست معتبرترین فروشگاه های اینترنتی عرضه کامپوزیت دندان، مجموعه فروشگاه اینترنتی دندال نیز نامی معتبر و آشنا است که بهترین ها را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این مرکز پخش و فروش انواع کامپوزیت های 2 یا 4 و نیم گرمی را با بهترین کیفیت ارائه می دهد. شما می توانید این محصولات را از برترین برندهای جهانی تولید کامپوزیت خریداری کنید. انواع کامپوزیت های قدامی Dentex - DX.Esthetic، یونیورسال Dentex - DX.Universal، کامپوزیت میکروهیبرید Trent Dent – Solafil، کامپوزیت نانوهیبرید یونیورسال Triverse – ترایمدی و... در فهرست برترین محصولات این فروشگاه اینترنتی معتبر دسته بندی می شوند.

فروشگاه اینترنتی سورنا دنتال

سورنا دنتال نامی آشنا در حوزه خرید و فروش ابزارها و مواد اولیه دندانپزشکی است که توانسته رضایت بسیاری از مشتریان خود را به دست آورد. اعتبار بالای سورنا دنتال و سابقه طولانی مدت فعالیت این مجموعه سبب افزایش استقبال از آن در سر تا سر کشور شده است. کیفیت بالای محصولات در کنار تعیین قیمت های به صرفه یکی از مهمترین دلایل گسترش خدمات این مجموعه به شمار می رود.
کامپوزیت های دندانی در سورنا دنتال با بهترین کیفیت ارائه می شوند. تنوع رنگی بالا و استحکام و مقاومت این محصولات از بارزترین ویژگی های کامپوزیت های فروشگاه سورنال دنتال به شمار می رود. این مجموعه تنها خرید و فروش کامپوزیت های اصل و مرغوب را انجام می دهد. به همین سبب در میان دندانپزشکان مطرح سطح کشور، اعتبار بالایی دارد.

راز دنت کمپانی

یکی از عرضه کنندگان مطرح کامپوزیت دندان به نام راز دنت معرفی می شود که انواع دسته بندی های کامپوزیت را با قیمت های به صرفه ای ارائه می دهد. این مجموعه خرید گستردگی محصولات فروشگاه هایی مانند سورنا دنتال را ندارد؛ با این وجود یکی از معتبرترین ها در حوزه خرید و فروش کامپوزیت های دندانی است. محصولات این مرکز فروش از میان برترین برندهای جهانی انتخاب شده اند و با گارانتی های معتبر در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

جمع بندی

در این بخش در رابطه با بهترین مراکز عرضه و فروش کامپوزیت دندانی و بهترین روش های خرید این محصولات مواردی را بررسی کردیم. یک کامپوزیت باکیفیت باید با ویژگی های کیفی ذکر شده در این مطلب ارائه شود. برای خرید این محصولات از مراکز فروش حاضر در کشور باید این موارد را مورد بررسی قرار دهید. در میان فروشگاه های نام برده شده، مرکز فروش سورنا دنتال فهرست کاملی از هر آنچه در یک مرکز دندانپزشکی حرفه ای مورد نیاز است، ارائه می دهد. تکمیل بودن سبد خرید این مجموعه فروش یکی از مهمترین مزایای آن به شمار می رود.

دیگر خبرها

  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد
  • هشدار پلیس فتای قم در خصوص فروش سوالات کنکور
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • هشدار پلیس فتا نسبت به کلاهبرداری به بهانه فروش سوالات کنکور
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟
  • هشدار پلیس فتا به کنکوری‌ها
  • تامین سه میلیارد دلار ارز برای واردات کالا‌ از ابتدای فروردین تاکنون
  • کلاهبرداری از طریق لینک جعلی کالابرگ الکترونیک
  • خرید آنلاین مواد کامپوزیت دندان از معتبر ترین فروشگاه های اینترنتی
  • حراج سر ماه دیجی‌کالا به قیمت پارسال