Web Analytics Made Easy - Statcounter

آنتوان گریزمان در مورد بارسلونا صحبت کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، سران بارسلونا، آنتوان گریزمان را در لحظات پایانی نقل و انتقالات تابستانی به اتلتیکو مادرید قرض دادند و با توجه به عملکرد ضعیف خط حمله بلوگرانا در فصل جاری، این تصمیم از لحاظ فنی زیر سوال است. گریزمان نقش پررنگی در صعود اتلتیکو مادرید به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد اما تیمی که مالکیت او را در اختیار دارد، نمی تواند در مرحله حذفی حاضر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم راهیابی بارسلونا به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا برای من تعجب آور و عجیب است چون آنها همیشه در این مرحله حضور داشته اند؛ بارسا چندین سال بود که همواره در مرحله حذفی شرکت می کرد. تغییرات زیادی در بارسلونا اتفاق افتاده، لئو (مسی) رفته و مربی تغییر کرده است. به نظرم هواداران باید صبور باشند. 

گریزمان از ابتدای فصل تا به این لحظه، ۷ گل و پاس گل برای اتلتیکو مادرید به ثبت رسانده و اگر تیم مادریدی قصد دائمی کردن قرارداد وی را داشته باشد، باید ۴۰ میلیون یورو به بارسلونا در پایان فصل پرداخت نماید.  

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مرحله حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟

از دید رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، رقابتی به اسم سوپرلیگ اصلا وجود ندارد.

طرفداری | دیدار اخیر پاری سن ژرمن و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا به دلایل مختلفی از جمله تقابل دو بازیکن فرانسوی، کیلیان ام باپه و عثمان دمبله حساس‌تر و پرتنش‌تر از هر زمان دیگری دنبال شد.

به گزارش موندو دپورتیوو، علاوه بر این، دو باشگاه طی یک دهه گذشته در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اروپا بارها با یکدیگر روبرو شده‌اند و درگیری‌های شدیدی در این دیدارها، از جمله "رِمونتادا" (بازگشت معجزه آسای بارسلونا در برابر پاری سن ژرمن) رخ داده است. اما تنش بین این دو باشگاه به موضوعی فراتر از رقابت‌های ورزشی تبدیل شده است. موضع‌گیری‌های متضاد دو باشگاه در قبال سوپرلیگ اروپا، شکاف عمیقی بین آنها ایجاد کرده است.

سوپرلیگ، بزرگترین نقطه اختلاف دو باشگاه

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، به شدت از برگزاری سوپرلیگ اروپا حمایت می‌کند. در مقابل، ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، به طور علنی مخالفت خود را با این طرح اعلام و تأکید کرده است که پاری سن ژرمن هرگز در آن شرکت نخواهد کرد.

انتقاد تند ناصرالخلیفی از لاپورتا

الخلیفی در دیدار اخیر دو تیم، با لحنی تند از لاپورتا به خاطر حمایت از سوپرلیگ انتقاد کرد. او در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو گفت:

من از لاپورتا پرسیدم که او می‌خواهد کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را بگیرد؟

الخلیفی که ریاست انجمن باشگاه‌های اروپا (ECA) را نیز بر عهده دارد، همواره از لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مهمترین رقابت باشگاهی اروپا حمایت کرده است. او در ادامه صحبت‌های خود افزود:

برای من سوپرلیگ اصلاً وجود ندارد. لیگ قهرمانان اروپا بهترین رقابت باشگاهی در جهان است. آنها در حال حاضر در این رقابت بازی می‌کنند و ما در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف هم رفتیم. من مطمئنم که آنها به زودی از این طرح دست برمی‌دارند، چون اصلاً منطقی نیست. من همیشه گفته‌ام که درِ بازگشت به لیگ قهرمانان برای آنها باز است.

وضعیت نامشخص سوپرلیگ

با وجود تلاش‌های بارسلونا و رئال مادرید برای احیای سوپرلیگ و برگزاری آن در سال آینده، آینده این طرح همچنان نامشخص است. به نظر می‌رسد پاری سن ژرمن و سایر باشگاه‌ها در حال حاضر قاطعانه مخالف برگزاری این رقابت هستند و سران سوپرلیگ باید به دنبال متقاعد کردن آنها باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • برتری 2-0 بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن با بریس نیمار (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم