Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:06:46 GMT

تبریک سرلشکر موسوی به سردار اشتری

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۱۱۳

تبریک سرلشکر موسوی به سردار اشتری

فرمانده کل ارتش تصویب طرح جامع ساختار و سازمان جدید فرماندهی کل انتظامی کشور را به سردار سرتیپ اشتری تبریک گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرتیپ حسین اشتری
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛

تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا ( مدظله العالی)  برای مجموعه غیور و ایثارگر انتظامی با پیشینه و سابقه درخشانی که در طول تاریخ شکل گیری خود داشته، محصول خدمات و جانفشانی های سترگ و مثال زدنی در حفظ امنیت و خدمت به مردم بوده و نشانگر ظرفیت های بالای آن سازمان واشراف و عنایت ویژه امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی) به تحولات مورد نیاز، متعالی و رو به جلوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابلاغ این ساختار رخدادی مهم و سرآغازی دیگر برای توسعه امنیت و خدمت‌رسانی گسترده‌تر به مردم شریف بوده و به عنوان نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ پرافتخار همرزمان عزیز در فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران  خواهد شد.

اینجانب ضمن تبریک تدبیر ارزشمند رهبر  معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا، توفیق روزافزون جنابعالی و همه همکاران خدومتان را در  فرماندهی کل انتظامی، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای امام خامنه ای عزیز ( مدظله العالی) از درگاه الهی خواستارم.
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی
 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امیر سرلشکر موسوی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت

سردار احمد علی گودرزی در دهمین اجلاس مرزی ایران و کویت که با حضور سرتیپ ستاد دریایی شیخ مبارک علی الصباح، فرمانده گارد ساحلی کویت و به میزبانی این کشور برگزار شد، اظهارکرد: یکی از اهداف مهم جمهوری اسلامی ایران توسعه دیپلماسی با کشور‌های همسایه است که بحمدالله روابط دو کشور دوست و مسلمان ایران و کویت بسیار حسنه است.

وی با اشاره به اینکه چنین نشست‌هایی برای ارتقاء امنیت مرزی دو کشور ضروری است، افزود: از حسن همکاری مسئولان مرزی کشور کویت در رهایی و آزادی تعدادی از صیادان به دلیل عدم آشنایی به قوانین و مقررات و وجود امواج دریا وارد آب‌های سرزمینی کشور کویت شدند، تشکر می‌کنم.

فرمانده مرزبانی با تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرز‌های دریایی مشترک گفت: اجرای گشت‌های همزمان در دریا، تبادل اطلاعات و تجربیات، مقابله با قاچاق و تردد‌های غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

گودرزی با اشاره به ۲۷۰۰ کیلومتر مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران مرز مشترک دریایی با کشور کویت دارد که با اقدامات مرزبانان دو کشور در سال‌های گذشته مرز‌ها بسیار امن بوده است.

وی با اشاره به شهادت تعدادی از مرزبانان در مقابله با قاچاق مواد مخدر، تصریح کرد: تبادل اطلاعات یکی از موثرترین مولفه‌ها در برخورد و مقابله با قاچاقچیان است که با استفاده از تجهیزات فنی پیشرفته می‌توان این پدیده شوم را مهار کرد.

فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پایان نشست دیپلماسی مرزی با همتای کویتی بر برخورد قاطع مرزبانان دو کشور با قاچاقچیان، تداوم برگزاری اجلاس سالیانه، امدادرسانی به شناور‌ها و استیفای حقوق دولت و مرزنشینان در مرز‌های مشترک تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • سردار رادان: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای «طرح نور» نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور نیست
  • فرمانده فراجا: هیچ ماموریتی حساس‌تر از اجرای طرح نور وجود ندارد
  • نشست ساماندهی اتباع خارجی استان گلستان
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • افزایش همکاری‌های مرزی ایران و کویت
  • کشف ۴۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در لرستان
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • سرلشکری که هدیه ۳ میلیون تومانی شاه را رد کرد