Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@14:14:56 GMT

اعلام ترکیب هوادار یرابر پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۵۶۲

اعلام ترکیب هوادار یرابر پرسپولیس

یازده بازیکن عنایتی برای دیدار پرسپولیس مشخص شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های پرسپولیس و هوادار در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۸ به مصاف یکدیگر می‌روند.

ترکیب تیم هوادار برای این دیدار اعلام شد و بر همین اساس یازده بازیکن غلامرضا عنایتی شامل: مهرداد بشاگردی، سید محمد حسینی، صایب محبی، محمد جواد محمدی، سپهر روزی طلب، مهدی عبدی، معین عباسیان، روح الله باقری، نیما انتظاری، سید محمد ستاری، محمد چهارمحالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 540841

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس باشگاه پرسپولیس پرسپولیس هواداران پرسپولیس روزنامه پرسپولیس تیم فوتبال هوادار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت

مدافع - هافبک تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، تساوی برابر پیکان برای شاگردان مسعود شجاعی فرقی با باخت نداشته است. - اخبار ورزشی -

محسن سفیدچقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی تیمش برابر پیکان، آنهم در حالی که با دو گل از حریف جلو افتاده بودند، گفت: ما در نیمه اول نمایش خوبی داشتیم، ولی در نیمه دوم همه چیز برعکس شد و نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. البته در نیمه دوم هم دو سه ضدحمله داشتیم، ولی پیکان در این نیمه بهتر از ما بازی کرد. نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد، ولی انگار در نیمه دوم از لحاظ بدنی اُفت کرده بودیم.

شجاعیان: بعضی دنبال گذشته هوادار هستند!

 

وی در ادامه افزود: بعد از بازی، سرمربی تیم بابت اینکه برد را از دست دادیم ناراحت بود و از عملکرد ما راضی نبود که حق هم داشت. این مساوی برای‌مان فرقی با باخت نداشت و همه ما ناراحت بودیم که برد را از دست دادیم.

سفیدچقایی که در این بازی یک گل زد و یک پاس گل داد، یادآور شد: باور کنید این موضوع برای من خوشحال‌کننده نبود و حاضر بودم گل نزنم و پاس گل ندهم، ولی تیمم برنده از زمین بیرون بیاید. اصلاً دوست نداشتم امتیاز از دست بدهیم.

مدافع - هافبک تیم فوتبال هوادار با اشاره به تأثیر حضور مسعود شجاعی در این تیم اظهار داشت: از زمانی که ایشان هدایت تیم را بر عهده گرفته، شرایط ما تغییر کرده است و حالا فوتبال خوبی را نمایش می‌گذاریم. فکر می‌کنم در هر بازی دو یا سه گل زده‌ایم. البته باید در مسائل دفاعی بیشتر کار کنیم تا زحمات‌‌مان هدر نرود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرسپولیس نیازمند درخشش یک ستاره قدیمی
  • احمدزاده به بازی با پرسپولیس می‌رسد/ وضعیت نامشخص اسدی
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • وضعیت رامین رضاییان برای بازی مقابل پرسپولیس مشخص شد
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  • معمای عجیب؛ رامین رضاییان بازی با پرسپولیس را از دست داد؟
  • ابهام درباره محرومیت رامین رضاییان
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • بازیکن هوادار: تساوی برابر پیکان برای ما فرقی با باخت نداشت
  • ترکیب سپاهان برابر ملوان (احتمالی)