Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@22:41:46 GMT

دیدار رئیس جمهور مصر با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۳۲۱

دیدار رئیس جمهور مصر با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر امروز پنجشنبه با «یائیر لاپید» وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در قاهره دیدار کرد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات اراضی اشغالی بحث و تبادل نظر کردند. در این دیدار، «عباس کامل وزیر اطلاعات مصر نیز حضور داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور مصر در دیدار با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی بر موضع قاهره مبنی بر لزوم تحقق راهکار سازشکارانه دو دولت در اراضی اشغالی تأکید کرد.

وی گفت که قاهره به تلاش های خود برای جلوگیری از تشدید تنش ها میان طرف های فلسطینی و صهیونیستی ادامه می دهد.

از سوی دیگر، لاپید پس از پایان دیدارش با السیسی گفت که با وی در خصوص مسائل مختلف ازجمله برنامه هسته ای ایران گفتگو کرده است.

کد خبر 5371676 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مصر یائیر لاپید ایالات متحده امریکا عراق روسیه ایران ولادیمیر پوتین عربستان سعودی مذاکرات وین اوکراین رژیم صهیونیستی جو بایدن واشنگتن لبنان فلسطین محمد بن سلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد

در اولین دیدار کاری رئیس جمهوری اسلامی ایران در اسلام‌آباد، وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سناتور اسحاق دار وزیر امور خارجه پاکستان در دیدار با آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به وی خیرمقدم گفت و اظهار کرد: دولت و مردم پاکستان چشم انتظار سفر جنابعالی بود و ما مفتخر به میزبانی از شما هستیم.

وزیر امور خارجه پاکستان گفت: جهان اسلام قدردان نقش‌آفرینی جمهوری اسلامی ایران برای حل چالش‌های مشترک است.

وی تاکید کرد که مواضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت فلسطین ستایش برانگیز است.

سناتور اسحاق دار همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات اخیر مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در ایران را نیز تبریک گفت.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز به وقت محلی در رأس یک هیأت عالی رتبه سیاسی-اقتصادی وارد پایتخت پاکستان شد و در بدو ورود به فرودگاه اسلام‌آباد، از سوی وزیر مسکن کشور میزبان مورد استقبال قرار گرفت.

قرار است در جریان سفر رئیس دولت سیزدهم به پاکستان، تعدادی سند همکاری میان دو کشور در زمینه‌های تجاری، بهداشت، اقتصادی، امنیتی، قضائی و کشاورزی از سوی وزیران مربوطه و در حضور سران دو کشور امضا شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 746843

دیگر خبرها

  • سفر روسای شاباک و ستاد مشترک ارتش اسرائیل به قاهره
  • رئیسی: رژیم صهیونیستی باید از سرزمین‌های اشغالی اخراج و مجازات شود
  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
  • سفر مخفیانه روسای ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی و شاباک به قاهره
  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • هشدار قاهره درباره یورش زمینی رژیم صهیونیستی به رفح
  • عکس| جلوی ایران را بگیرید، قبل از اینکه خیلی دیر شود/ توییت معنادار وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی
  • سخنگوی وزارت خارجه: مقامات ذی‌ربط احضار سفیر سوئیس به سپاه را تکذیب کردند | تبادل پیام با آمریکا
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد