Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@05:17:05 GMT

دکتر درد گلزنی استقلال را درمان کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۵۲۱

دکتر درد گلزنی استقلال را درمان کرد

خبرورزشی – سیاوش یزدانی مدافع میانی استقلال که دانشجوی رشته دکتراست، در نیمه اول بازی با پیکان مشکل گلزنی تیمش را حل کرد و قدر پاس خوب ژستد را دانست تا دروازه حریف را باز کند.

یزدانی اولین گل خود در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر را به ثمر رساند تا نشان بدهد که این روزها کاملا آماده و سرحال است.

در نیمه اول بازی با پیکان یامگا و ژستد هم نسبت به بازیهای قبلی بهتر کار کردند و ژستد روی یک ضربه برگردان می توانست دروازه حریف را باز کند که ضربه اش با فاصله کمی به اوت رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سیاوش یزدانی استقلال استقلال سیاوش یزدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس منچستر یونایتد در ورزشگاه ویتالیتی مقابل بورنموث ایستاد. روند سینوسی تیم اریک تن‌هاخ در این بازی هم ادامه داشت و آنها درنهایت پس از دو بار عقب افتادن فقط موفق به به‌دست آوردن یک امتیاز شدند.

بازی پایاپای آغاز شد و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود. در دقیقه ۱۲ اولین موقعیت بورنموث تبدیل به گل شد. جایی که سولانکه پس از اینکه کامبوالا لیز خورد، صاحب توپ شد و توانست دروازه اونانا را باز کند.

در ادامه بازی بدون موقعیت دنبال شد و با اینکه بازیکنان بورنموث چندین بار به دروازه حریف نزدیک شدند و چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کردند، اما یونایتد در تهدید دروازه بورنموث ناکام بود تا اینکه در دقیقه ۳۱ ارسال گارناچو از سمت راست با دفع ناقص مدافع بورنموث همراه بود اما در ادامه توپ به فرناندز رسید و او با یک والی زیبا بازی را مساوی کرد.

این تساوی اما دوام چندانی نداشت. پنج دقیقه بعد جاستین کلایورت در سمت چپ محوطه جریمه ضربه‌اش را به زاویه موافق زد و دوباره بورنموث را پیش انداخت.

در ادامه بورنموث یک بار دیگر هم فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت. در دقیقه ۴۲ ضربه سر کرکز با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه راهی اوت شد تا نیمه اول با همان نتیجه ۲-۱ خاتمه یابد.

با آغاز نیمه دوم دو تیم بارها برای خلق موقعیت تلاش کردند اما نتوانستند به هدف‌شان برسند و بازی بدون موقعیت و اتفاق خاصی در جریان بود. در دقیقه ۶۴ شوت کوبی ماینو به دست بازیکن بورنموث خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. برونو فرناندز پشت توپ قرار گرفت و موفق شد دوباره بازی را مساوی کند.

در ادامه بازی بورنموث به خوبی از یک امتیازش دفاع کرد و چند حمله هم داشت اما هیچکدام تبدیل به موقعیت جدی نشدند. در سمت دیگر یونایتد هم توانی برای حمله نداشت و نمی‌توانست به گل برسد. در دقایق پایانی تنها اتفاق بازی مصدومیت جاستین کلایورت و تعویض او بود.

درنهایت این بازی با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. با توجه به پیروزی نیوکسل، یونایتد در حفظ رتبه ششم ناکام ماند و با ۵۰ امتیاز به رده هفتم سقوط کرد.

دیگر خبرها

  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • مدافع حریف استقلال رباط داد
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • سلیمی راه حمله به استقلال را بست
  • هت‌تریک هجومی عبدی برای گلزنی به ذوب آهن
  • کادیز ۰-۱ بارسا: پیروزی با سوپرگل فلیکس
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • طلایی‌پوشان حریف مس نشدند/ برد میلیمتری شاگردان صادقی
  • مخوف‌ترین زوج تهاجمی لیگ برتر با لباس آبی (عکس)