Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: همه کارگزاران در سطوح استانی و ملی برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان اصفهان بسیج شده‌اند که نتیجه آن توسط مسئولین اجرایی کشور چه در سطح استان و چه در سطح ملی اعلام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سردار سرلشکر پاسدار رحیم‌ صفوی در آیین نکوداشت مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژه‌ای اصفهانی اظهار داشت: خدای سبحان را شاکرم که به این بنده ناچیز و جامانده از قافله همرزمان شهیدم افتخار حضور در جوار آن‌ها را به مناسبت نکوداشت سالگرد استاد دانشمند، عالم مجاهد بی‌ادعا، مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر جواد اژه‌ای تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جواد اژه‌ای استاد بزرگوار، فرزانه و کم‌نظیری در علوم تربیتی و روانشناسی و همچنین بنیانگذار علوم روانشناسی با دیدگاه مکتب اسلام بود. مقام معظم رهبری در بیانیه خود و طی جمله ای راجب به ایشان فرمودند که دکتر جواد اژه‌ای سال‌های متوالی مجاهدت‌های بزرگ و مبارک را با اخلاص و بدون اندک تظاهری عهده‌دار شد‌.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: جواد اژه‌ای دانشمندی کم نظیر، عالمی پرکار و کم‌ادعا بود که در 40 سال خدمات اجرایی کشور و مسئولیت‌های اجرایی مختلف هیچگونه تغییری در اخلاق و رفتارشان به وجود نیامد و دچار غرور و تکبر نشد. وی در طرح افکار خود حفظ سرمایه‌های اجتماعی و عوامل دیگر را یک اصل و یک ارزش می‌دانست و غفلت از آن را یک خسارت جبران‌ناپذیر برای نظام و حکومت می‌دانست، حجت‌الاسلام اژه‌ای حل مشکلات جوانان و میدان دادن به رویش جوانان نسل انقلاب اسلامی را نشان‌دهنده آینده‌ای روشن برای کشور می‌دانست که با تشکیل مدارس استعداد‌های درخشان و با مدیریت عالمانه موجب به وجود آوردن رتبه‌های علمی متعدد شد.

رحیم صفوی: رفیق‌دوست در حوزه موشکی ایران نقش آفرین بوده استجزئیات راهپیمایی 13 آبان در مشهد؛ سخنرانی سرلشکر رحیم صفوی در حرم رضویسرلشکر رحیم صفوی: آمریکا اگر به فکر توطئه باشد از مدیترانه تا اقیانوس هند به آنها پاسخ خواهیم داد

وی ادامه داد: مرحوم اژه‌ای نسبت به دانش‌آموزان و دانشجویان نگاه بالا به پایین نداشت و با دانشجویان صمیمی بود، این در حالی است که درب دفتر ایشان نیز بر روی همگان باز بود، لازم به ذکر است که مقام معظم رهبری نیز حجت الاسلام اژه‌ای را بسیار دوست داشنند و سخنان ایشان را با دقت گوش می‌کردند. امیدوارم که دانش‌آموزان و دانشجویان تربیت شده ایشان در خدمتگزاری به مردم کشورمان ایران هم اخلاق و فلسفه اخلاقی ایشان را دنبال کنند تا راه ایشان در محیط‌های علمی ادامه داشته باشد.

سردار سرلشکر پاسدار صفوی درباره حوادث روزهای اخیر اصفهان بیان کرد: شما همشهریان عزیز، مردم مومن، صبور، انقلابی، شهیدپرور و ولایت‌مدار اصفهان بنده را می‌شناسید و من نیز شناخت کافی بر روی شما دارم، مطمئن باشید که همه کارگزاران در سطوح استانی و ملی برای پاسخگویی و اقدام عملی و احقاق حقوق کشاورزان  اصفهان بسیج شده‌اند که نتیجه آن توسط مسئولین اجرایی کشور چه در سطح استان و چه در سطح ملی اعلام خواهد شد.

وی گفت: جمعی از فرزندان شما مردم اصفهان در تهران نیز به حل مشکلات کلان استان اصفهان کمک می‌کنند تا این اقدامات موجب تسریع در عمل شود، اینجانب به عنوان یک پاسدار و به عنوان دستیار و مشاور مقام معظم رهبری بسیار امیدوار هستم که به امید خداوند متعال پیرامون این امر حیاتی که با زندگی و معیشت کشاورزان و همچنین با مسائل زیست محیطی، روانی و سلامت عموم مردم اصفهان و همچنین با مشکلات زیرساختی و تمدنی، فرهنگی، گردشگری، اقتصاد، امنیت و غیره گره خورده است نیز با دستورات ابلاغ شده مسئولین مربوطه در سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف و بر اساس قانون و عدالت در حوزه‌های بالادستی و پایین دستی تصمیم‌گیری شود.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: مردم ما تنها خواستار اجرایی شدن قانون هستند، در این راستا از شما همشهریان مومن به خصوص جوانان خواستارم که شرایط حساس داخلی و خارجی کشور را در نظر بگیرید، اکنون دولت تازه کاری داریم در حالی که مسائل اصفهان ممکن است به حدود 30 سال گذشته بازگردد، بنابراین ریشه‌های 30 ساله در 3 ماه حل نمی‌شود و آب تنها مربوط به اصفهان نیست بلکه در سطح ملی و جهانی نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: کم‌ کاری‌ها و کم توجهی‌هایی در زمینه آب صورت گرفته، بنابراین از شما مردم اصفهان می‌خواهم که در این شرایط حساس نگذارید که سوابق درخشان و فداکاری‌های بزرگ شما مردم اصفهان در اثر این حوادث توسط رسانه‌های بیگانه خدشه‌دار شود، مردم ولایت‌مدار و شهید پرور اصفهان تا آخرین لحظه پای نظام اسلامی و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

انتهای پیام/167

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دستیار و مشاور حجت الاسلام مردم اصفهان جواد اژه ای چه در سطح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی رینگ چهارم باید از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا این پروژه به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از رینگ چهارم ترافیکی کلان‌شهر اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است که باید در کنار مباحث ترافیکی به موضوع این موضوع به صورت اساسی رسیدگی شود، اظهار کرد: منابع متحرک را به‌عنوان راهبرد اساسی در کلان‌شهر اصفهان مد نظر داشته باشیم.

وی افزود: برای تکمیل پروژه و رفع مشکلات موجود باید از وزیر کشور برای حضور در اصفهان و آزادسازی اراضی راه آهن دعوت کنیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی نیز لازم است از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا رینگ طلایی کلان‌شهر اصفهان به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 747849

دیگر خبرها

  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • جواد خیابانی چه ماشینی سوار می‌شود؟
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج
  • رهبر معظم انقلاب: هدف از تحریم، در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری تبعیت کند/ بعضی انشاءالله خیرخواهانه توصیه می‌کنند که با آمریکا {کنار بیاییم}؛ یک چیزی می‌گویم گوش کنید، توقعات این‌ها تمامی ندارد
  • دهه نود بدترین دهه زندگی مردم بود
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • تمامی تاسیسات آب شهر اصفهان به تله‌متری مجهز شده است
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است