Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@15:30:57 GMT

صدرنشینی سپاهان با گلِ ستاره جوان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۵۱۸

صدرنشینی سپاهان با گلِ ستاره جوان

به گزارش ایرنا، تیم‌های سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان از ساعت ۱۶ امروز(پنجشنبه) در ورزشگاه نقش جهان و در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با یک گل به برتری رسید.

شاگردان محرم نویدکیا برای جبران شکست هفته قبل مقابل گل‌گهر سیرجان میل و اشتیاق فراوانی داشتند که ماحصل آن یک گل در ۴۵ دقیقه نخست بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسین سلمانی، ستاره جوان طلایی‌پوشان در دقیقه ۲۳ زننده این گل بود تا بالاخره پایش به گلزنی باز شود.

در نیمه دوم صنعت نفت چند دقیقه‌ای از لاک دفاعی بیرون آمد اما حاصلی نداشت. درخشش احمد گوهری، تیر دروازه و بی‌دقتی مهاجمان سپاهان باعث شد تا شاهد گل دیگری نباشیم.

سپاهان با این برد ۱۹ امتیازی شد و موقتا به تنهایی صدرنشین لیگ برتر شد و باید منتظر دیدار تیم‌های گل‌گهر و آلومینیوم مقابل رقبایشان باشد.

تیم علیرضا منصوریان نیز در ادامه روند نه چندان خوب تیمش پنجمین بازی بدون برد را هم تجربه کند و با ۶ امتیاز موقتا در جایگاه چهاردهم قرار بگیرد.

ترکیب سپاهان:

کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، یاسن سلمانی، محمدرضا حسینی، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو

ترکیب صنعت‌نفت:

احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، حسین ساکی، امید خالدی، مهدی حنفی، حکیم نصاری، امید حامدی‌فر، حسن بیت‌سعید، احمد شریعت و علی امیری

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال محرم نویدکیا علیرضا منصوریان فرشاد احمدزاده تیم فوتبال سپاهان صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان فرشاد احمدزاده لیگ 21 لیگ برتر فوتبال محرم نویدکیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره سپاهان متاهل شد

به گزارش "ورزش‌سه"، رضا اسدی که پس از چند سال دوری بار دیگر به اصفهان بازگشته و برای سپاهان بازی می‌کند، چند ماه بعد از بازگشت دوباره به شهری که دوران جوانی و روزهای ابتدایی فوتبال حرفه‌‎‌ای خود را در آن پشت سر گذاشته، تصمیم به ایجاد تغییر مهمی در زندگی شخصی خود گرفته و از ازدواج خود خبر داده است.

اسدی البته این روزها اگرچه در زندگی شخصی شرایط بسیار خوبی را تجربه می‌کند، اما در اردوی سپاهان به دلیل عدم نتیجه گیری این تیم، بی‌شک به مانند سایر ستاره‌ها شرایط خوبی ندارد و امیدوار است وضعیت با قهرمانی در جام حذفی در یکی از مهم‌ترین سال‌های زندگی‌اش عوض شود.

دیگر خبرها

  • برترین های رده سنی امید معرفی شدند
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها
  • دور جدید رسیدگی به پرونده متهمان تشکیلات مجاهدین خلق از امروز
  • یاران مهدی قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • یاران قایدی از سد تیم احمد نوراللهی گذشتند
  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • رامبد جوان از ته دل خندید!/ باید به جامعه امید بدهیم
  • اوسمار از فرمول یحیی استفاده کرد/ درخشش ستاره پرسپولیس در پست جدید
  • ستاره سپاهان متاهل شد
  • تهدید بزرگ: ستاره انگلیس علیه صدرنشینی آرسنال