Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@11:39:50 GMT

شروع تمرینات سید محمد موسوی پس از مصدومیت شدید

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۵۵۰

شروع تمرینات سید محمد موسوی پس از مصدومیت شدید

ملی پوش والیبال ایران پس از شکستگی پا تمرینات خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، چندی پیش و در هفته نهم لیگ والیبال ترکیه تیم والیبال فنرباغچه با حضور ملی پوش والیبال ایران به مصاف قزل‌تپه اسپور رفت و موفق شد با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی برسد. سید محمد موسوی ملی‌پوش والیبال ایران که تنها در ست نخست این رقابت بازی کرد توانست یک امتیاز برای تیمش کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پای راست نتوانست به بازی ادامه دهد و در همان امتیازات ابتدایی ست نخست تعویض شد. پس از انجام آزمایشات، شکستگی در استخوان پای راست این بازیکن مشاهده و برای همین باشگاه درمان را بر روی پای این بازیکن آغاز شد.

نبود موسوی برای سرمربی فنرباغچه بسیار سخت بود چرا که ملی پوش والیبال ایران بارها جریان بازی را به سود تمیش تغییر داده بود. در جدیدترین اخبار منتشر شده مشخص شد که موسوی با وجود شکستگی پا تمرینات خود را آغاز کرده است تا بلافاصله پس از کسب مجوز پزشکی، به جمع بازیکنان فنرباغچه ملحق شود.

تمرینات موسوی درحالی انجام می شود که او با پای گچ گرفته به تمرینات و بدن سازی می پردازد تا شکستگی پای او باعث افت بدنی ملی پوش والیبال ایران نشود. 

به گزارش ایسنا، سید محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران در سال جاری تصمیم گرفت که در تیم فنرباغچه ترکیه توپ بزند. ملی پوش والیبال ایران در فصل گذشته برای تیم پیاچنزا در سوپر لیگ ایتالیا (سری آ) بازی می‌کرد و توانسته بود در این لیگ عملکرد درخشانی داشته باشد. این ملی پوش ایران در مجموع فصل ۲۰۲۰/۲۰۲۱ و بازی های پلی آف با میانگین ۰.۶۱ دفاع در هر ست توانسته بود در رده چهارم مشترک بهترین مدافعان لیگ ایتالیا قرار بگیرد.  

باتوجه به درخشش موسوی در ایتالیا، لژیونر والیبال ایران تصمیم گرفت که سال جاری در تیم والیبال فنرباغچه بازی کند. این ملی پوش در لیگ ترکیه باز هم عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست تا پایان هفته هشتم لیگ والیبال ترکیه در جمع منتخب‌های این لیگ قرار بگیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال سید محمد موسوی ملی پوش والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است

در روزهای آغازین سال نو و شروع دوباره تمرینات استقلال خبری از مدیرعامل باشگاه نیست.

به گزارش مشرق، افراد نزدیک به باشگاه استقلال در ارتباط با شرایط این باشگاه در روزهای آغازین سال نو از غیبت مدیرعامل در محل کارش خبر می‌دهند.

در حالی که تمرینات تیم استقلال از روز پنجم فروردین ماه استارت خورده و ملی پوشان و بازیکنان خارجی این تیم از فردا در اردوی تمرینی تیم استقلال حضور پیدا می‌کنند، همچنان خبری از مدیرعامل باشگاه استقلال در ایران نیست.

منابع مطلع در ارتباط با این موضوع از سفر علی خطیر به کشور سوئیس برای گذراندن تعطیلات نوروزی خبر می‌دهند و این در حالی است که باشگاه‌های مختلف در حال آماده شدن برای بازگشت به لیگ برتر و مسابقه حساس در هفته بیست و دوم هستند.

استقلال در هفته اول مسابقات لیگ برتر در شروع سال ۱۴۰۳ باید در تهران به مصاف مس رفسنجان برود. تیمی که در آخرین رویارویی مقابل استقلال موفق شد در جام حذفی آبی‌پوشان تهرانی را شکست داده و از گردونه رقابتها حذف کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • سوز زمستانی در لباس یک تراکتوری
  • ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • محمد غلوم: مادحین برای تولید اثر جهانی فکر کنند / امروز خیلی‌ها در دنیا فارسی یاد می‌گیرند که صحبت‌های مقام معظم رهبری را متوجه شوند+فیلم
  • انگیزه بالای وحید امیری در تمرینات پرسپولیس
  • چهره درهم قلعه نویی در روز صعود ایران
  • بازگشت نیازمند پس از مصدومیت بد هنگام (عکس)
  • پایان مصدومیت رباط صلیبی هافبک جوان پرسپولیس