Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بوروسیا دورتموند به درخشش خود ادامه داده، همچنان مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپایی قرار دارد و گفته می‌شود تابستان آینده از جمع زردپوشان وستفالن جدا خواهد شد.
بع گزارش آریا، مینو رایولا، مدیر برنامه ارلینگ هالند در مصاحبه با Sport1 در مورد آینده این بازیکن نروژی صحبت کرد و معتقد است با بازیکنی مانند ارلینگ هالند می توان بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از فابریتزیو رومانو، مینو رایولا در مورد آینده هالند گفت: ما دو سال است که به آن فکر می کنیم. ایده های روشنی در مورد این که ارلینگ باید به چه تیمی برود داریم و البته که به آن چه بازار نقل و انتقالات ارائه می دهد نیز توجه می کنیم. اگر این کار را نمی کردم، مدیر برنامه بدی می شدم. ما می توانیم با بازیکنی مانند ارلینگ بازار نقل و انتقالات را تحت تاثیر قرار دهیم. ما تحت تاثیر بازار نیستیم. این را می دانیم. من با بازیکنانم بازار نقل و انتقالات را تغییر داده ام.
بر اساس بند فسخ 75 الی 90 میلیون یورویی هالند، دورتموند از فروش او در این تابستان درآمد کمتری کسب خواهد کرد. انتقال او در تابستان گذشته قطعاً از نظر اقتصادی برای دورتموند بهتر بود اما آن ها به منفعت باشگاه و چیزی که برای باشگاه بهتر بود، هواداران، تیم و موفقیت باشگاه توجه کردند. من احترام زیادی برای تصمیم آن ها قائلم. البته که هالند قدم بعدی را می تواند بردارد و خواهد برداشت. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و منچسترسیتی، باشگاه های بزرگی هستند که هالند می تواند به آن ها بپیوندد. منچسترسیتی در سال های اخیر پنج بار قهرمان لیگ برتر شده است، به طرز قابل توجهی بیشتر از منچستریونایتد. وقتی هالند به دورتموند پیوست، همه ما می دانستیم که این قدم و این مرحله فرا خواهد رسید. این قدم کی برداشته خواهد شد؟ شاید این تابستان یا شاید در تابستان بعدی. اما به احتمال زیاد ارلینگ در این تابستان از دورتموند جدا می شود. خواهیم دید.
 هالند بازیکنی است که می خواهد پیشرفت کند و به دنبال چالش های جدید است و البته که بحث تیم بعدی نیز مطرح است. شما وقتی تیم خود را تغییر می دهید که گزینه بهتری داشته باشید. تابستان بسیار عجیبی خواهد بود. ما یک ماه و نیم فوتبال بازی می کنیم و سپس همه چیز متوقف می شود و برای جام جهانی به قطر می رویم. این عجیب است. در زمستان با دورتموند در مورد آینده هالند صحبت خواهیم کرد، همیشه کار ما همین بوده است. در هفته های آینده تصمیم خواهید گرفت؟ فکر نمی کنم. به دورتموند خواهیم گفت که ایده ما چیست و دورتموند نیز ایده و تفکرات خود را به ما خواهد گفت اما در زمستان تصمیمی گرفته نخواهد شد.
مینو رایولا مدیر برنامه‌های مهاجم نروژی دیروز و در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان درباره آینده حرفه‌ای این مهاجم نروژی گفت:« دو سال است که به این موضوع فکر می‌کنیم. ایده‌های روشنی در مورد اینکه ارلینگ باید به کجا برود، داریم و البته به آنچه بازار نقل‌وانتقالات ارائه می‌دهد هم نگاه می‌کنیم. اگر این کار را نمی‌کردم، مدیر برنامه بدی می‌شدم. می‌توانیم با بازیکنی همچون هالند بر بازار نقل‌وانتقالات تاثیر بگذاریم.»
او به طور واضح بیان کرد که چه تیم هایی می توانند مقصد بعدی هالند باشند:« ارلینگ می تواند قدم بعدی را در فوتبالش بردارد و این کار را نیز انجام خواهد داد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند مقصد بعدی هالند باشند. سیتی در 8 سال اخیر 5 بار فاتح لیگ برتر شده در حالی که یونایتد یک بار هم قهرمان نشده است. وقتی ارلینگ راهی دورتموند شد، همه می دانستیم چنین روزی خواهد رسید و ماندنی شدن او طولانی نخواهد بود.»
رایولا ادامه داد:« احتمالا این تابستان و شاید تابستان بعد، هالند از دورتموند برود ولی از من اگر می پرسید، باید بگویم که احتمال جدایی در همین تابستان بسیار بالاست. باشگاه از تصمیم ما آگاه شده و پاسخ خود را نیز داده است ولی اطمینان می دهم که زمستان امسال اتفاقی رخ نخواهد داد. از نظر من اگر دورتموند سال قبل به هالند اجازه جدایی می داد، پول قابل توجهی نصیب شان می شد ولی برای کسب موفقیت و نیز احترام به هواداران، او را حفظ کردند که از نظر من تصمیم بزرگ و قابل ستایشی بود.»
رایولا در مورد بند فسخ موجود در قرارداد هالند نیز گفت:« این بین من، بازیکن و باشگاه است و قرار نیست در مورد مفاد قرارداد اینجا صحبت کنیم. همه چیز در قرارداد به شکل واضح درج شده است. با سران دورتموند بهترین ارتباط را داریم و همه چیز دوستانه است.»
پوگبا منچستریونایتد را ترک خواهد کرد؟ گفتید در آلمان فقط بایرن مونیخ از پس دستمزد او بر می آید، آن ها پیشنهادی برای پوگبا داده اند؟ او پیشنهادات زیادی دارد، از جمله پیشنهاد تمدید قرارداد. خواهیم دید که چه چیزی برای او بهترین تصمیم است. در مورد بایرن مونیخ، هنوز نه اما شاید در آینده پیشنهادی برسد. این سوال را باید از بایرن مونیخ بپرسید. فکر می کنم در فاصله دو ماه دیگر، چیزهای بیشتری خواهیم دانست. در واقع می دانستید که ما در آستانه انتقال دلیخت به بایرن مونیخ بودیم؟ مذاکرات بین ما خوب پیش می رفت و باعث تاسف است که در نهایت این اتفاق رخ نداد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هالند دورتموند غول های اروپا بازار نقل و انتقالات مدیر برنامه بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده

