Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:15:38 GMT

بودجه پژوهشی کل کرمانشاه؛ فقط یک میلیارد تومان!

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۳۰۴۰

بودجه پژوهشی کل کرمانشاه؛ فقط یک میلیارد تومان!

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه رازی، سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه در این مراسم پژوهش را مایه حیات  دانش و علم یک کشور دانست و گفت: در حال حاضر بودجه پژوهشی در استان یک میلیارد تومان است که این رقم بسیار ناچیز است و باید با هم افزایی مدیران استان احیا شود.

محمد نبی احمدی افزود: رویکرد جدید دانشگاه رازی ارتباط قوی با صنعت است تا از هدر رفت منابع جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: مهارت افزایی در دانشگاه‌ها و اشتغالزایی در جامعه نیاز امروز مردم است و دانشگاه تلاش می‌کند در نظام رتبه بندی ISC و ISI ارتقا یابد.

رئیس پارک علم و فناوری استان در این مراسم گفت: نمایشگاه مجازی دستاورد‌های پژوهش و فناوری کرمانشاه از امروز ۱۸ تا ۲۵ آذر بصورت مجازی برگزار می‌شود.

سیامک آزادی با اشاره به اینکه این دومین سالی است که نمایشگاه بصورت مجازی برگزار می‌شود افزود: تاکنون ۴۷ دستگاه اجرایی مراکز آموزشی و دانشگاهی ۳۵۸ محصول خود را برای عرضه در این نمایشگاه معرفی کرده اند.

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه مجازی می‌توانند به نشانی WWW.P.KTI.IR  مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه پژوهش دانش بودجه خبرگزاری فارس فارس کرمانشاه دانشگاه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران

کتابفروشی‌های تایید شده در سامانه «بازار کتاب» برای اعلام حضور در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران می‌توانند تا پایان روز شنبه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ به پنل کاربری خود در سامانه V.bazarketab.ir مراجعه و در بخش طرح‌های فروش، پس از مطالعه قوانین و مقررات حضور و تایید آیین‌نامه نسبت به ثبت‌نام در بخش مجازی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران اقدام کنند.

حضور کتابفروشی‌ها در بخش مجازی این دوره از نمایشگاه منوط به تایید نهایی درخواست‌ها از سوی مدیر سامانه است و نتیجه نهایی بررسی درخواست‌ها در پنل کاربری کتابفروشی‌ها قابل مشاهده است.

به کتابفروشی‌هایی که حضورشان در بخش مجازی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تایید شده است برای بارگذاری نهایی محصولات فروشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ادبیات

دیگر خبرها

  • موزه‌ها باید پاسخگوی مشکلات امروز جامعه باشند
  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • پژوهش موتور محرک توسعه کشور و آزمایشگاه موتور محرک پژوهش است
  • برگزاری آزمون سراسری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور از صبح فردا ( ۶ اردیبهشت )
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری