Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-16@03:25:05 GMT

سلیمانی: گل های استقلال مقابل پیکان سالم بودند

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۶۶۶

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به ارزیابی قضاوت پیام حیدری، داور دیدار پیکان و استقلال پرداخت.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار استقلال و پیکان توضیحاتی داد.

به گزارش طرفداری، وی در گفتگو با تسنیم اظهار داشت:

قضاوت خیلی خوبی را از پیام حیدری در نیمه اول دیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در دقیقه 6 اخطاری به بهروز نوروزی‌فرد، مدافع پیکان داد که به دلیل جلوگیری از موقعیت حمله بود. حیدری با این تصمیم اقتدارش را نشان داد که اول و آخر بازی برای او فرقی ندارد و در اصل بازی را مدیریت کرد.

وی ادامه داد:

در دقیقه 20 هم رودی ژستد کنار خط طولی، خطایی بی‌پروا روی مدافع پیکان انجام داد که داور می‌توانست او را با کارت زرد جریمه کند، اما فقط به اعلام خطا بسنده کرد. اخطار به امیرحسین حسین‌زاده کافی بود و نیازی نداشت او تنبیه شدیدتری شود.

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به موقعیت سیاوش یزدانی روی گل اول استقلال خاطرنشان کرد:

گل استقلال کاملاً سالم بود و بازیکن در وضعیت درستی قرار داشت، چرا که مدافع آخر پیکان که بازیکن نزدیک به کمک داور بود، آفساید را پر کرد. سیاوش یزدانی دو گام عقب‌تر از این مدافع بود و در موقعیت آفساید قرار نداشت.

سلیمانی اتفاقات نیمه دوم بازی را بدون چالش برای داور مسابقه ارزیابی کرد و گفت:

در نیمه دوم صحنه خاصی وجود نداشت که بتوان عملکرد دارو را به طور جدی ارزیابی کرد، اما پیام حیدری دوندگی خوبی داشت که به صحنه‌ها نزدیک بود. گل دوم استقلال هم باز در موقعیتی صحیح به ثمر رسید و دانشگر از عقب حرکت کرد و رو به جلو آمد و توانست گلزنی کند. کارت زردی هم در نیمه دوم به بازیکن استقلال داده شد که مشکلی نداشت و در مجموع قضاوت خوبی از حیدری دیدیم.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! کارلوس کی روش و برانکو در عرب کاپ به هم می رسند؟ نجات یک نفر از پای چوبه دار توسط علی دایی / فیلم چهره خندان کلمن لنگله پس از حذف زودهنگام بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / عکس فوتبال بازی کردن لیونل مسی و پسرانش در خانه؛ تکل خشن متئو! / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیام حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی رسید

ایسنا/فارس مدافع عنوان قهرمانی با شکست نماینده شیراز به عنوان اولین تیم به مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال صعود کرد. 

سومین بازی از مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بین دو تیم لیموندیس شیراز و شهرداری گرگان، عصر امروز، ۲۵ فروردین در سالن پوریای ولی دانشگاه آزاد شهر صدرا برگزار شد.  این در حالی بود که دو نبرد قبلی در گرگان با برتری قاطع میزبان همراه بود و لیموندیس در صورت شکست در بازی سوم، از صعود به مرحله بعدی باز می‌ماند. 

برای تیم لیموندیس محمد خالقی‌فرد، وحید دلیرزهان، وحید اسلامی، مهدی جعفری، جیلن بردلی، مصطفی رضایی، سروش دهقان، آرش ثابتی، ایمان دلیرزهان، محمدامین خسروی، فربود سعادت‌نیا، امیرحسین نصیرایی و محمد بقلانی در ترکیب اصلی قرار داشتند و سینا واحدی، مبین شیخی نوید رضایی‌فر، خشایار علی اکبری، یاسین کلاسنگیانی، ارسلان کاظمی، سالار منجی، ویلیام چری، محمد یوسف‌وند و امیرحسین آذری نیز با هدایت مصطفی هاشمی در ترکیب شهرداری گرگان قرار گرفته بودند.

لیموندیس بازی را بسیار خوب آغاز کرد و در ۵ دقیقه نخست با ثبت برتری ۱۷ بر ۸، مصطفی هاشمی سرمربی شهرداری را مجبور به درخواست نخستین وقت استراحت فنی کرد. اما صحبت‌های هاشمی هم تاثیر چندانی در روند بازی نداشت و در نهایت کوارتر نخست با حساب ۲۶ بر ۱۷ به‌سود سفیدپوشان لیموندیس به پایان رسید.

روند بازی در کوارتر دوم تغییر کرد و سرخپوشان گرگانی در همان پنج دقیقه اول، اختلاف ۹ امتیازی را به ۲ امتیاز کاهش دادند و در ادامه با ۳ امتیاز از میزبان خود پیش افتادند اما با پرتاب ۳ امتیازی جیلن بردلی ستاره آمریکایی لیموندیس، نتیجه در عدد ۴٠ برابر شد. 

در فاصله ۱۲ ثانیه مانده به پایان نیمه نخست، وقت استراحت فنی برای شهرداری درخواست شد و در آخرین ثانیه‌های بازی، پرتاب ۲ امتیازی برای تیم میهمان، باعث ثبت برتری ۴۲ بر ۴٠ برای تیم مدعی استان گلستان شد.

در شروع نیمه دوم، گرگانی‌ها قدرت و تجربه بالای خود را به رخ میزبان کشیده و خیلی زود برتری خود را به ۱۵ امتیاز افزایش دادند اما چند پرتاب سه امتیازی موفق از وحید اسلامی و جیلن بردلی باعث شد تا اختلاف به ۷ امتیاز کاهش پیدا کند. در نهایت کوارتر سوم با برتری ۶۶ بر ۶۱ به سود شهرداری به پایان رسید.

در کوارتر پایانی لیموندیس کار را بهتر آغاز کرد و در پنج دقیقه نخست توانست اختلاف را به یک امتیاز کاهش دهد اما افزایش اختلاف به ۵ امتیاز باعث شد تا اسلامی مجبور به درخواست وقت استراحت فنی شود. اما تمهیدات او اثربخش نبود و در فاصله زمانی کوتاهی شهرداری گرگان به برتری ۱۲ امتیازی رسید.

در نهایت این دیدار با نتیجه ۸۸ بر ۷۳ به سود گرگانی‌ها به پایان رسید تا این تیم به عنوان اولین تیم صعود کننده به مرحله بعد رقابت‌ها شناخته شود.

به گزارش ایسنا، تیم لیموندیس که نخستین فصل حضور در لیگ برتر بسکتبال را تجربه می‌کرد، در مرحله گروهی فراتر از انتظار ظاهر شد و توانسته بود در بین ۱۲ تیم به رتبه هشتم جدول دست پیدا کرده و راهی مرحله حذفی رقابت‌ها شود. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوک به تراکتور با غیبت یک بازیکن مقابل استقلال
  • محبی دور از استقلال و سپاهان گل می‌زند! (عکس)
  • حمله قلبی ایوان اندیکا، مدافع آاس رم و نیمه تمام ماندن دیدار مقابل اودینزه / فیلم
  • پیکان بالاتر از پرسپولیس و استقلال/ رقابت شاگردان عنایتی و ربیعی
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • فرمانده نکونام: روزبه نقص نداشت (عکس)
  • مدافع عنوان قهرمانی به نیمه‌نهایی رسید
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
  • تیم منتخب هفته بیست و سوم لیگ برتر
  • شهباز از درخشش خسته نمی‌شود