Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامرضا روان‌پور سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دزفول گفت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر درد شدید شکمی مرد ۳۵ ساله در روستای صعب العبور دارخلک، بالگرد اورژانس هوایی دزفول جهت امدادرسانی به این بیمار اعزام شد.

او افزود: پس از انجام اقدامات درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی آقایان محمد مکارم مسجدی و امین شلیلیان، بیمار با تشخیص احتمالی آپاندیسیت (التهاب آپاندیس) جهت ادامه روند درمانی به بیمارستان بزرگ دزفول منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اعزام بالگرد امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، جعفر میعادفر در گفتگو با شبکه خبر گفت: باتوجه به صدور هشدار قرمز هواشناسی از دو روز گذشته، وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی در همه سطوح درمان، بهداشت و فوریت‌های پزشکی تمهیدات لازم را انجام دادند و در حال حاضر طی تماس‌هایی که با استان‌های درگیر سیل داشتیم، تمامی سازمان‌ها در محیط آمادگی لازم را دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


­
این مقام مسئول افزود: تیم‌های بهداشتی سازمان اورژانس افراد آسیب پذیر ازجمله مادران بارداری که احتمال زایمان شان نزدیک بود، با توجه به شرایط وقوع سیلاب و احتمال مسدود شدن راه‌ها شناسایی کرده و تیم فوریت‌های پزشکی آنها را به مناطق امن منتقل کردند.
­
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: صبح امروز وزش باد نسبتا شدیدی در برخی مناطق استان بوشهر داشتیم که منجر به آسیب سطحی چند نفر از شهروندان شد.

دیگر خبرها

  • پرواز بالگرد اورژانس نیشابور برای نجات بیمار سکته مغزی
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • بالگرد اورژانس قم به کمک کودک پنج ساله رفت
  • اعزام بیمار حادثه دیده خارگی با بالگرد در شرایط بد آب و هوایی
  • امروز ۱۰ نفر در سیلاب استان‌های جنوبی آسیب دیدند
  • خدمات درمانی دانشگاه علوم‌پزشکی بابل به بیش از ۳۳ هزار بیمار
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد