Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین، رستم قاسمی صبح امروز در مراسم آغاز ساخت ۷۵۰۰ واحد مسکونی در خرم‌آباد و دیگر شهر‌های استان لرستان، گفت: امروز توفیقی شد که خدمت مردم لرستان برسیم و امیدواریم که این سفر دستاورد‌های خوبی برای استان به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه، موضوع مسکن یک مسئله مهم است چراکه با روش‌های عادی نمی‌توان صاحب مسکن شد، گفت: اهتمام دولت سیزدهم مسکن‌دار شدن مردم بخصوص اقشار کم‌ درآمد و جوانان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاسمی گفت: قرار است دولت ۴ میلیون مسکن را طی ۴ سال احداث کند و این کار جزو طرح‌های جامع است.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مسیر نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌ها هستیم تا ادارات راه و شهرسازی را در استان‌ها کمک کنند.

وی مهم‌ترین مسئله را تامین زمین عنوان کرد و گفت: همکاران ما شبانه‌روز در تلاش هستند برای اینکه تا پایان سال زمین لازم برای ساخت ۴ میلیون مسکن را تعیین تکلیف کرده باشیم.

قاسمی گفت: ایران را باید به یک کارگاه بزرگ ساخت و ساز تبدیل کنیم. ساخت چند میلیون مسکن در شرایط فعلی امید و طراوت خوبی را در کشور جاری می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز در لرستان تامین زمین به خوبی در حال انجام است و سهم این استان حدود ۱۰۰ هزار واحد خواهد بود.

قاسمی قانون جهش مسکن را بازوی خوبی برای این طرح عنوان کرد و گفت: امیدواریم به قولی که به مردم داده شده بتوانیم عمل کنیم و در لرستان آغازی برای طرح‌های دیگر باشیم.

سهم خرم آباد مرکز لرستان از این تعداد، ۲ هزار واحد مسکونی است

همزمان با خرم آباد عملیات ساخت واحد‌های مسکونی طرح جهش تولید مسکن در شهر‌های بروجرد، نورآباد و پلدختر هم آغاز شد.

سهم لرستان از طرح جهش تولید مسکن سالانه ۲۲ هزار واحد مسکونی و در مجموع ۸۸ هزار واحد مسکونی در چهارسال است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: زمین مسکن رستم قاسمی میلیون مسکن واحد مسکونی هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدهادی رستمیان عصر دوشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی سه هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی سازمان انرژی اتمی در بوشهر اظهار داشت: در یک رویکرد ارزشمند با نگاه بلند استاندار و همراهی وزارت راه و شهرسازی، ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر در مسیر محله‌های تنگک - عالی‌شهر به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص یافت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر افزود: در این محدوده در کنار ساخت واحدهای مسکونی، سرانه‌های مختلف فضاهای آموزشی، بهداشتی، سبز و ورزشی طراحی شده است.

وی با بیان اینکه برای ساخت واحدهای مسکونی این منطقه نقشه‌های معماری متفاوتی تدوین و طراحی شده گفت: با ظرفیت موجود برای ساخت حدود ۱۳ هزار واحد مسکونی جمعیت ۵۰ هزار نفر در این محدوده اسکان پیدا می‌کنند.

کد خبر 6085920

دیگر خبرها

  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ویژه کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی کارکنان دادگستری قم
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در دست اجرا در استان
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد
  • ۴۴۶ هکتار از اراضی محدوده شهر بوشهر به نهضت ملی مسکن اختصاص یافت
  • جوابیه وزارت راه و شهرسازی به یک گزارش
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی همزمان در سه نقطه شهرستان اردل