Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-03-28@23:58:04 GMT

پایان سال ۲۰۲۱ برای ستاره بایرن مونیخ

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۲۲۰۷

پایان سال ۲۰۲۱ برای ستاره بایرن مونیخ

باشگاه بایرن مونیخ خبر داد که هافبک آلمانی‌اش در سه بازی پایانی سال این تیم را همراهی نخواهد کرد. به گزارش ایسنا و به نقل از بیلد، بایرن امسال دیگر نمی تواند از جاشوا کیمیچ استفاده کند. به گفته باشگاه، این هافبک پس از ابتلا به کرونا نمی تواند به طور کامل تمرین کند. اگرچه کیمیچ پس از ابتلا به کرونا اجازه خروج از قرنطینه را دارد اما امسال دیگر بازی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هافبک در پیامی گفت: خوشحالم که قرنطینه من در رابطه با کرونا به پایان رسیده است. حالم خیلی خوب است اما به دلیل نفوذ جزئی در ریه‌هایم، فعلاً نمی‌توانم به طور کامل تمرین کنم، بنابراین تمرینات پیشرفته را انجام خواهم داد و صبر می کنم تا در ژانویه دوباره به طور کامل همراه تیم تمرین کنم.  

بنابراین کیمیچ سه بازی باقیمانده بوندسلیگا در سال ۲۰۲۱ مقابل اشتوتگارت، ماینتس و ولفسبورگ از دست خواهد داد.

به گزارش ایسنا، با وجود آنکه تقریبا همه بازیکنان شاغل در بوندسلیگا واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند اما هافبک باتجربه بایرن مونیخ همچنان اصرار دارد که این واکسن را تزریق نکند و این علامت سوال‌های زیادی را به وجود آورده است و حتی باعث شد در چندین مقطع جدای از سایر بازیکنان تیم بایرن مونیخ تمرین کند. 

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال بایرن مونیخ یاشوا کیمیش بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، کاپیتان سابق بایرن مونیخ، معتقد است ژابی آلونسو که فصلی استثنایی را با بایرلورکوزن سپری می‌کند، گزینه خوبی برای لیورپول نیست.

لورکوزن مدعی اصلی قهرمانی فصل جاری بوندس‌لیگاست و به همین دلیل احتمال زیادی وجود دارد که آلونسو بخواهد برای فصل بعدی در باشگاه‌های بزرگی مانند رئال مادرید، بایرن مونیخ یا لورکوزن کار کند.

ماتئوس در مصاحبه‌ای با خبرگزاری فرانسه اعلام کرد با توجه به دستاوردی که کلوپ در لیورپول داشته و همینطور جایگاهش بین هواداران، پر کردن جای خالی کلوپ برای هر مربی‌ای دشوار خواهد بود.

اسطوره بایرن مونیخ به ژابی آلونسو توصیه کرد در لورکوزن بماند و گفت:"لیورپول پس از این فصل گزینه مناسبی برای ژابی آلونسو نیست. او گزینه‌های بهتری دارد."

ماتئوس از آلونسو به عنوان جایگزینی برای توماس توخل که او نیز در پایان فصل بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد، استقبال کرد و گفت:"او در بایرن باید با بازیکنان جدید، تیم جدیدی برای آینده بسازد. موفقیت کلوپ در لیورپول باعث شده کار برای هر مربی‌ای که قرار است جایگزین او شود، سخت باشد چون یورگن یک قهرمان فوق العاده است. کاری که او انجام داد فوق العاده بود و شما به عنوان یک مربی می‌توانید چه کار بیشتری نسبت به کلوپ انجام دهید؟"

دیگر خبرها

  • شوخی مولر با سرود معروف ستاره آرسنال
  • ابرل: مصاحبه ایجنت دیویس؟ برای یک بله یا خیر باید تا ابد صبر کنیم؟
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب آمادو اونانا از اورتون
  • بایرن در حق ستاره‌اش بی‌انصافی می‌کند
  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • توافق توخل و بایرن بر سر جزییات فسخ قرارداد
  • توصیه اسطوره بایرن به ژابی آلونسو: به لیورپول نرو
  • براهیم، بچه‌ سرتق مراکش! (عکس)‏
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • ستاره بایرن: به جدایی فکر هم نمی‌کنم