Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان -تیم فوتبال استقلال در چارچوب هقته نهم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۶ امروز (پنجشنبه) به مصاف تیم پیکان رفته که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود استقلال به پایان رسید. سیاوش یزدانی در دقیقه ۳۳، محمد دانشگر در دقیقه ۷۴ و ارسلان مطهری در دقیقه ۸۵ گل‌های آبی‌پوشان را وارد دروازه پیکان کردند. با این نتیجه استقلال ۱۷ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکان هم ۱۲ امتیازی باقی ماند.   ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی و رودی ژستد.   ترکیب تیم پیکان : فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، سامان فلاح، بهروز نوروزی فرد، امیرحسین غلامی، اسماعیل بابایی، محمد جواد آزاده، علیرضا کوشکی، مجتبی حقدوست، محمد مهدی محبی، ابراهیم صالحی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی     بیشتر بخوانید: اعلام ورزشگاه محل برگزاری مسابقه پیکان و استقلال انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، اوسمار ویه را امروز در دیداری تدارکاتی در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف پیکان رفتند و در پایان با تک گل محمد بادپا به پیروزی رسیدند.

بازیکنان اصلی دیدار شب گذشته مقابل نفت آبادان امروز ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در این دیدار دوستانه به میدان رفتند.

* در دقیقه ۱۱ علی نعمتی روی ارسال از سمت راست دروازه پیکان را باز کرد اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

* در دقیقه ۴۵، روی پاس خوب سینا اسدبیگی توپ به محمد بادپا رسید و او با یک دریبل روی پا و شوت سرضرب به زیبایی تک گل بازی را به ثمر رساند.

* پرسپولیس در این بازی از بازیکنان امید و جوان خود بیشتر استفاده کرد.

کد خبر 6082771

دیگر خبرها

  • پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی ‌پرسپولیس مقابل پیکان در دیداری تدارکاتی
  • پیروزی پرسپولیس برابر پیکان در دیداری تدارکاتی
  • تساوی بدون گل در نیمه نخست بازی نساجی و تراکتور
  • کامبک عنایتی به شجاعی و تیم سابقش؛ پیکان پرید!
  • خلاصه بازی پیکان و هوادار + فیلم
  • پیروزی دو گله تیم مسعود شجاعی از دست رفت
  • تساوی جذاب در دربی کوچک تهران
  • پیکان ۲ - ۲ هوادار/ شاگردان عنایتی بازی باخته را به تساوی کشاندند
  • تساوی هوادار و پیکان در دربی بدون هوادار!