Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@22:58:04 GMT

مجیدی: در هر دو نیمه تیم برتر میدان بودیم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۷۳۴

سرمربی تیم استقلال تهران گفت: امیدوارم از بازی‌های آینده هم این روحیه تهاجمی ادامه داشته باشد.

خبرگزاری میزان - فرهاد مجیدی، سرمربی تیم استقلال تهران در نشست خبری پایان بازی تیمش مقابل پیکان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

* در مورد بازی فکر می‌کنم در هر دو نیمه تیم برتر بودیم و به بازیکنانم بابت فوتبال خوبی که ارائه کردند خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم از بازی‌های آینده هم این روحیه تهاجمی ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید: پیروزی قاطعانه استقلال مقابل پیکان؛ پابان کابوس تساوی‌ها

ادامه دارد ...

برچسب ها: استقلال فرهاد مجیدی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال

هفته بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ برتز فوتبال باشگاه‌های ایران از امروز با پیگیری سه دیدار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته بیست‌وچهارم از فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از فردا _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ با انجام سه بازی پیگیری می‌شود و روز _جمعه سی‌ویکم فروردین_ سه دیدار دیگر برگزار خواهد شد و در نهایت سپاهان و ذوب‌آهن که یک‌بازی معوقه دارند روز _یک‌شنبه دوم اردیبهشت_ به‌مصاف حریفان خود می‌روند.

پیکان تهران - هوادار تهران

در یکی از بازی‌های این هفته لیگ برتر، دو تیم تهرانی پیکان و هوادار در ورزشگاه دستگردی رو به روی هم صف آرایی می‌کنند. دو تیم در سال جدید بدون باخت پیش می‌روند و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیده‌اند. پیکان و هوادار در حال حاضر ۲۴ امتیازی هستند و هواداری‌ها با تفاضل بهتر در رتبه یازدهم قرار دارند.

در شرایطی که از این دو تیم تهرانی به عنوان گزینه‌های سقوط یاد می‌شد اما نتایج خوب اخیر آنها وضع‌شان را بهتر کرده است. با این حال این مسابقه میان دو تیم شش‌امتیازی است و برای سایر تیم‌های پایین جدولی نیز اهمیت دارد.

هوادار پس از برد گل گهر بدون مصدوم و محروم خود را آماده این دیدار می‌کند. شاگردان مسعود شجاعی امروز سه‌شنبه آخرین تمرین تاکتیکی‌شان را انجام می‌دهند و فردا نیز یک جلسه تمرینی سبک پیش از بازی خواهند داشت. بنفش‌ها پس از متوقف کردن آلومینیوم و فولاد و شکست دادن گل گهر در پی دومین پیروزی متوالی‌شان هستند؛ البته آن‌ها کار سختی مقابل پیکان خواهند داشت.

گل‌گهر سیرجان - استقلال خوزستان

استقلال خوزستان که علی‌رغم برتری در جدال با پیکان و دستیابی به فرصت گل‌های ویژه در این بازی، در نهایت با گل پنالتی حریف شکست خورده بود، با انگیزه جبران در دربی جنوب پا به زمین گذاشت و در نهایت نیز توانست نفت آبادان را در جدالی سرنوشت‌ساز شکست دهد. این بازی که از اهمیت بالایی برای مدیران استقلال خوزستان برخوردار بود، اکنون این امیدواری را برای بقا و کسب نتایج موفق طی ادامه فصل بیشتر کرده است.

امیدعلی نجفی مدیرعامل استقلال خوزستان که در پنجره زمستانی تلاش زیادی داشت تا خواسته‌های کادرفنی را در مسیر تقویت تیم به سرانجام برساند، اکنون با حضور ستاره‌های خارجی این تیم که در جدال با نفت آبادان نیز زمینه‌ساز کسب سه امتیاز این تیم شدند، با امیدواری لیگ را دنبال می‌کند.