تحت سه سناریوی نه چندان خوش بینانه وزارت اقتصاد روسیه، صادرات گاز طبیعی مایع (ال‌ان‌جی) این کشور ممکن است در چهار سال آینده، متوقف شود.

به گزارش ایسنا، تحت سناریوهای «محافظه کارانه» و «استرس» وزارت اقتصاد روسیه که علنی نشده است، تولید ال‌ان‌جی روسیه ممکن است در فاصله سال ۲۰۲۵ تا ۲۰۲۵، در ۳۸.۶ میلیون تن ثابت بماند.

طبق سندی که توسط رویترز مشاهده شده، سناریوی پایه که خوش بینانه ترین سناریو است، رشد تولید از ۳۳.۳ میلیون تن در سال ۲۰۲۳، به ۵۶.۶ میلیون تن در سال ۲۰۲۷ را پیش بینی کرده است.

روسیه اعلام کرده است که با کارخانه های جدید واقع در منطقه آرکتیک، می‌خواهد ۲۰ درصد از بازار جهانی ال‌ان‌جی را در فاصله سال ۲۰۳۰ تا ۲۰۳۵ تامین کند که در مقایسه با حدود هشت درصد فعلی، بالاتر است.

با این حال، تحریم‌های غربی متعدد، موانعی را به خصوص برای پروژه جدید «آرکتیک ال‌ان‌جی ۲» به وجود آورده اند که پس از آغاز تولید در دسامبر، هنوز محموله‌ای را صادر نکرده است.

این پروژه قرار است به یکی از بزرگترین کارخانه های روسیه با تولید سالانه ۱۹.۸ میلیون تن ال‌ان‌جی و ۱.۶ میلیون تن میعانات گازی ثابت از سه واحد، تبدیل شود.

منابع آگاه اظهار کرده اند: تبدیل متان به مایع در دمای منفی ۱۶۳ درجه، اکنون در این کارخانه متوقف شده است. شرکت گازپروم همچنین آغاز فعالیت مجتمع گازی عظیم در بندر اوست لوگا را از زمان خروج شرکتهای غربی پس از آغاز جنگ اوکراین، به تاخیر انداخته است.

بر اساس گزارش رویترز، روسیه در حال حاضر دو کارخانه ال‌ان‌جی بزرگ شامل کارخانه یامال ال‌ان‌جی نواتک و ساخالین ۲ گازپروم دارد که اولی حدود ۲۰ میلیون تن و دومی بیش از ۱۰ میلیون تن ال‌ان‌جی در سال میلادی گذشته، تولید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی برای این استان‌ها طی ۲ روز آینده
  • تصفیه خانه آب بشاگرد تابستان امسال آبگیری می‌شود
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • احتمال توقف صادرات ال‌ان‌جی روسیه در ۴ سال آینده
  • خروج سردار از سایه | مهاجم ایرانی اسلحه پنهان ده‌روسی مقابل لورکوزن خواهد بود؟
  • تسلا سال آینده به جای ماشین ربات می‌فروشد
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • آیین رونمایی از ماشین آلات جدید شهرداری شبستر با ارزش ۲۰ میلیارد تومان