Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای کمیسیون تعیین ارزش افزوده مناطق آزاد تجاری_صنعتی و ویژه اقتصادی کشور طی سفری به منطقه آزاد انزلی ضمن دیدار با مدیرعامل سازمان از زیرساختهای منطقه و چند واحد صنعتی بازدید به عمل آوردند.

اعضای کمیسیون که متشکل از نماینده دفتر واردات و صادرات گمرک جمهوری اسلامی ایران، وزارت صمت، نماینده بانک مرکزی، نماینده جهاد کشاورزی، نماینده دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و نمایندگان مناطق آزاد در سفر کاری خود به منطقه آزاد انزلی با مهندس اکبری مقدم رییس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان دیدار کرده و پیرامون تسهیل گری در بخش ارائه معافیت ها و مزیت های قانونی به تولیدکنندگان و همچنین کاهش بروکراسی اداری تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه اعضای این کمیسیون از چند واحد تولیدی و صادراتی منطقه آزاد انزلی که مواد اولیه خود را از خارج از کشور تامین می‌کنند بازدید و به منظور رفع موانع و مشکلات با مدیران این واحدهای تولیدی گفتگو کردند.

گفتنی است این کمیسیون یکی از مهمترین مراجع تصمیم گیرنده در خصوص مزیت های تولید در مناطق آزاد و تعیین درصد مجاز واردات و صادرات تولیدات به سرزمین اصلی و خارج کشور برای واحدهای تولیدی است که بخشی از مواد اولیه خود را از خارج کشور تامین می نمایند.

بررسی مسائلی همچون قاعده ۲ الف گمرکی،ثبت سفارش،تأمین ارز،نحوه دریافت قبض انبار مواد اولیه و گواهی تولید الکترونیک از هم مشکلاتی مطرح شده از سوی تولید کنندگان بود که طی این دور روز مورد رسیدگی قرار گرفت.

 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: واردات جمهوری اسلامی مناطق آزاد هیئت مدیره مشکلات الکترونیک مناطق آزاد منطقه آزادانزلی ن مناطق آزاد منطقه آزاد انزلی مناطق آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با تصویب هیات وزیران هم مالیات بر ارزش افزوده که ۱۰ درصد است و هم حقوق گمرکی که ۴ درصد است برای اقلام کالا‌های اساسی، دارو، مواد اولیه تامین دارو، نهاده‌های دامی و کشاورزی و ملزومات مصرفی پزشکی به یک درصد کاهش می‌یابد.

وی افزود: این کاهش مالیات بر ارزش افزوده و حقوق گمرکی از اول فروردین اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار
  • (ویدئو) موافقت دولت با کاهش مالیات بر ارزش‌افزوده کالا‌های اساسی
  • کاهش مالیات بر ارزش افزوده کالاهای اساسی
  • سهمیه مسافری به مناطق آزاد تعیین شد
  • بهادری‌جهرمی: کاهش مالیات ارزش افزوده کالاهای اساسی و دارو
  • سازمان بازرسی به وزیر جهاد کشاورزی هشدار داد
  • بهادری جهرمی: مالیات بر ارزش افزوده به یک درصد کاهش یافت
  • شرط بخشودگی مالیاتی اعلام شد