Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@08:32:43 GMT

پایان پنج تساوی استقلال پیاپی با ۳گل به پیکان

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۵۲۵

استقلال از ساعت 16 امروز (پنجشنبه)، در آغاز هفته نهم لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه پاس قوامین میهمان پیکان بود و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.

سیاوش یزدانی در دقیقه 31، محمد دانشگر در دقیقه 74 و ارسلان مطهری در دقیقه 85، دروازه خودروسازان را گشودند تا استقلال پس از پنج تساوی متوالی، بالأخره طعم پیروزی را بچشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان فرهاد مجیدی با این پیروزی، 17 امتیازی شدند و موقتاً به رتبه دوم جدول صعود کردند.

ترکیب پیکان: فرهاد مجد کرمانشاهی، امیرحسین جدی (78 - نادر محمدی)، سامان فلاح، بهروز نوروزی‌فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی (78 - غلامرضا ثابت ایمانی)، محمدجواد آزاده، علیرضا کوشکی (85 - محمد امین درویشی)، مجتبی حقدوست، محمد مهدی محبی (46 - پیمان رنجبری) و ابراهیم صالحی (66 - محمد حسین فلاح).

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا (3+90 - امیرعلی صادقی)، زبیر نیک‌نفس (2+90 - روزبه چشمی)، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده (88 - امین قاسمی‌نژاد)، سبحان خاقانی (63 - ارسلان مطهری) و رودی ژستد (88 - آرمان رمضانی).

داور: پیام حیدری

نیمه اول

دقیقه 2: پرتاب بلند آقاسی از همه بازیکنان عبور کرد و به یامگا رسید که ضربه آرام او در دستان سنگربان پیکان جای گرفت.

دقیقه 6: ارسال بلند مدافعان استقلال پس از عبور از مدافعان پیکان، در آستانه رسیدن به حسین‌زاده بود که کرمانشاهی با خروج خود، توپ را موقتاً دفع کرد.

دقیقه 6: توپ دفع شده توسط کرمانشاهی به خاقانی رسید که توپ از پای او هم فاصله گرفت. در ادامه خاقانی مجدداً صاحب توپ شد که بهروز نوروزی‌فرد پس از اینکه روی هافبک جوان استقلال مرتکب خطا شد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 8: ضربه آزاد مهدی‌پور در آغوش مجد کرمانشاهی قرار گرفت.

دقیقه 9: پرتاب بلند آقاسی روی سر ژستد فرود آمد که ضربه سر او نیز به دروازه‌بان خودروسازان رسید.

دقیقه 16: ژستد پس از دریافت توپ از حسین‌زاده، از پشت محوطه جریمه پیکان اقدام به شوتزنی کرد که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 22: یامگا توپ را از سمت راست روی دروازه پیکان ارسال کرد که ضربه سر حسین‌زاده راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 27: یامگا مجدداً در جناح راست صاحب توپ شد و سانتر او به روی دروازه پیکان ضربه آکروباتیک ژستد را به دنبال داشت که این توپ از کنار دروازه خودروسازان به بیرون رفت.

دقیقه 31: سانتر وینگر فرانسوی استقلال از سمت راست به مدافع پیکان برخورد کرد. توپ در ادامه به نیک‌نفس رسید که ضربه «والی» او با واکنش زیبای کرمانشاهی راهی کرنر شد.

دقیقه 31: ارسال مهدی‌پور از روی نقطه کرنر روی سر ژستد فرود آمد. ضربه سر این بازیکن هم به سیاوش یزدانی رسید که یزدانی توپ را به تور دروازه خودروسازان چسباند.

دقیقه 36: خطای شدید امیرحسین حسین‌زاده روی سامان فلاح، یک کارت زرد برای مهاجم استقلال به همراه داشت.

دقیقه 38: محمدجواد آزاده به دلیل خطای شدید روی عارف آقاسی، از داور بازی کارت زرد گرفت.

نیمه دوم

دقیقه 48: حسین‌زاده پس از عبور از سه مدافع استقلال، توپ را با پشت پا به سلمانی رساند که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: پاس در عمق محمدجواد آزاده، در محوطه جریمه استقلال به پیمان رنجبری رسید که شوت بد رنجبری، راهی به دروازه پیدا نکرد.

