Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جایگاه ویژه استادیوم شهید دستگردی افراد زیادی حضور داشتند و تقریبا فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند. به گزارش ایسنا، در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، ۲ تیم استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

این بازی در حالی برگزار شد که در جایگاه ویژه ورزشگاه دستگردی افراد زیادی حضور داشتند و به نوعی فاصله‌های اجتماعی در این جایگاه رعایت نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش رضاوند با حضور روی سکوها، نسبت به فرصت‌سوزی برخی بازیکنان استقلال اعتراض داشت و فریادهای این بازیکن در دقایقی از بازی قابل توجه بود.

پس از گل محمد دانشگر در دقیقه ۷۳، این بازیکن با رفتن به گوشه زمین خوشحالی منحصر به فرد خود را اجرا کرد.

استقلالی‌ها در دقایق پایانی بازی سعی داشتند جو بازی را مدیریت کنند تا نتیجه بازی حفظ شود.

ارسلان مطهری در دقیقه ۸۴ موفق شد برای استقلال گلزنی کند. همزمان با خوشحالی منحصر به فرد مطهری، بهزاد غلامپور به حلقه خوشحالی بازیکنان استقلال پیوست و به سمت آن‌ها پرید.

با سوت داور به نشانه پایان بازی، شور و شوق خاصی جمع آبی‌پوشان پایتخت را فرا گرفت و بازیکنان استقلال با خوشحالی زمین مسابقه را ترک کردند.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ

بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ از نظر ریاضی قطعی شد و بازیکنان آبی‌ومشکی پس از این دستاورد به خوشحالی پرداختند

طرفداری | اینتر در هفته سی‌وسوم فصل 24-2023 سری آ موفق شد قهرمانی‌اش را مسجل شد؛ این قهرمانی آن‌جایی شیرین‌تر شد که آن‌ها با شکست دادن میلان در دربی موفق شدند به این دستاورد برسند. 

از هفته‌ها پیش قهرمانی اینتر در سری آ قطعی به‌نظر می‌رسید اما پس از پیروزی 2-1 شاگردان سیمونه اینزاگی برابر میلانِ بحران‌زده، اینتر پنج هفته به پایان لیگ توانست قهرمانی‌اش را مسجل کند. تصاویر منتخب خوشحالی بازیکنان و کادرفنی اینتر پس از پیروزی در دربی دلامادونینا و قهرمانی در سری آ را مشاهده می‌کنید:

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • دلیل محرومیت پرسپولیسی‌ها؛ پای استقلالی‌ها در میان است!
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • فرصت ویژه گلر استقلال پس از یازده ماه!
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • خوشحالی بازیکنان اینتر در رختکن پس از قهرمانی و سردادن شعار میلان ما اینجا هستیم / فیلم
  • تاپ شات؛ شادی اینتری‌ها پس از قطعی شدن بیستمین قهرمانی سری آ
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