Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آستانه سفر رئیس جمهور به لرستان، مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش که به استان سفر کرده است با حضور در اداره کل آموزش و پرورش، مشکلات و شکایات فرهنگیان و مراجعه کنندگان را بررسی کرد.

محمد حسین کفراشی نماینده تام الاختیار وزیر آموزش و پرورش در سفر رئیس جمهور به لرستان عصر پنج شنبه در حاشیه سفر خود به رسانه‌ها گفت: در وزارت آموزش و پرورش یک سامانه به آدرسShekayat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

medu.ir تعریف شده است که در دو بخش شکایات و گزارش مردمی، درخواست‌ها و تخلفات احتمالی ، ثبت و کد رهگیری برای متقاضی صادر می‌شود و همکاران ما در نواحی و مناطق کمتر از ۱۰ روز فرصت دارند تا به شکایات مطرح شده که کد پیگیری دارند پاسخ دهند و اگر پاسخ قانع کننده نباشد در سطح استان یا در سطح وزارت مجدد بررسی خواهد شد.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش به گزارشات مردمی هم اشاره کرد و گفت: سالانه بیش از شش تا هفت هزار گزارش مردمی واصله می‌شود که همکاران ما همه آنها را پیگیری خواهند کرد.

دکتر کفراشی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله‌ای که امروز در لرستان به آن پرداخته شد بحث استخدام بود، گفت: در این زمینه بر اساس میزان دانش آموزان و اعلام نیاز استان‌ها همکاران جذب می‌شوند.

وی در ادامه با قدردانی از زحمات معلمان و فرهنگیان کشور در ایام کرونا گفت: معلمان جهادگران تعلیم و تربیت هستند و همه مردم قدردان زحمات آنان هستند و ما هم به نوبه‌ی خود از همه ی این زحمت‌کشان تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

این مقام مسئول وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که چرا برخی از فرهنگیان با وجود قبولی در آزمون مدیران به عنوان مدیر به کار گرفته نمی‌شوند، گفت: معمولاً تعداد متقاضیان بیشتر از اعلام نیاز هست و بر اساس معیار و نمره قبولی برخی به عنوان مدیر به کارگیری می‌شوند و بقیه افراد هم که در آزمون قبول شده‌اند قبولی آنها معتبر است و در سالهای دیگر یا در زمانی حتی فواصل سال اگر نیاز باشد از ظرفیت آنان استفاده می‌شود.

کد خبر 5371693

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش خرم آباد بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا آلودگی هوا عکس استانها شیراز ایلام مراسم تودیع و معارفه وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳

رییس کمیسیون تلفیق لایحه بودجه  و نماینده مردهم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال در بودجه کشور ۲۴۰ همت یا ۲۴۰ هزارمیلیارد تومان بودجه برای وزارت آموزش و پرورش در نظر گرفته شد.

حمید رضا حاجی بابایی افزود: امسال در وزارت آموزش  و پرورش مجوز به کارگیری افراد بازنشسته تا ۲۴ ساعت در هفته هم داده شد تا این معلمان به کمک فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و آزمون استخدامی جدید به جمع معلمان آموزش و پرورش اضافه شوند.

حاجی بابایی افزود: در کنار به کارگیری این افراد، معلمان پیش دبستانی و مدارس غیر انتفاعی، افراد شاغل در طرح‌های مختلف آموزش و پرورش هم که در آزمون استخدامی نمره قبولی را کسب نکرده اند، هم در قالب معلمان حق التدریس به کار گرفته می‌شوند تا همه کلاس‌های درس دارای معلم باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • وزارت آموزش و پرورش یک اطلاعیه مهم داد
  • بیشترین استخدام‌ها در آموزش و پرورش و وزارت بهداشت خواهد بود
  • ۳۰ هزار کتاب برگزیده رشد در سامانه دانش آموزان قرار گرفت
  • اسکان مسافران نوروزی در ۷۰۰۰ فضای آموزش و پرورش اصفهان از ۶۵۰ هزار نفر عبور کرد
  • تغییرات کابینه در سال ۱۴۰۲/ چه کسانی از دولت جدا شدند؟
  • اعلام نتایج «پویش مهر» از اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پذیرش ۱۴۸۰ خانوار در ستاد‌های اسکان آموزش و پرورش
  • صدور احکام رتبه بندی برای بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش
  • اعتبار ۲۴۰ همتی وزارت آموزش و پرورش در بودجه سال ۱۴۰۳
  • آموزش و پرورش می‌تواند مشارکت مردمی را در تحقق شعار سال محقق کند