Web Analytics Made Easy - Statcounter

در دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، زنجانی‌ها میزبان کاروان هنری «روایت حبیب» با محوریت شهید سلیمانی خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ امیر نعمتی رییس حوزه هنری استان زنجان از برگزاری مراسم بزرگداشت یاد و خاطره سردار دلها در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد و افزود: سومین برنامه از مجموعه برنامه‌های کاروان هنری «روایت حبیب» با محوریت شهید سلیمانی 18 و 19 آذر ماه 1400 در زنجان برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نعمتی با بیان اینکه کاروان هنری «روایت حبیب» متشکل از جمعی از هنرمندان برجسته کشور است، ادامه داد: این رویداد فرهنگی هنری توسط ستاد مرکزی حوزه هنری و مکتب حاج قاسم در قالب مجموعه برنامه‌‌هایی با محوریت بیان وقایع و اتفاقاتی از رشادت‌های حضور شهید سلیمانی در دوران دفاع مقدس، مبارزه با اشرار و تروریست‌های تکفیری تدارک دیده شده ‌است که به صورت کاروان هنری از ۱۱ آذر ۱۴۰۰ به مدت یک ماه در ۱۰ استان حضور خواهند داشت که با مشارکت حوزه‌های هنری مراکز استانی به اجرای برنامه خواهند پرداخت. 

وی افزود: آغاز حرکت کاروان هنری «روایت حبیب» از زادگاه سردار دلها، استان کرمان و سپس استان اصفهان بوده است که بر طبق برنامه‌ریزی انجام شده 18 و 19 آذر ماه 1400 این کاروان هنری میهمان زنجانی‌های ولایتمدار خواهد بود. 

نعمتی با اشاره به برنامه‌های اجرای کاروان هنری«روایت حبیب» در استان زنجان گفت: در راستای برگزاری این رویداد فرهنگی هنری؛ حوزه هنری انقلاب اسلامی استان زنجان نیز با همکاری و مشارکت سپاه انصار المهدی(عج) و حسینیه اعظم زنجان، نهادها و تشکل‌های مردمی و هیأت مذهبی استان به برگزاری برنامه‌های متنوعی همچون شب خاطره، شعرخوانی، سرود و موسیقی، نمایش فیلم و انیمیشن، اجرای تئاتر، نقالی و پرده‌خوانی اقدام خواهند نمود.

رییس حوزه هنری استان زنجان؛ برپایی غرفه نقاشی کودک و غرفه دلنوشته‌هایی برای حاج قاسم، و برپایی موکب و نمایشگاه عکس و آثار تجسمی از دیگر برنامه‌های اجرایی این رویداد فرهنگی هنری عنوان نمود.

وی به ویژه برنامه حضور کاروان هنری «روایت حبیب» در زنجان اشاره کرد و گفت: نصب و رونمایی از سردیس سردار حاج قاسم سلیمانی و برگزاری شب خاطره با حضور شخصیت‌های هنری و مذهبی ملی و استانی از ویژه برنامه‌های است که در روزهای 18 و 19 آذر ماه 1400 (روزهای پنجشنبه و جمعه) در حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

نعمتی ضمن قدردانی و تقدیر و تشکر از همراهی و پشتیبانی سپاه انصارالمهدی(عج) و مجموعه حسینیه اعظم زنجان در برگزاری این برنامه مردمی ارزشمند اظهار امیدواری کرد که با حضور و مشارکت آحاد مردم و مسئولین استان شاهد برگزاری مراسمی با شکوه و با  عظمت در خور شأن شهدای مقاومت بویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی باشیم.

گفتنی است، کرمان، اصفهان، زنجان، کردستان، خوزستان، بوشهر، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی استانهای میزبان کاروان هنری روایت حبیب خواهند بود و اختتامیه این برنامه در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان زنجان فرهنگی هنری استان کرمان استان اصفهان انقلاب اسلامی نقاشی سیستان و بلوچستان خراسان رضوی استان اصفهان استان زنجان استان کرمان انقلاب اسلامی فرهنگی هنری نقاشی کاروان هنری استان زنجان روایت حبیب حوزه هنری حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور با حضور جمعی از قهرمانان و ملی پوشان عرصه ورزش، پیشکسوتان، مربیان و مدیران ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در شهرستان‌های خرمشهر و آبادان بازدید خواهند داشت.
بازدید از یادمان شهدای شلمچه، موزه جنگ خرمشهر، یادمان شهدای اروند از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه کاروان راهیان نور ورزش کشور به استان خوزستان است.
این بازدید با همکاری وزارت ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران کشور به مدت دو روز در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت به میزبانی خوزستان در شهر‌های آبادان و خرمشهر برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • گلستان میزبان دومین کنگره چهار هزار شهید استان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • کرمانشاهیان میزبان دو کاروان از خدام حرم رضوی
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • برگزاری جشنهای دهه کرامت در استان کرمانشاه
  • سعدی؛ میزبان رویداد هنری گل، مرغ و خوشنویسی شد