Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ماریا زاخاروا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز پنجشنبه درخصوص نتیجه‌بخش بودن مذاکرات هسته‌ای در وین ابراز امیدواری کرد.

زاخاروا در نشست خبری هفتگی گفت: «امیدواریم مذاکرات وین که روز پنجشنبه از سر گرفته شده‌ است، نتیجه‌بخش باشد».

او در ادامه گفت: «مسکو از تهران و واشنگتن می‌خواهد در جریان مذاکرات وین برای احیای برجام، گام‌های خود را هماهنگ کنند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه افزود: «روسیه راه دیگری به غیر از تسریع رایزنی‌ها و اتکا به تجربیات و نتایج دورهای قبلی مذاکرات نمی‌بیند».

ادامه دور جدید مذاکرات وین برای رفع تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه آمریکا امروز (پنجشنبه) آغاز شده است و «علی باقری» معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران و مذاکره‌کننده ارشد ایران د ر مذاکرات با گروه ۱+۴ (انگلیس، فرانسه، روسیه چین بعلاوه آلمان) تأکید کرده که ایران برای ورود به مذاکرات اراده جدی داشته و در صورت فراهم شدن زمینه‌های لازم، هیچ مانعی برای توافق نمی‌بیند.

«انریکه مورا» معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در پایان جلسه کمیسیون مشترک برجام تأکید کرد که تمامی طرف‌های مذاکره‌کننده تأیید کردند که تا زمان حصول توافق به مذاکرات ادامه می‌دهند.

«میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های‌ بین‌المللی مستقر در وین نیز در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، در خصوص جلسه امروز (پنجشنبه) کمیسیون مشترک برجام نوشت: «نشست کمیسیون مشترک به اتمام رسید. نسبتاً کوتاه و سازنده بود. شرکت‌کنندگان شاهد شماری اشتراکات مهم در مواضع خود بودند که شامل ارتباط با لزوم نهایی کردن موفقیت‌آمیز و هرچه سریع‌تر مذاکرات وین درباره احیای برجام می‌شد».

در حال تکمیل...

منبع: فارس

کلیدواژه: مذاکرات هسته ای مسکو وین کمیسیون مشترک مذاکرات وین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که دوباره محمد قربانی را در ترکیب و خط میانی داشت، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل تیم دینامو مسکو قرار گرفت.

محمد قربانی در زمانی که دینامو مسکو با نتیجه دو بر صفر پیش افتاده و به دنبال کسب پیروزی مقابل اورنبورگ بود، توانست امیدهای تیمش برای بازگشت به مسابقه و رسیدن به نیمه نهایی رقابت‌های روسیه کاپ را زنده کند و یک گل ارزشمند بزند که بی‌فایده بود.

هافبک ایرانی اورنبورگ که در نخستین حضور ثابت خود برای اورنبورگ در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی مقابل اسپارتاک مسکو شده بود، در دقیقه 68 مسابقه امروز هم توانست دروازه دینامو مسکو را باز کند و با فرار به محوطه جریمه حریف‌شان و فرصت طلبی گل اول تیمش را بزند.

یاران قربانی پس از این گل نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند و در نهایت با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند تا در صعود به نیمه نهایی روسیه کاپ ناکام بمانند و دینامو مسکو به روند خوب خود ادامه بدهد.

قربانی در روزی که سپاهان و تیم سابقش موفق به کسب پیروزی در دربی اصفهان مقابل ذوب آهن شد، توانست دومین گل خود با پیراهن اورنبورگ را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه روسیه : مسکو از طریق کانال‌های دیپلماتیک به تل آویو اطلاع داده که تهران خواهان افزایش درگیری نیست
  • وزیر خارجه روسیه: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • لاوروف: هدف از تهدید نشان دادن ایران منحرف کردن توجه از جنگ غزه است
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد
  • شکست اورنبورگ در جام حذفی روسیه با وجود درخشش قربانی
  • روز شاد سپاهانی‌ها: لژیونر هم گل زد
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • بازدید منظم آژانس از تاسیسات هسته‌ای ادامه دارد
  • اسلامی: بازدید منظم آژانس از تأسیسات هسته‌ای/ نظارت ۱۲۰ بازرس