آسو رستم و عثمان اندونگ که به عنوان دو خرید خارجی استقلال خوزستان که بعد از تایید کادرفنی توسط امید علی نجفی به جمع آبی‌پوشان اضافه شدند، به طور کامل سرنوشت بازی مقابل نفت آبادان را برعهده گرفتند و با ثبت دو گل، این تیم را اکنون به منطقه امن جدول رسانده‌اند تا آنها اکنون چشم به هفت بازی باقی مانده و پایان دادن به کابوس نیم فصل اول باشند.

شاگردان سیروس پورموسوی اکنون این هفته باید خود را مهیای جدال سخت در سیرجان برابر گل گهر کنند؛ دیداری که در نیم فصل اول حرف و حدیث و اعتراض زیادی را به همراه داشت. آبی‌ها که علی‌رغم نمایش فنی قابل قبول در کسب نتیجه ناکام بودند، در این بازی با اتفاقات عجیبی مواجه شده بودند. بحث اصلی آبی‌ها در خصوص گلی بود که به ثمر رساندند و می‌توانست زمینه‌ساز کسب سه امتیاز ارزشمند برای این تیم باشد و البته هنوز مشخص نشده به چه دلیلی توسط داور رد شد. این بازی در نهایت با تساوی دو تیم خاتمه یافت تا اکنون استقلال خوزستان که به دنبال فرار از منطقه سقوط است، در سیرجان به دنبال پایان دادن به ماموریت خود برابر شاگردان اوزونیدیس یونانی باشد.

پایان و شروع سال جدید برای مارینوس و اوزونیدیس خوب پیش نرفته و آنها با وجود شروع امیدوارکننده و خوبی که در شروع نیم فصل دوم داشتند، در مصاف با هوادار سومین شکست پیاپی را تجربه کردند و این در حالی بود که دو دیدار سخت برابر سپاهان و پرسپولیس را پشت سر گذاشته بودند.

در این بین مصدومیت چند بازیکن کلیدی هم کار اوزونیدیس را سخت‌تر کرد و این مرد یونانی در یکی از مهم‌ترین برهه‌های فصل که تیمش برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگید، با مصدومیت سه بازیکن اصلی خط میانی تیمش که زنده‌روح، علیزاده و نوید عاشوری هستند، مواجه شده است.

گل‌گهری‌ها پس از سه شکست پیاپی در عصبانی‌ترین حالت ممکن به مصاف استقلال خوزستان در خانه می‌روند و یکی از مهم‌ترین تمرینات خود پیش از این مسابقه را در هوای مطبوع بهاری سیرجان و زیر قطرات باران پشت سر گذاشتند تا آماده بازگشت دوباره به روند پیروزی‌های خود و قطع روند سه شکست پیاپی داشته باشند

صنعت‌نفت آبادان - پرسپولیس تهران

صنعت نفت در شرایطی باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرد که با فراز کمالوند دو نتیجه دو بر یک را تجربه کرده، یکی برد با این نتیجه مقابل سپاهان و دیگری باخت به استقلال خوزستان. با این وجود برد برزیلی‌ها مقابل سپاهان در آبادان باعث شده تا امیدها به اردوی این تیم برای بقا در لیگ برتر بازگردد و حالا نفتی‌ها با کمالوند در دومین میزبانی بزرگ خود باید مقابل یک تیم مدعی دیگر یعنی پرسپولیس قرار بگیرند و باید دید چه عملکردی خواهند داشت.

در سمت دیگر پرسپولیس این روزها با اوسمار ویرا غیرقابل توقف شده و هفت برد از هشت مسابقه قبلی خود به دست آورده‌اند و فقط در این بین یک تساوی در دربی داشته است. قرمزها با این نتایج به یک قدمی استقلال در صدر هم رسیده‌اند و حتی می‌توانند در صورت برتری در دیدار سخت خارج از خانه فردا، حداقل ۲۴ ساعت صدرنشین شوند.

