Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان گفت: بیش از ۱۰ سال است که قانونی برای تعدیل حقوق پرستاران تصویب شده است که متاسفانه به آن عمل نشده است و امیدواریم این کار در این دولت مردمی رخ دهد. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) به صفات مومنین در قرآن اشاره کرد و اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید مومنان رستگارند و کسانی هستند که در نماز خود خاشع هستند و از عمل بیهوده پرهیز می‌کنند و زکات خود و حقوق الهی را پرداخت می‌کنند و پاکدامن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امام صادق (ع) فرمودند نگاه کردن به نامحرم راه نفوذ شیطان به قلب انسان است و همچنین امام باقر (ع) درباره عفاف می‌فرمایند هیچ عبادتی برای خداوند بالاتر از آن نیست که انسان شکم و دامن خود را از گناه حفظ کند که هر 2 آن انسان را به نابودی می‌کشاند و بالاترین عبادت برای مرد و زن عفاف است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان بیان کرد: پیامبر گرامی اسلام می‌فرمایند بعد از خودم می‌ترسم امت من به 3 گناه گمراهی پس از تشخیص حق، گمراهی در فتنه‌ها و دچار شدن به شهوت شکم و دامن آلوده شوند.

وی به رعایت حجاب تاکید و بیان کرد: دشمن بارها تاکید کرده است که تا زمانی که حجاب را از ایران و اسلام‌ نگیریم نمی‌توانیم بر آن‌ها تسلط پیدا کنیم و باید به این موضوع و امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه‌ای شود.

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در خطبه دوم نماز جمعه گفت: پیامبر گرامی اسلام می‌فرمایند اگر فردی در برطرف کردن حاجتی فردی بیمار تلاش کند از تمام گناهاش خارج می‌شود و مانند فردی است که تازه متولد شده است. بیش از 10 سال است که قانونی برای تعدیل حقوق پرستاران تصویب شده است که متاسفانه به آن عمل نشده است و امیدواریم این کار در این دولت مردمی رخ دهد.

امام جمعه اصفهان: امنیت و عزت مردم و ذلت دشمنان به دست نیروهای مسلح تامین می‌‌شودامام جمعه اصفهان: نباید در استفاده از خدمات بیمه فرقی میان شهروندان ساکن کشور قائل شدامام جمعه اصفهان: اصلاح امکانات و خدمات شهری متناسب با نیاز معلولان در اولویت قرار گیرد

وی درباره حضرت زینب(س) گفت: براساس روایات این بانوی بزرگوار از همه جهات نمونه است و دارای علم الهی است و عالمه‌ای است که دارای علم و فهم الهی است، عظمت این بانوی بزرگوار به اندازه‌ای است که یکی از همسایگان این بانوی بزرگوار نقل می‌کند نه صدای از وی شنیدم و نه چهره‌ای از او دیدم و امیدوارم در رفتار و کردار خود این بزرگواران را الگوی خود قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر اصفهان به سالگرد سومین شهید محراب، شهید دستغیب اشاره کرد و گفت: این شهید بزرگوار در راه نماز جمعه شهید شد و منافقان بدانند همواره ذلیل هستند.

وی گفت: امروز به توفیق الهی نماز باران اقامه شد و جمعیت خوبی استقبال کرد و امیدواریم خداوند متعال باران رحمتش را بر ما ببارد.

انتهای پیام/ 172/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین لایحه حمایت مادی و معنوی از حقوق پرستاران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دکتر عباس عبادی تصریح کرد: به دستور رئیس جمهور، لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران در حال تدوین است که حاکی از عزم دولت برای ارتقای جایگاه پرستاران در نظام سلامت کشور و بهبود زندگی و معیشت این عزیزان می‌باشد.
وی افزود: برای رفع چالش‌های پیش روی پرستاران، «بسته ماندگاری پرستاران» که شامل درخواست‌های رفاهی، معیشتی و تحصیلی این قشر فداکار است نهایی شده و به زودی اجرایی خواهد شد.
دکتر عبادی ضمن اذعان به وجود مشکلاتی در نظام سلامت، به دلایل مختلف از جمله تحریم‌های ظالمانه، از تلاش‌های دولت برای رفع این موانع و ارتقای کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی خبر داد و با اشاره به هزینه‌های صرف شده برای آموزش نیروی انسانی، تأکید کرد که ثمره این هزینه‌ها باید رفاه، امنیت و سلامت جامعه باشد.
معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه تعرفه گذاری خدمات پرستاری در ابتدای مسیر خود قرار دارد، از پویایی و قابلیت ارتقای این قانون خبر داد و به رفع مشکلات اجرایی این قانون طی دو سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: برای اصلاح و بهبود مستمر این قانون آمادگی داریم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با تأکید بر لزوم پیگیری مطالبات از طریق مجاری قانونی و مدنی، از پرستاران خواست تا با ارائه نقد‌های علمی و سازنده، به ارتقای فرآیند‌ها و رفع چالش‌ها کمک کنند.

دیگر خبرها

  • جهش حوزه بهداشت و درمان خراسان شمالی در دولت سیزدهم
  • معاون پرستاری وزارت بهداشت اعلام کرد: لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران درحال تدوین است
  • تدوین لایحه حمایت مادی و معنوی از حقوق پرستاران
  • اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه‌های نظامی در سایه وجود ولایت فقیه است
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • رییس جمهور استان سمنان را ترک کرد
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • برگزاری نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام