Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در نهمین دیدار خود در مسابقات لیگ برتر امروز پنجشنبه به مصاف پیکان رفت که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود استقلال تمام شد. در این مسابقه که از ساعت ۱۶ در ورزشگاه دستگردی تهران آغاز شد، سیاوش یزدانی (۳۱)، محمد دانشگر (۷۴) و ارسلان مطهری برای استقلال گلزنی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال که در سه بازی ابتدایی لیگ صاحب سه پیروزی و در ادامه پنج تساوی متوالی شده بود، با این برد از بحران تساوی ها خارج شد و موقتا با ۱۷ امتیاز به رده دوم صعود کرد تا منتظر نتیجه بازی تیم های پرسپولیس، آلومینیوم و گل گهر در این هفته باشد.

ترکیب استقلال و پیکان

استقلال در این بازی با ترکیب سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا (۹۳ – امیرعلی صادقی) ، زبیر نیک نفس (۹۳ – روزبه چشمی)، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده (۸۸ – امین قاسمی نژاد)، سبحان خاقانی (۶۳ – ارسلان مطهری) و رودی ژستد (۸۸ – آرمان رمضانی) بازی کرد.

پیکان هم با امیرحسین رنگرز، امیرحسین غلامی (۷۶ – نادر محمدی)، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، اسماعیل بابایی (۷۶ – غلامرضا ثابت ایمانی)، ابراهیم صالحی (۶۷ – محمدحسین فلاح)، علیرضا کوشکی (۸۵ – محمدامین درویشی)، محمدمهدی محبی (۴۶ – پیمان رنجبری)، محمدجواد آزاده و مجتبی حق دوست به میدان رفت.

نیمه نخست و گل برتری استقلال

در نیمه نخست، استقلال موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشت. ضربات رودی ژستد، جعفر سلمانی و زبیر نیک نفس از جمله این موقعیت‌ها بود که راهی به دروازه پیکان راه پیدا نکرد. شاگردان مجیدی در ادامه فشارهای خود برای گلزنی در دقیقه ۳۱ موفق به باز کردن دروازه تیم میزبان شدند. کرنر ارسالی استقلال ابتدا با ضربه ژستد همراه شد و در ادامه سیاوش یزدانی با پای راست خود و با حرکت از پشت مدافعان پیکان گل نخست را به ثمر رساند.

نیمه دوم و برتری مطلق استقلال

تیم استقلال نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد تا تعداد گل های زده خود را افزایش بدهد. نخستین موقعیت جدی هم با همکاری حسین زاده و سلمانی در دقیقه ۴۹ به دست آمد ولی شوت سلمانی از بالای دروازه پیکان به اوت رفت. بازیکنان پیکان همانند نیمه نخست کم تجربه و پراشتباه ظاهر شدند و بیشتر پاس های آنها توسط استقلالی ها قطع شد. همین مسئله در کنار حملات استقلال باعث شد تا گل دوم در دقیقه ۷۴ توسط محمد دانشگر و با یک ضربه سر وارد دروازه پیکان شود. تلاش شاگردان مجتبی حسینی در پیکان حتی با وجود چند تعویض راه به جایی نبرد تا استقلال در دقیقه ۸۵ یک بار دیگر به گل برسد. ارسلان مطهری در این دقیقه پاس زبیر نیک نفس را با یک شوت سرضرب از کنار دست دروازه بان پیکان به گل سوم استقلال تبدیل کرد تا آبی ها بعد از پنج هفته، طعم پیروزی را بچشند.

اخطاری‌های مسابقه

پیام حیدری قضاوت این مسابقه را برعهده داشت و به امیرحسین حسین زاده و جعفر سلمانی از استقلال کارت زرد نشان داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم

    به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با اشاره به شکست در سه بازی های گذشته این تیم در لیگ برتر فوتبال کشور گفت: باید به طور حتم بازی مقابل استقلال خوزستان را ببریم.

مارینوس اوزونیدیس شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال خوزستان هفته در ۲۴ لیگ برتر افزود: چهار پنج بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در بازی فردا مقابل استقلال خوزستان غایب هستند اما ما ۱۱ بازیکن داریم و باید نتیجه لازم را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: معتقدم که تیم ما و گل‌گهر سیرجان باوجود نمایش و فوتبال زیبایی که در این فصل ارائه دادیم، جایگاه لازم را در لیگ برتر کشور به دست نیاوردیم و بخشی از این موضوع به بدشانسی برمی‌گردد که گریبانگیر هر ۲ تیم شده است. 

سیروس پورموسی در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان افزود: همچنین دیگر موارد باعث شد ۲ تیم نتوانند به جایگاه لازم برسند.

وی تصریح کرد: گل گهر با وجود امکانات، ظرفیت و شرایط خوب ۲ فصل گذشته می توانست جزو مدعیان قهرمانی باشد و استقلال خوزستان نیز می توانست جایگاه تک رقمی و بقای راحت تری در لیگ برتر داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی  از دو جهت برای ما مهم است ابتدا باید جایگاه خود را در جدول رده بندی بهتر کنیم و همانطور که بازی زیبایی را در دور رفت مقابل گل‌گهر سیرجان داشتیم، امیدوارم این اتفاق تکرار شود و فردا فوتبالی بازی کنیم که تمامی نگاه ها به سیرجان باشد.

تیم فوتبال گل گهر  امروز ساعت ۱۷:۴۵  در هفته ۲۴ رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان به مصاف استقلال خوزستان می رود.

دیگر خبرها

  • شمسایی فاتح جدال با مرتضایی
  • ایران بازی نخست را با برد آغاز کرد/۲ مشکل تیم ملی برابر افغانستان
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه نخست
  • برتری خفیف ایران برابر افغانستان در نیمه اول
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • استارت آقای تاکتیک‌دان با پیروزی در جام ملت‌ها
  • امیدواری پدیده بارسلونا: بالاخره برمی‌گردیم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ شاگردان ژاوی در خانه زمین‌گیر شدند
  • دربی کوچک تهران، حساس برای نیمه دوم جدول
  • چلسی ۶-۰ اورتون: هشدار بزرگ به تیم گواردیولا