اما آمار تقابل‌های لیگ برتری دو تیم به شکل قابل توجهی به نفع پرسپولیسی‌هاست و این تیم ۲۰ بازی از ۲۹ دیدار دو تیم را برنده بوده و فقط ۴ مرتبه شکست خورده تا کاملاً دست بالایی نسبت به میزبان فردای خود داشته باشد. همچنین سهم صنعت نفت در ۱۳ بازی اخیر با پرسپولیس و در شش سال فقط یک پیروزی دو بر صفر در آبادان بوده که دو سال پیش به دست آمده و باید دید شاگردن کمالوند موفق به بهبود این آمار برابر رقیب نامدار خود خواهند شد.

نساجی مازندران - تراکتور تبریز

۱۱ مسابقه بین دو تیم در چارچوب لیگ‌برتر برگزار شده که دو بازی را نساجی برده، پنج مسابقه را تراکتور و چهار بار هم نتیجه مساوی به دست آمده است. در جدال‌های نساجی و تراکتور ۲۵ توپ از خط دروازه دو تیم عبور کرده که ۸ گل از آن نساجی و ۱۷ گل سهم تی‌تی‌ها بوده است. هر چهار تساوی دو تیم با نتیجه مشابه یک بر یک رقم خورده تا تقابل تراکتور و نساجی هیچ‌گاه بدون‌گل نباشد. به واقع نبرد دو تیم تاکنون بدون گل نبوده است.

محمد حسینی مدافع مرکزی تیم تراکتور که در دیدار هفته گذشته برابر ذوب‌آهن دچار آسیب‌دیدگی شد، پس از عکسبرداری از پای خود با خبر تلخی مواجه شده است. این بازیکن به دلیل کشیدگی از ناحیه همسترینگ چهار هفته از میادین دور خواهد بود تا به این ترتیب حداقل بازی نساجی، ذوب‌آهن، استقلال و فولاد را از دست بدهد.

محمد عباس‌زاده که در بازی فولاد و تراکتور در تبریز همراه با کاروان تیم اهوازی راهی تبریز نشده بود، در بازی این هفته نساجی و تراکتور در قائمشهر باید برای اولین بار پس از جدایی از جمع تی‌تی‌ها مقابل این تیم قرار بگیرد. دیداری که یک دوراهی احساسی برای مهاجم مازنی خواهد بود چرا که عباس‌زاده باید به تیمی که همواره خاطرات خوبی داشته و بارها برایش ابراز دلتنگی کرده، گل بزند تا به بقای تیم زادگاه خود نساجی کمک کند.

البته رویارویی با پاکو خمز به عنوان فردی که اصلی‌ترین نقش در جدایی عباس‌زاده از تراکتور را هم داشت، می‌تواند یک انگیزه ویژه برای مهاجم باتجربه مازنی باشد و باید دید عباس‌زاده موفق خواهد شد اولین گل خود برای نساجی را پس از بازگشت به این تیم در یک دیدار بسیار حساس وارد دروازه حریف کند.

استقلال تهران - شمس‌آذر قزوین

تیم فوتبال استقلال جمعه هفته جاری در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف شمس آذر قزوین می‌رود. استقلال برای این دیدار مهدی مهدی‌پور را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. مهدی‌پور در بازی با مس رفسنجان دچار پارگی رباط صلیبی شد و چند ماهی دور از میادین خواهد بود.

صالح حردانی و رافائل سیلوا دیگر مصدومان استقلال هستند که حردانی مشکل خاصی ندارد، اما قرار گرفتن نامش در لیست آبی‌پوشان بستگی به نظر نهایی پزشک و کادر فنی دارد. سیلوا که این هفته با آبی‌پوشان تمرینی نکرده هم از ناحیه عضله دوقلوی پا دچار مصدومیت است و بازی با شمس‌آذر را از دست می‌دهد.

