Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@04:00:54 GMT

ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۲۱۰

ترکیب پرسپولیس مقابل هوادار

پرسپولیس و هوادار در ادامه دیدارهای هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند.

به گزارش طرفداری، ترکیب پرسپولیس برای این دیدار اعلام شد که به شرح زیر است: حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، امید عالشاه، مهدی عبدی و عیسی آل‌کثیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 

آفتاب‌‌نیوز :

اینکه یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر که می‌‎توانست در فهرست نهایی جام‌جهانی و جام ملت‌ها هم قرار بگیرد حالا در ملوان روی نیمکت می‌نشیند را می‌توان از عجایب نیم فصل دوم لیگ برتر این فصل به‌شمار آورد. 

سرلک طی سه فصل و نیم حضورش در پرسپولیس همواره یکی از بازیکنان باثبات و شاخص تیمش و لیگ بود. او در همان روز‌های نخست حضور در پرسپولیس و بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در دوحه طوری برای پرسپولیس بازی می‌کرد که انگار چند سالی است در این تیم حضور دارد و خیلی سریع در ترکیب سرخ‌ها جا افتاد. 

با اینکه نمایش سرلک در زمین مسابقه به گونه‌ای نبود که تماشاگر را به وجد بیاورد و پست بازی‌اش این التزام را ایجاد می‌کرد که در خدمت تیمش باشد، اما خیلی زود تبدیل به بازیکن اصلی یحیی شد و به یک وزنه در ترکیب پرسپولیس به حساب می‌آمد. 

سرلک در تمام این مدت خیلی کم افت کرد و نوسانی در بازی‌اش دیده نمی‌شد، اما در ملوان اصلا چنین اتفاقی برایش رخ نداده و اوضاع برایش خوب پیش نرفته است. 

سرلک در حالی بازیکن ذخیره ملوان شده که در ترکیب اصلی این تیم هافبک به نام پوریا پورعلی جوان بازی می‌کند که نسبت به سرلک در فوتبال ایران بازیکن شناخته شده‌ای نیست. 

حالا این سوال به شکل جدی مطرح می‌شود که علت نیمکت‌نشینی‌های شماره ۱۰ سابق سرخ‌ها در ملوان چیست؟ آیا تارتار به بازی او علاقه‌ای ندارد یا مدل بازی ملوان به گونه‌ای است که سرلک در آن حل نمی‌شود؟ 

با این وجود سوال بزرگتر اینجاست که ملوان چطور می‌تواند از بازیکنی با این کیفیت عبور کند و چطور نمی‌تواند از او در جهت اهدافش بازی بگیرد؟ 

به هر حال اینکه هر هفته میلاد سرلک را روی نیمکت ملوان ببینند اتفاق عجیبی است که نمی‌توان به راحتی هضمش کرد. البته یادمان نرود سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نیز در دوران خدمت سربازی در ملوان جایگاه خوبی در تیم‌شان نداشتند و کم بازی می‌کردند. 

با وجود این اتفاقات باید دید سرلک چه زمانی به پرسپولیس باز خواهد گشت چرا که شاید فقط در تیم خودش موقعیت مناسبی پیدا کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • درخواست هوادار رئال مادرید از ام باپه؛ لطفاً مقابل بارسلونا کامبک بزن! / عکس
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • خوشبختی هوادار با آخرین خرید (عکس)
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • هوادار تراکتور بعد از شکست مقابل ذوب‌آهن فوت کرد
  • تاج: بانوان هوادار رعایت کنند تا فدراسیون تحت فشار قرار نگیرد
  • تلخی دوچندان شکست مقابل ذوب‌آهن برای بانوان هوادار تراکتور