Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز در چارچوب هفته نهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان هوادار است.

*باشگاه پرسپولیس تبلیغات محیطی این بازی را برعهده گرفته و به همین دلیل ساعتی قبل از برگزاری بازی تابلوی تبلیغات محیطی با تبلیغ شرکت‌های طرف قرارداد کارگزار این باشگاه روشن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*البته پرسپولیسی‌ها برای اجرای تبلیغات محیطی تنها از تابلوهای اطراف استفاده کرده بودند و برخلاف رقیب خود که در روز برگزاری بازی دربی پشت دروازه ها و حتی روی سکوهای ورزشگاه آزادی هم تبلیغ کردند، این کار را انجام ندادند.

*پرچم بزرگ و آرم پرسپولیس به همراه  پرده نگار از بازیکنان و کادرفنی این تیم روی سکوها نصب شده بود.

*اتوبوس تیم هوادار ساعت 16:25 وارد ورزشگاه شد اما پرسپولیسی‌ها که ظاهرا دقایقی پشت ترافیک مانده بودند با دو دستگاه اتوبوس حدود 20 دقیقه دیرتر از حریف خود به ورزشگاه آمدند.

*وحدت هنانوف و منوچهر صفروف دو بازیکن تاجیکستانی که هنوز قراردادشان با پرسپولیس امضا و ثبت نشده و با اعلام یحیی گل محمدی شرایطی مانند توریست‌ها پیدا کرده اند هم با بازیکنان این تیم وارد ورزشگاه شدند.

*سید جلال حسینی با وجود بازگشت به تمرینات گروهی پرسپولیس در این مسابقه هم جایی در لیست تیمش ندارد و به همین دلیل همراه با این تیم به ورزشگاه نیامد‌.

*عوامل ورزشگاه آزادی بنرهای باقی مانده از تبلیغات محیطی تیم استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی را جمع آوری کردند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس هوادار توریست های پرسپولیس تبلیغات محیطی استقلال تبلیغات محیطی ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان استقلالی به آرزویش رسید

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که هوادار معلول به آرزویش رسید و در جمع آبی‌های پایتخت حضور یافت.

به گزارش ایرنا، تمرین تیم فوتبال استقلال در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی برگزار شد.

این تمرین یک میهمان ویژه داشت. جوانی معلولی که با دست‌هایش فوتبال بازی می‌کند و در روزهای گذشته ویدیویی از وی در فضای مجازی باز نشر پیدا کرده بود، در محل تمرین استقلال حاضر شد.

محمدجواد نصیرمقدم که فیلم فوتبال بازی کردنش بازخورد زیادی داشت، امروز در حوالی غرب تهران رویایش رنگ واقعیت گرفت تا لحظات شادی را پشت سر بگذارد.

او اعلام کرده بود استقلالی است و آرزو دارد روزی در محل تمرین تیم محبوبش حاضر شود. این آرزو امروز محقق شد و جواد نکونام سرمربی استقلال از وی دعوت کرد تا میهمان تمرین تیمش باشد.

این جوان علاوه بر دیدار با مربیان و بازیکنان استقلال، به تماشای تمرین نشست و در پایان هم کنار بازیکنان فوتبال بازی کرد. همچنین جواد نکونام لباس استقلال را به این هوادار هدیه داد.

تیم فوتبال استقلال هم اکنون با ۵۳ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • جوان استقلالی به آرزویش رسید
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • پرسپولیس امسال هم قهرمان لیگ می‌شود/ حاشیه‌های استقلال زیاد است
  • کاپیتان استقلال: می خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد
  • حسینی: می‌خواستم از تنش جلوگیری کنم، از رفتارم سوءبرداشت شد