همچنین از اردوی شمس‌آذر خبر می‌رسد امیر شبانی مدافع این تیم به دلیل مصدومیت شدید از ناحیه زانو، حداقل ۶ ماه از میادین فوتبال دور خواهد بود. این بازیکن در بازی با فولاد از ناحیه زانو آسیب دید و نتیجه MRI نشان داد که شبانی با پارگی رباط صلیبی مواجه شده است. این بازیکن با مصدومیتی که دچارش شده است ادامه فصل را از دست داد.

شمس‌آذری‌ها در حالی برای دومین بار در فصل جاری باید در ورزشگاه آزادی به میدان بروند که در دیدار مقابل پرسپولیس با نتیجه دو بر یک شکست خورده بودند. از طرف مقابل، استقلالی‌ها بعد از ۱۳ سال قرار است که میزبان یک تیم قزوینی در لیگ برتر باشند.

البته که آن‌ها در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی سال ۱۳۹۲ با شکست یک بر صفر مقابل کاسپین قزوین به مرحله بعد رفتند، اما آخرین میزبانی آن‌ها مقابل تیم‌های قزوینی در لیگ برتر به مصاف استقلال و پیکان قزوین در لیگ یازدهم برمی‌گردد. دیداری که در تاریخ ۲۹ مردادماه ۱۳۸۹ برگزار شد و در پایان استقلال با نتیجه سه بر صفر با برتری یاران مظلومی به پایان رسید.

فولاد خوزستان - صنعت‌مس رفسنجان

مس رفسنجان در حالی این هفته برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت که دو بازیکن خود را در اختیار نخواهد داشت.
منتظر محمد هافبک چپ پای مس ایران را ترک کرده است و برای حضور در بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ در اردوی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال عراق به سر می‌برد.

مس رفسنجان جدای از منتظر محمد، دیگر بازیکن عراقی خودش یعنی علی عدنان را هم در اختیار ندارد. این بازیکن محروم است و نمی‌تواند تیمش را در مصاف با فولاد همراهی کند.

در سمت مقابل با تصمیم هیئت‌مدیره باشگاه فولاد خوزستان و در پی کسب نتایج ضعیف تیم در هفته‌های اخیر رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فولاد به میزان ۲۰ درصد جریمه شدند. فولاد خوزستان با کسب ۲۱ امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول لیگ برتر فوتبال ایستاده است.

تیم تحت هدایت ساکت الهامی در هفته نهم لیگ برتر هم موفق شد فولاد خوزستان را شکست بدهد و در پایان این هفته ۱۴ امتیاز داشت. حالا محرم نویدکیا امیدوار است که در اهواز مقابل فولاد در دور برگشت به برد برسد و از رکوردی که ساکت الهامی به جا گذاشت، عبور کند. هرچند که حریف روز جمعه نارنجی‌پوشان هم تیم قدرتمندی است و در خانه خود برای بهبود شرایطش در جدول تلاش خواهد کرد.

باید دید مس رفسنجان در اهواز چه کاری را از پیش خواهد برد و می‌تواند با برد مقابل فولاد همچنان از نظر امتیازی از تیم نیم فصل اول با هدایت الهامی پیش باشد، یا اینکه اتفاقات دیگری رخ می‌دهد.

ذوب‌آهن اصفهان - آلومینیوم اراک

شاگردان محمد ربیعی بعد از ۷۹ روز، رنگ برد را دیدند و با نتیجه چهار بر یک تراکتور را شکست دادند تا اولین بردشان در نیم‌فصل دوم را دشت کنند. ذوب‌آهن در شرایطی موفق به کسب چنین بردی شد که آخرین پیروزی پرگل آنها به هفته یازدهم فصل گذشته برمی‌گردد. ۵۳۳ روز قبل و در بازی ذوب‌آهن و نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه فولادشهر، تیم اصفهانی توانست رقیب خوزستانی‌اش را با نتیجه پنج بر صفر شکست دهد.

