Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@22:55:53 GMT

بابک مرادی بخشیده شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۵۱۶۶

بابک مرادی بخشیده شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بابک مرادی هافبک تیم فوتبال استقلال که به دلیل عدم تمکین از دستور فرهاد مجیدی از تمرینات تیم کنار گذاشته شده بود و در اختیار باشگاه قرار داشت در نهایت روز گذشته در جریان بازی با پیکان از سرمربی آبی‌پوشان عذرخواهی کرد.

این بازیکن امروز به تمرینات تیمش بازگشت و با هم تیمی هایش تمرین کرد، اما قرار است با برگزاری کمیته انضباطی و حضور در این کمیته در مورد رفتارش پاسخگو تا تصمیمات لازم اتخاذ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

بابک مرادی بخشیده می‌شود

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال بابک مرادی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده‌ صادق مقدمه پایان دادن به رژیم صهیونیستی است

ماموستا جلال مرادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب با تبریک عملیات قهرمانانه و غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این آیه قرانی اظهار داشت: وَسَيَعْلَمُ الَّذِينَ ظَلَمُوا أَيَّ مُنْقَلَبٍ يَنْقَلِبُونَ؛ و کسانی که ستم می‌کنند خواهند دانست که بازگشتشان به کجا و سرنوشتشان چگونه است!.

وی گفت: بنابراین آنچه در ساعات بامداد بیست و ششم فروردین ماه جاری رخ داد، آغاز مرحله پایانی محو رژیم جعلی صهیونیستی از صفحه روزگار است." و درس عبرتي بود تا صهيونيستها و حاميانشان بدانند ملت مسلمان ايران اسلامي مدافع اند و در جبهه دفاع  از ارزش‌ها از هيچ کوشش و تلاشی فروگذار نیستند و به رژیم نامشروع صهیونیستی اعلام می کنند که زمان بزن و در رو نیست بلکه زمان، زمان بزن و بخور است ، هرجا دشمن دست از پا خطا کند دست و پایش قطع می شود.

ماموستا مرادی تصریح کرد: کوردلان رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست‌های کودک‌کُش که غزه را به خاک مظلومان رنگین کرده و به پشتوانه شیطان بزرگ دست به هر جنایتی می‌زدند، بدانند که  غیور مردان ایران زمین این‌گونه آن‌ها را اسیر تدبر و خشم خود نموده و گنبد به ظاهر آهنین را به لانه سست عنکبوت مبدل کنند.

امام جمعه شهرستان دیواندره در ادامه بیان کرد: به ياري و حول و قوه ي إلهي اين مقدمه  آزادی قدس شريف و بيت المقدس و سرزمين مقدس فلسطین است که اينجانب به عنوان عالم اهل سنت کردستان اين نصرت و پیروزی جبهه مقاومت را محضر مقام معظم رهبري و ملت سرافراز ایران زمین تبریک و تهنیت عرض مي كنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آموزش، مهمترین بستر در حفظ محیط زیست است
  • تدارک ۲۲۳ حوزه اجرایی برای برگزاری امتحانات نهایی در قزوین
  • ۳۱ جلد کتاب در حوزه دانش بومی و محیط زیست تدوین شد
  • ارسال بیش از ۲۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش دانش سنتی محیط زیست
  • عملیات وعده‌ صادق مقدمه پایان دادن به رژیم صهیونیستی است
  • تندباد شدید استان مرکزی را فرا می‌گیرد
  • نیکی مظفری و بهنام شرفی در «مرگ با طعم نسکافه» همبازی شدند
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • مردی که زنش را کشت بخشیده شد
  • تیغه چاقوی شوهر در قلب زنی که طلاق می‌خواست | مرد همسرکش بخشیده شد چون...