دقیقه 69: سلمانی ضربه کرنر استقلال را به روی دروازه پیکان فرستاد که دانشگر روی توپ اثر گذاشت. توپ در مقابل دروازه خودروسازان به یزدانی رسید که ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت و مدافع استقلال نتوانست گل دوم خودش را به ثمر برساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین روز پرستار سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401 استقلال فرهاد مجیدی ارسلان مطهری پیکان آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین روز پرستار سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401 دروازه خودروسازان بیرون رفت حسین زاده ضربه سر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری

به گزارش "ورزش سه"، اینتر از فرصت فوق‌العاده‌ای که رسیده بود به خوبی استفاده کرد و موفق شد با گل‌های فرانچسکو آچربی و مارکوس تورام میلان را در سن‌سیرو شکست دهد و قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کند.

همانطور که انتظار می‌رفت، این آبی و مشکی‌پوشان بودند که بازی را بهتر از حریف همشهری آغاز کردند. آنها چندین بار به محوطه میلان نزدیک شدند اما در تهدید دروازه ناکام بودند تا اینکه در دقیقه ۱۸ ارسال کرنر دی‌مارکو با ضربه سر پاوارد در مقابل دروازه به آچربی رسید و او هم با یک ضربه سر دیگر دروازه را باز کرد.

در دقیقه ۲۵ یک بار دیگر ارسال دی‌مارکو به محوطه جریمه منجر به خلق موقعیت شد. این بار لائوتارو مارتینز به توپ رسید اما ضربه‌اش از بالای دروازه به بیرون رفت.

چهار دقیقه بعد لیائو با فرار از تله آفساید با سومر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه وینگر پرتغالی با مهار دروازه‌بان مواجه شد.

در دقیقه ۳۸ تورام پس از یک و دو با بارلا در موقعیت خوبی قرار گرفت اما ضربه‌اش با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد.

دقایق پایانی نیمه اول هم در حالی گذشت که اینتر بازی را در اختیار داشت و خبری از تهدید جدی بر روی دروازه‌ها نبود.

در دقیقه ۴۹ نیمه دوم اختلاف بیشتر شد. او از سمت چپ حرکت کرد و با زدن شوتش به سمت موافق، دروازه میلان را برای بار دوم باز کرد.

دو دقیقه بعد پولیشیچ می‌توانست به گل دوم اینتر پاسخ دهد اما سومر به خوبی مقاومت کرد و توپ دفع شد.

در دقیقه ۵۸ شوت خطرناک چالهان‌اغلو از پشت محوطه جریمه با واکنش عالی مایک مانیان روبرو شد.

در ادامه اینتر که به هدفش رسیده بود بازی را مدیریت کرد و شاهد موقعیتی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۷۴ والی خطرناک لیائو به شکل نفس‌گیری از بالای دروازه عبور کرد.

شش دقیقه بعد میلان بالاخره به گل رسید. ارسال زیبای چوکووئزه با ضربه سر لیائو به مقابل دروازه رفت. در آنجا یک ضربه سر دیگر از گابیا به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت اما سومر با واکنشش توپ را به تیر کوبید، با این حال سیو او بی‌ثمر ماند و توموری روی ریباند دروازه خالی را باز کرد.

در دقایق پایانی بازی موقعیتی دیگری بر روی دروازه‌ها ایجاد نشد و تنها اتفاقات مهم بازی چند درگیری بین بازیکنان بود که منجر به اخراج دنزل دامفریز، تئو هرناندز و داویده کالابریا شد.

درنهایت بازی به پایان رسید و اینتر با کسب ۳ امتیاز بازی امشب به مقام قهرمانی سری A دست یافت.

دیگر خبرها

  • میلان ۱-۲ اینتر: دومین ستاره روی پیراهن نراتزوری
  • رم 1-3 بولونیا: گل سردار برای کامبک کافی نبود
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها
  • برتری رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • پی‌اس‌جی 4-1 لیون: انریکه در یکقدمی قهرمانی
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • ذوب آهن 2 - 0 آلومینیوم: فولاد‌شهر رنگ برد را دید!
  • هت‌تریک استقلال خوزستان در وقت‌های تلف شده
  • یونیون 1-5 بایرن‌: توخل نایب قهرمانی را از دست نمی‌دهد
  • خلاصه بازی فوتسال ایران و بحرین + فیلم