Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@14:27:11 GMT

شگرد سارق مسلح برای سرقت از مشتریان خودپرداز + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۸۳۸۷

شگرد سارق مسلح برای سرقت از مشتریان خودپرداز + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده بکارگیری یک تاکتیک غیرعادی سرقت مسلحانه از سوی سارق در محل خودپرداز خودرویی را نشان می‌دهد. در این سرقت، سارق با رفتن به بالای درخت خود را از دید رانندگان پنهان کرده و دقیقا در لحظه برداشت پول در مقابل رانندگان ظاهر شده و پول‌ها را به سرقت می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق در یک خودپرداز خودرویی در شمال غربی هوستون واقع در ایالت تگزاس رخ داد.

در ویدئویی که توسط پلیس هوستون منتشر شده مشاهده می‌شود این سارق با بالارفتن از درخت در میانه شاخه‌های آن پنهان شده و پس از حضور رانندگان در خودپرداز با گرفتن اسلحه مقابل آنها پول‌ها را سرقت می‌کند. یکی از قربانیان در تاریخ ۲۰ اکتبر در این خودپرداز مورد سرقت قرار گرفت. شکایت بعدی توسط راننده‌ای دیگری مطرح شد که مدعی شد در ساعت ۸:۲۵ دقیقه همان روز هنگام برداشت پول از خودپرداز خودرویی مورد حمله سارقان قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید

آویزان شدن سارق از دیوار نمای آپارتمان ۲۰ طبقه!

پلیس هوستون با انتشار این ویدئو از افراد محلی خواست تا هرگونه اطلاعات خود در این باره را در اختیار پلیس قرار دهند. در شرح ویدئوی منتشر شده توسط پلیس در یوتیوب آمده : «در شکواییه آمده است که مرد ناشناس ناگهان در محل خودپرداز در مقابل آنها ظاهر شده و با گرفتن اسلحه به سمت آنها درخواست پول می‌کرد. در این شکواییه آمده که سارق پس از گرفتن پول از محل متواری می‌شد. قربانی دوم نیز به همین شکل مورد حمله سارق قرار گرفت.»

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودپرداز بانک سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی چناران گفت: با اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در مناطق مختلفِ این شهرستان ۲۳ سارق و مالخر شناسایی و دستگیر شدند.   سرهنگ محمود علائی افزود: طرح عملیاتی پیشگامان امنیت انتظامی با هدف پیشگیری از سرقت‌ های خرد، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز اجرا می شود.   وی ادامه داد: در این اجرای این طرح مقادیر زیادی اموال سرقتی شامل لوازم‌ منزل، دوچرخه و ابزار‌آلات ساختمانی کشف و ضبط شده است.   علائی افزود: هدف راهبردی طرح‌ های عملیاتی، بهبود خدمات انتظامی،کنترل جرایم، ارتقاء احساس امنیت در جامعه و کسب رضایت مندی مردم است.   وی از شهروندان خواست: در صورت مواجهه با سرقت، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به ‏پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • غافلگیری سارق حین سرقت در رشت
  • دستگیری ۲۳ سارق و مالخر در چناران
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • نظافتچی منزل سارق از آب درآمد
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری سارق و کشف ۶ دستگاه خودرو مسروقه در بابل
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند