Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز (۲۰  آذر ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۹۲۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۲۰  هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۷۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۸۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۱۴ هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نرخ سکه نسبت به آخرین معاملات دیروز حدود ۲۰ هزار تومان کاهش یافته است.

شما می‌توانید نرخ امروز طلا و سکه را در جدول زیر مشاهده کنید:

نام محصول نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید   13.250.000 سکه تمام طرح قدیم  12.900.000 نیم سکه بهار آزادی 6.920.000 ربع سکه بهار آزادی 3.920.000 سکه گرمی 

2.370.000

اونس جهانی  یک هزار و 783 دلار و 34 سنت  طلای ۱۸ عیار 1.314.200

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت طلا قیمت سکه هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن

نتایج نظرسنجی‌های جدید نشان می‌دهد میزان محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ماه گذشته اندکی افزایش یافته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نتایج نظرسنجی های جدید رویترز/ ایپسوس نشان می دهد میزان محبوبیت جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در ماه گذشته اندکی افزایش یافته است.

بر این اساس، دو پنجم آمریکایی های شرکت کننده در این نظرسنجی، عملکرد جو بایدن را تایید کردند در حالی که 56 درصد از بایدن راضی نیستند. این در حالی است که میزان محبوبیت و تایید عملکرد بایدن در نظرسنجی ماه گذشته 37 درصد بوده که کمترین میزان محبوبیت در دوران ریاست جمهوری او بوده است.

این نظرسنجی پس از سخنرانی سالانه بایدن در کنگره موسوم به سخنرانی وضعیت کشور انجام شد که بایدن در این سخنرانی جمهوری خواهان را به دلیل انتقادات از خودش درباره سن و قدرت جسمانی اش، به شدت به چالش کشید.

براساس نتایج این نظرسنجی، 23 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی، افراط گرایی سیاسی یا تهدید علیه دموکراسی را اصلی ترین نگرانی خود عنوان کرده اند در حالی که این رقم در نظرسنجی ماه گذشته 21 درصد بوده است. همچنین بیش از یک سوم دموکرات ها معادل 36 درصد، 11 درصد جمهوری خواهان و یک چهارم طرفداران مستقل، اعلام کردند اصلی ترین نگرانی آنها افراط گرایی سیاسی است.

این در حالی است که ترامپ بارها بدون ارائه مدارک و شواهدی مدعی شده که در جریان انتخابات 2020 تقلب شده و وی بلافاصله در یک سخنرانی پس از شکست در مقابل بایدن، این ادعا را بیان کرد و در نتیجه باعث حمله طرفدارانش به ساختمان کنگره شد. حمله ای که منجر به مرگ دستکم 5 نفر و دستگیری دهها نفر شد.

ترامپ نیز در کمپین های انتخاباتی خود اعلام کرده که تمام افرادی را که به اتهام دست داشتن در حمله به کنگره دستگیر و روانه زندان شده اند، آزاد خواهد کرد. ترامپ آنها را گروگان خواند.

از دیگر نگرانی های شرکت کنندگان در این نظرسنجی، اقتصاد با 19 درصد و موضوع مهاجرت با 17 درصد بوده است.

علاوه بر این، 32 درصد رای دهندگان جمهوری خواه، اعلام کردند موضوع مهاجرت اصلی ترین نگرانی آنهاست در حالی که این رقم در نظرسنجی ماه گذشته در بین جمهوری خواهان 38 درصد بوده است.

همچنین 65 درصد شرکت کنندگان در نظرسنجی، دیدگاهی نامطلوب درباره کنگره، 60 درصد دیدگاهی نامطلوب درباره سنا و 56 درصد همین دیدگاه را درباره دادگاه عالی  کشور دارند. بانک مرکزی تنها نهادی است که 53 درصد مردم دیدگاهی مثبت و مطلوب نسبت به آن دارند.

این در حالی است که جو بایدن 81 ساله اخیرا حد نصاب لازم برای نامزدی دموکرات ها به منظور شرکت در رقابت های انتخاباتی 2024 را به دست آورده و باید در انتخابات ماه نوامبر با دونالد ترامپ 77 ساله رقابت کند. تا نخستین رویارویی دوباره دو نامزد انتخاباتی در حدود 70 سال اخیر در تاریخ این کشور رقم بخورد. همچنین نگرانی های بسیار زیادی در مورد سن بالای جو بایدن برای تصدی دوباره سمت ریاست جمهوری وجود دارد.

در همین حال چندی قبل «کوین او کونور»، پزشک کاخ سفید اعلام کرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از صلاحیت روان‌شناختی لازم برای ادامه وظایف خود در این سمت برخوردار است.

این ارزیابی در شرایطی مطرح شده که بایدن 81 ساله به دلیل نشان دادن نشانه‌های اولیه بیماری «دمانس» با انتقادهایی درباره نداشتن توانمندی‌های ذهنی لازم برای انجام وظایفش روبرو بوده است.

کونور یک روز بعد از معاینه بایدن در مرکز پزشکی والتر رید در بیانیه‌ای مدعی شده او «تمام مسئولیت‌های خود را بدون هیچ استثنا و تحفظ» انجام می‌دهد.

این پزشک کاخ سفید بایدن را به عنوان «یک مرد 81 ساله قوی، فعال و سالم» توصیف کرده است. او با وجود این تصریح کرده که ملاحظات پزشکی درباره بایدن ابتلای او به «آپنه انسدادی خواب» (نوعی اختلال خواب) و «فیبریلاسیون دهلیزی با پاسخ بطنی نرمال» است.

چند وقت پیش بازرس ویژه‌ای که در ماه‌های گذشته مشغول رسیدگی به پرونده پیدا شدن اسناد محرمانه در خانه و دفتر شخصی «جو بایدن» بوده در گزارش خود به حافظه ضعیف او اشاره کرده و نوشته بود بایدن در مصاحبه‌ای که پاییز گذشته با دادستان‌ها داشته قادر به یادآوری اتفاقات نبوده است.

وی همچنین نوشته چنانچه بایدن محاکمه می‌شد «احتمالاً در برابر هیئت منصفه دادگاه هم خودش را همان کسی نشان خواهد داد که ما در مصاحبه‌ها دیدیم؛ یعنی مردی سالخورده و خوش‌نیت با حافظه ضعیف.»

وی نوشته بعد از خروج بایدن از قدرت دشوار می‌توان هیئت منصفه دادگاه را متقاعد کرد «رئیس‌جمهور سابقی که سنش از 80 سال گذشته مرتکب جرمی شده که ارتکاب آن نیازمند داشتن [سطحی از] وضعیت روانی برای انجام اقدامات ارادی بوده است.»

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در پنجم نوامبر سال 2024 برگزار می شود. نتایج نظرسنجی های جدید نشان می دهد رقابت دوباره بین دونالد ترامپ و جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر فشرده و تنگاتنگ است و ترامپ با حدود 2 درصد در یک رقابت فرضی نسبت به بایدن پیشتاز است.

نظرسنجی ها: رقابت ترامپ و بایدن تنگاتنگ است

انتهای پیام/     

 

دیگر خبرها

  • جدول مقایسه حداقل حقوق کارگران از سال 1388 تا 1403 و معادل آن به طلا؟+جدول
  • پیش بینی بورس در بهار ۱۴۰۳| بورس سبزپوش می‌شود؟
  • نظرسنجی جدید: افزایش اندک میزان محبوبیت جو بایدن
  • بورس قرمز شد
  • بازار سرمایه کاهشی شد
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • قیمت دینار عراق امروز سه شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه