Web Analytics Made Easy - Statcounter

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی با هوادار مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، یحیی گل‌محمدی ترکیب تیم پرسپولیس را برای بازی با هوادار از هفته نهم لیگ برتر به شرح زیر اعلام کرد:

حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر

این مسابقه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس هوادار یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد

به گزارش "ورزش‌سه"، وقتی ترکیب گل‌گهر برابر پرسپولیس اعلام شد، غیبت یک بازیکن عجیب به نظر می‌رسید و آن بازیکن هم کسی نبود جز نوید عاشوری؛ هافبک خلاقی که نقش مهمی در موفقیت‌های گل‌گهر از زمان پیوستن به این تیم داشته و در فصل جاری نیز زیر نظر مارینوس اوزونیدیس نیز یکی از بازیکنان کلیدی تیم بود.
عاشوری در فصل جاری نقشی محوری‌تر برعهده داشت و با حضور در پست شماره 8 با خلاقیت، تکنیک و حفظ توپ خوبی که دارد، وظیفه بازیسازی به او سپرده شده بود و به همین دلایل هم بود که غیبت او در مصاف با پرسپولیس سوال برانگیز بود.

حالا و با پیگیری‌های خبرنگار "ورزش‌سه"، مشخص شده که نوید عاشوری با کشیدگی از ناحیه رباط داخلی مواجه شده و برای بازگشت به میادین به دو سه ماه استراحت و ریکاوری نیاز دارد که این به معنای پایان فصل برای این هافبک خوش فکر خواهد بود.

آخرین حضور نوید عاشوری به عنوان یکی از ستاره‌های گل گهر در ترکیب این تیم مقابل سپاهان در نقش جهان رقم خورد و او در تعطیلات سال جدید و در تمرینات گل گهر با مصدومیتی مواجه شد که فصل برایش به اتمام رسید.

این خبری بود که کادر فنی گل گهر پیش از مصاف با پرسپولیس با آن دست به گریبان بود و به دلیل مصدومیت علی علیزاده دیگر هافبک تاثیرگذار سرمه‌ای پوشان، حسابی دست اوزونیدیس در میانه میدان خالی شده بود.
مصدومیت عاشوری در حالی رخ داد که کادر فنی گل گهر مسیح زاهدی را نیز در مصاف با پرسپولیس در اختیار نداشت و در جریان این مسابقه هم دیگر هافبک تاثیرگذار گل‌گهر یعنی احمدرضا زنده‌روح با آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ مواجه شد و مجبور شد زمین مسابقه را ترک کند.
اوزونیدیس طی سه هفته اخیر که با غیبت بازیکن های کلیدی خود مواجه بوده، سه شکست را تجربه کرده و حالا کار سختی برای پیدا کردن ترکیب کارآمد دیگری در مرکز زمین دارد.

دیگر خبرها

  • روزگار سخت سرمربی یونانی در سیرجان (عکس)
  • تفاضل یا رو در رو؛ قانون حل نشده فوتبال ایران
  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • حکم مهم سازمان لیگ به سود پرسپولیس!
  • فصل برای ستاره گل‌گهر تمام شد
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • نیمکت‌نشینی عجیب سرباز پرسپولیسی‌ها
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان