Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله نوری همدانی آمادگی دفاعی در مقابل دشمنان را بسیار ضروری دانست و اضافه کرد: یکی از راه های حفظ عزت و عظمت توجه به خط قرمزهاست. توان موشکی جمهوری اسلامی یکی از خطوط قرمزی است که نباید درباره آن با دشمنان مذاکره نمود.

به گزارش مشرق؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید جهان تشیع امروز در دیدار با وزیر امور خارجه با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: یکی از دستورات موکد اسلام حفظ عزت و عظمت مسلمانان در مقابل دشمنان است و مسلمانان باید همواره عزت و اقتدار خویش را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو باید در برجام خطوط قرمز و مصالحه ملت حفظ و به طور جدی پیگیری شود.

وی در ادامه به دشمنی استکبار جهانی اشاره نموده و افزود: استکبار جهانی به سرکردگی امریکا همواره درصدد استعمار ملت های مسلمان بوده و هست. از آغاز پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی هر روز شاهد توطئه ها و فتنه انگیزی آنان بوده‌ایم ولی به عنایت پروردگار و رهبری حکیمانه امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب دامت برکاته و هوشیاری مردم و مسئولین تمام آنها نقش بر آب شد و ایران اسلامی با حفظ اقتدار توانست قدرتمندتر از هر روز در مقابل زیاده خواهی های استکبار جهانی بایستد.

استاد سطوح عالی حوزه، آمادگی دفاعی در مقابل دشمنان را بسیار ضروری دانست و اضافه کرد: یکی از راه‌های حفظ عزت و عظمت توجه به خط قرمزهاست. توان موشکی جمهوری اسلامی  یکی از خطوط قرمزی است که نباید درباره آن با دشمنان مذاکره نمود. باید عزت و اقتدار سر لوحه کار تیم مذاکره کنند باشد.

این مرجع تقلید داشتن بصیرت و آگاهی نسبت به اوضاع زمان را بسیار مهم دانست و افزود: متاسفانه حکومت‌های سلطه‌گر غربی با اختلاف‌افکنی و درگیری میان مسلمانان به دنبال مقاصد شوم خود هستند؛ امروز اوضاع در  یمن، عراق، افغانستان، لبنان، بحرین، سوریه تنها به نفع استکبار است که باید ملت های مسلمان در مقابل این فتنه ها بیدار و هوشیار باشند. باید توجه داشت مذاکره خوبه است و باید انجام شود اما با توجه به سوابق و عهدشکنی ها اعتماد کار سختی است.

وی فعالیت وزارت خارجه در این چند ماه اخیر را مثبت ارزیابی نمود و گفت: شخص وزیر خارجه بحمدالله انقلابی و پیگیر و توانمند است.

نوری همدانی مسئله فلسطین را موضوع مهمی دانست و اظهار داشت: از صهیونیست نباید غافل بود. این رژیم نامشروع و غیرقانونی است و در هر حال مشغول ضربه زدن می‌باشد و در طی مذاکرات برجام نیز از هیچ ضربه‌ای خودداری نمی‌کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت مذاکره جمهوری اسلامی مذاکرات وین قیمت های روز در یک نگاه نوری همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، در ۵ اردیبهشت هیمنه آمریکا زیر شن‌های طبس دفن شد.  


صحرای طبس راوی واقعه‌ای  است که بیش از ۴۰ سال است که سند جنایت استکبار جهانی شده است.  

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی







دیگر خبرها

  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • ببینید | اولین فیلم از حمله موشکی یا پهپادی حزب الله به اسرائیل؛ دود آسمان را پر کرد
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • حضور دو بانوی فوتبالیست همدانی در تاجیکستان
  • سردار بلندپایه سپاه: در عملیات‌های بعدی از موشک‌های پیشرفته تری استفاده می‌کنیم
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