Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@10:10:51 GMT

آتش‌سوزی خودرو منجر به مصدومیت پنج سرنشین شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۷۱۵۵

آتش‌سوزی خودرو منجر به مصدومیت پنج سرنشین شد

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: تصادف دو خودرو سواری در جاده کیان‌آباد منجر به آتش‌سوزی و مصدومیت پنج سرنشین شد.

محمدهادی قانع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ حادثه واژگونی دو دستگاه خودروی سواری و آتش‌سوزی ناشی از این تصادف در جاده کیان‌آباد گزارش شد و ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شیراز بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه ۱۷ را به محل حادثه اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: یک دستگاه خودروی سواری پراید در حین حرکت به علت نامعلومی پس از منحرف شدن از مسیر اصلی و ورود به لاین مخالف به شدت با یک دستگاه خودرو پژو برخورد و سپس با خارج شدن از جاده واژگون شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: به دنبال وقوع این اتفاق، خودروی پژو دچار نشت بنزین شد و سپس آتش گرفت و همچنین راننده این وسیله نقلیه در داخل اتاقک این خودرو و در میان شعله‌های آتش گرفتار شد که سریعاً توسط افراد حاضر از خودرو خارج شد.

قانع با اشاره به اینکه نیروهای آتش‌نشانی با حضور در محل و رعایت موارد ایمنی شعله‌های آتش را مهار و خاموش کردند، گفت: با توجه به مصدوم شدن چهار سرنشین خودرو پراید و راننده پژو مصدومان جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند و آتش‌نشانان هم در ادامه عملیات خود خودروها را به حالت اولیه بازگردانده و به حاشیه امن منتقل کردند.

وی ادامه داد: نیروهای آتش‌نشانی صحنه حادثه را از بقایای به جا مانده از این حادثه پاکسازی کرده و سپس خودروی‌های تصادفی را جهت بررسی علت وقوع این حادثه رانندگی در اختیار کارشناسان پلیس راهور قراردادند.

کد خبر 541009

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان آتش نشانی شیراز رئیس سازمان آتش نشانی شیراز تصادفات رانندگی آتش سوزی خودرو تصادفات جاده ای تصادف جاده ای در شیراز شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی در پامنار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی در انبار یک کارگاه آهنگری و برش در محدوده خیابان پامنار خبر داد.

به گزارش ایسنا، سید جلال ملکی در رباره جزئیات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۳۷ ظهر امروز یک مورد حادثه حریق به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در پامنار کوچه پرتویی، اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک کارگاه آهنگری و برش رخ داده و کانون حریق نیز انبار این کارگاه به مساحت حدود ۵۰ مترمربع که پشت بام قرار داشت، است. در این انبار مقادیری رنگ و مواد اشتعال‌زای دیگر نگهداری می‌شد و شعله‌های آتش‌نیز در حال سرایت به بخش‌های دیگر این کارگاه و اماکن مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه عوامل آتش‌نشانی اقدامات خود برای اطفاء حریق را از چند جهت آغاز کردند، گفت: با اقدامات آتش‌نشانان از گسترش بیشتر حریق جلوگیری شده و دقایقی بعد نیز آتش‌نشانان موفق شدند شعله‌های آتش را به‌طور کامل خاموش کنند.  

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران همچنین از مصدومیت یک نفر از آتش نشانان در جریان عملیات اطفاء حریق خبر داد و گفت: این آتش‌نشان در حین ماموریت از ناحیه پا دچار مصدومیت شد که به مرکز درمانی انتقال پیدا کرد.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از اطفاء حریق و انجام عملیات و لکه‌گیری به ماموریت خود خاتمه دادند، گفت: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی انبار لوازم خودرو در بلوار توس اطفا شد
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • ورود ناگهانی خودروی در حال سوختن به محوطه یک رستوران در رشت
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • آتش‌سوزی در پامنار
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس
  • انفجار گاز در آساوله سنندج حادثه آفرید