جالب‌تر این‌که قبل از آن‌هم در هفته بیست‌ودوم از فصل بیست‌ویکم لیگ‌برتر هم ذوب‌آهن یک برد پرگل را تجربه کرده و ۷۶۴ روز قبل توانسته بود با چهار گل از سد آلومینیوم بگذرد. شاگردان محمد ربیعی روز گذشته با نتیجه یک بر صفر شهرآورد اصفهان را به سپاهان واگذار کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک یک روز پس از بازی مقابل استقلال تهران، در دیداری دوستانه به مصاف تیم بامداد اراک رفت و بازیکنانی مورد استفاده قرار گرفتند که روز گذشته کمتر فرصت بازی پیدا کرده یا شانس حضور در زمین را نداشتند. این بازی روز شنبه در زمین چمن برق‌باختر اراک برگزار شد، با برتری دو بر یک شاگردان حسینی خاتمه یافت که شروین بزرگ و رضا جبیره موفق به گلزنی شدند.

گفتنی است، بازیکنان آلومینیوم اراک روز یک‌شنبه را استراحت داشتند و دور جدید تمرینات از روز دوشنبه آغاز شد تا این تیم آماده دیدار مقابل ذوب‌آهن اصفهان شود. شاگردان سیدمجتبی حسینی که هم‌اکنون با هشت پیروزی، ۹ تساوی و شش شکست با ۳۰ امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارند به‌دنبال این هستند تا در اصفهان از بهترین میزبان لیگ برتر نتیجه بگیرد.

ملوان بندرانزلی - سپاهان اصفهان

مرتضی منصوریان داور مشهدی فوتبال ایران به‌عنوان داور مسابقه حساس تیم‌های سپاهان و ملوان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر انتخاب شد. این مسابقه که آخرین بازی هفته ۲۴ لیگ است روز یکشنبه دوم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در انزلی برگزار می‌شود. حسن ظهیری، محسن سلطانی و فرهاد امینی به‌عنوان کمک‌های منصوریان معرفی شده‌اند و فریدون اصفهانیان هم ناظر داوری این مسابقه حساس خواهند بود.

شاگردان مورایس روز گذشته با پیروزی در دربی اصفهان روند ناکامی‌های خود را قطع کرده و با هواداران خود آشتی کرده‌اند و جایگزین تراکتور در رتبه سوم جدول رده‌بندی شوند.

تیم مهدی تارتار شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌های لیگ برتر بوده و موفق شد در ۱۶ بازی، به اندازه تمام امتیازات فصل گذشته ملوان امتیاز کسب کند. آن‌ها در استادیوم سیروس قایقران پرسپولیس و تراکتور را متوقف کردند و در خارج از خانه سپاهان را شکست دادند. هم‌اکنون ملوان با ۳۸ امتیاز پس از سپاهان در جایگاه ششم جدول قرار دارد و باید دوباره با تیم پرمهره سپاهان بازی کند.

بازی رفت دو تیم فوتبال سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی از هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش‌جهان با قضاوت پیام حیدری برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری سه بر دو ملوان به پایان رسید. شاگردان مهدی تارتار پس از اینکه نتوانستند از پرسپولیس در تهران امتیاز بگیرند حالا در صدد این هستند تا نماینده طلایی‌پوش اصفهان را بیشتر از همیشه از بالای جدول دور کنند.

کد خبر 745488

دیگر خبرها

  • استقلال - شمس آذر؛ رنگ صدر آبی می‌ماند؟
  • سرمربی گل‌گهر: برابر استقلال خوزستان باید پیروز شویم
  • پرسپولیس امیدوار به توقف استقلال
  • شوخی جالب فرهاد مجیدی با مربی پرسپولیسی: چرا بازنشست نمی‌شوی؟
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال
  • (عکس) فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد
  • (عکس) رونمایی فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه
  • فرهاد مجیدی از چهره جدیدش در برج خلیفه رونمایی کرد | عکس
  • واکنش تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل‌محمدی
  • واکنش رسمی تراکتور به مذاکره با مجیدی و گل محمدی | همه چیز در ۴۸ ساعت اتفاق افتاد