Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو گفت: گروه خودروسازی سایپا، دیگر به اسم تولیدکننده پراید در جامعه شناخته نمی شود چرا که این خودروساز با حذف پراید توانست خودروهای جدید و به روز را طراحی و وارد بازار کند.

به گزارش سایپانیوز، مازیار بیگلو درباره فعالیت های توسعه ای که در گروه سایپا دنبال می شود، اظهار کرد: سایپا برنامه توسعه ای جامعی دارد که بخشی از آن طراحی و‌ تولید خودروهای جدید است، از این رو به زودی شاهد حضور خودروهای جدید این مجموعه در بازار خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حذف پراید انقلاب بزرگی بود که سایپا انجام داد، خاطرنشان کرد: گروه خودروسازی سایپا، زمانی تصمیم به حذف پراید از خطوط تولید خود گرفت که صنعت خودرو در شدیدترین تحریم ها به سر می برد؛ اما این امر مانع فعالیت توسعه ای سایپا نشد.

دبیر انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودرو با اشاره به اینکه خودروهای به روزتر و جدیدتر جایگزین خودروی پراید شده اند، تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا در راستای خواست مردم و فضای جامعه نسبت به حذف پراید اقدام کرد که این اقدام هوشمندانه و کاملا درست بود.

وی گفت: گروه خودروسازی سایپا، دیگر به اسم تولیدکننده پراید در جامعه شناخته نمی شود و این اتفاق بزرگی است، لذا با ورود خودروهای به روز، مردم متوجه خواهند شد که صنعت خودروسازی رشد کرده است.

بیگلو با بیان اینکه طراحی و تولید خودروی شاهین سایپا نشان داد که صنعت خودرو به بلوغ رسیده است و می توان با همکاری قطعه سازان این مسیر را ادامه داد، افزود: همه ما به این باور رسیده ایم، که خودروسازی و قطعه سازی در کنار هم می توانند خودروهایی تولید کنند که مردم از آن راضی باشند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا حذف پراید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: در پی افزایش وقوع سرقت خودرو‌های پراید مدل پائین و همچنین قطعات خودرو در سطح شهرستان اراک، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان مرکزی قرار گرفت.

 سرهنگ چگنی افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و تخصصی یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در شهرستان اراک شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر کردند.
او گفت: متهم در بازجوئی‌های فنی کارآگاهان و در مواجهه با ادله و مدارک وقوع جرم لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره سرقت خودرو پراید و بیش از ۳۰ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف و در این راستا تمامی خودرو‌های سرقتی و بخشی از لوازم و محتویات داخل خودرو کشف و تحویل مالباختگان شد.
سرهنگ چگنی در ادامه با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه در عملیات جداگانه افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • تعاملات سایپا با فولاد مبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو
  • «پراید»؛ بیشترین سهم تولید آلایندگی مشهد را داشته است
  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل