Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در صورت اثبات تخلف در صدور مجوزهای ویلای ۱۱ طبقه مارکو رامسر، با متخلفین وقت با اعمال مجرمانه برخورد می‌شود. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام محمدصادق اکبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری با بیان اینکه فردی در سال‌های قبل با اخذ مجوز از دستگاه‌های صادر کننده مجوز، بنایی با 11 طبقه در منطقه مارکو رامسر احداث کرد، اظهار داشت: پس از اطلاع از این رخداد و با پیگیری دادستان رامسر، به این نتیجه رسیدیم که این سازه باید متوقف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان مازندران با اشاره به اینکه این ویلای 11 طبقه در منطقه جنگلی در حال ساخت است، گفت: موضوع بعدی اینکه محل احداث این بنا میراثی است و در زیر قلعه مارکو رامسر واقع شده است.
رئیس کل دادگستری مازندران از بررسی دقیق این پرونده خبر داد و افزود: پرونده ویلای 11 طبقه مارکو رامسر باید تعیین تکلیف شود که آیا مجوزهای صادره صحیح بوده و یا اینکه در صدور آنها به این فرد سو جریانی وجود داشته است.

اکبری با اعلام این خبر که در بررسی این پرونده اگر قاضی به این نتیجه برسد که سو جریانی در صدور مجوزهای وجود داشته است، یادآورشد: با متخلفین احتمالی آن زمان با اعمال مجرمانه که این مجوز را صادر کردند، برخورد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی پرونده و اثبات تخلف احتمالی، نسبت به قلع و قمع این بنای 11 طبقه اقدامات لازم نیز به عمل خواهد آمد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران: آزادسازی سواحل مازندران به 87 درصد رسید + فیلمرئیس کل دادگستری استان مازندران: احداث ویلای 11 طبقه در ارتفاعات "مارکوه" با دستور قضایی متوقف شدرئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی: تکلیف «خودروهای توقیفی» مشخص شود
 اکبری با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با متخلفین تعارف ندارد، گفت: در برخورد با پدیده زمین خواری و کوه، ساحل و جنگل‌خوا ی و ساخت‌و سازهای غیرمجاز مصمم هستیم.

 

 

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس کل دادگستری استان مازندران 11 طبقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران

به گزارش "ورزش سه"، فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا اسامی سی بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که در بین این بازیکنان باز هم خبری از ایران زایتسف ستاره سابق این تیم نیست.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: سیمونه جیانلی، ریکاردو اسبرتولی، مارکو فالاسچی و پائولو پورو

دریافت کننده ها: الساندرو میکلتو، دنیله لاویا، توماسو رینالدی، لوکا پورو، ماتیا بوتولو، فرانچسکو رچینه، داویده گاردینی و فرانچسکو سانی

سرعتی‌زن ها: روبرتو روسو،جیانلوکا گالاسی، سیمونه آنزانی، لئاندرو موسکا، جووانی سانگوینتی، لورنزو کورتسیا، مارکو ویتلی،  گابریله دی‌مارتینو ادواردو کانسچی

قطر پاسورها : یوری رومانو، جولیو ماگالینی، لورنزو سالا، الساندرو بوولنتا و فابریزیو جیرونی

لیبرو ها: فابیو بالاسو، دامیانو کاتانیا مارکو جا جینی و گابریله لائورنزانو

تیم ملی والیبال ایتالیا در بازی دوم خود در لیگ ملتهای به مصاف تیم ملی والیبال ایران خواهد رفت، ایتالیا نیز همچون ایران نتوانسته سهمیه المپیک پاریس کسب کند.

دیگر خبرها

  • معارفه رئیس کل دادگستری سیستان وبلوچستان باحضوررییس دیوان عالی کشور
  • برخورد جدی با دستگاه‌هایی که مرتکب ترک فعل شوند
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • لیگ ملت‌ها: لیست قهرمان جهان و رقیب دوم ایران
  • اجرای سند تحول قضایی در مازندران
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • قطار محلی رامسر به ساری راه‌اندازی شود
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه باغ چه بود؟