Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@05:15:21 GMT

مشخصات و تصاویر جدید گلکسی S21 FE سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۱۳۹۵

مشخصات و تصاویر جدید گلکسی S21 FE سامسونگ

فرارو- اگرچه نسخه فن ادیشن گوشی هوشمند گلکسی S21 سامسونگ قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی، رسماً معرفی شود، اما این گوشی شاخص برای چندمین بار هدف افشاگران دنیای فناوری قرار گرفت و مشخصات کامل و تصاویر رندر جدید آن، پیش از معرفی رسمی به بیرون درز کرد.

به گزارش فرارو، گوشی Galaxy S21 FE سامسونگ، سنوشت جالب توجهی را پشت سر گذاشته و تاکنون دوبار رویداد معرفی رسمی آن به تعویق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین امر سبب شده تا این گوشی، بیش از دستگاه‌های دیگر هدف شایعات مختلف قرار بگیرد و تاکنون چندین بار مشخصات و تصاویر رندر آن به فضای آنلاین راه یافته است. اما این بار این گوشی قرار است در اوایل سال ۲۰۲۲ رسماً راهی بازار شود و اکنون مشخصات کامل به همراه جدیدترین تصاویر آن به اشتراک گذاشته شده که به نظر می‌رسد ما را با ویژگی‌های نهایی این دستگاه آشنا می‌سازد.

جدیدترین تصاویر رندر Galaxy S21 FE سامسونگ را Snoopy Tech، افشاکننده مطرح به اشتراک گذاشته است که مشخصات کامل دستگاه را نیز به همراه دارد. گزارش جدید حاکی از آن است که گلکسی اس 21 FE دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X با طراحی پانچ خواهد بود. این صفحه نمایش مجهز به رزولوشن فول اچ دی پلاس، نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و اسکنر اثر انگشت درون صفحه خواهد بود و دارای یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی است.

اگرچه هنوز جزئیات قیمت برای Galaxy S21 FE وجود ندارد، اما ظاهراً می‌توانیم تأیید کنیم که تغییرات سخت‌افزاری عمده در گوشی هوشمند جدید در مقایسه با مدل‌های قبلی آن یعنی Galaxy S21 و +S21 انجام شده است. گلکسی اس 21 FE بسته به بازار هدف، از تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ یا اگزینوس ۲۱۰۰ بهره می‌برد و این گوشی هوشمند از شیشه گوریلا گلس ویکتوس بسیار بهبود یافته‌ای بهره می‌برد که از صفحه نمایش آن محافظت می‌کند. این دو تغییر، گلکسی اس 21 FE را در جایگاه بالاتری قرار می‌دهد، اگرچه مشخصاتی مشابه با نسل قبلی خود، گلکسی اس 20 FE دارد.

گلکسی اس 21 FE دارای ۶ یا ۸ گیگابایت رم در ترکیب با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و روی اندروید ۱۲ به صورت پیش فرض اجرا خواهد شد. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی از شارژ سریع ۲۵ واتی و شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری وجود دارد که می‌تواند تا اندروید ۱۵ برای Galaxy S21 FE گسترش یابد و در نتیجه طول عمر آن را افزایش دهد. پشتیبانی نرم افزاری گسترده برای Galaxy S21 FE آن را در سطح بالاتری نسبت به Galaxy S21 یا +Galaxy S21 قرار می‌دهد.

به گزارش فرارو، تنظیمات دوربین پشتی Galaxy S21 FE شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸، یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/۲.۲ و یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با دیافراگم f/۲.۴ و ۳x اپتیکال خواهد بود. در نهایت، این دستگاه دارای شاسی ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر آب با استاندارد IP۶۸ است. گوشی Galaxy S21 FE احتمالاً در نمایشگاه Consumer Electronics CES که در اوایل ژانویه ۲۰۲۲ برگزار می‌شود به نمایش گذاشته خواهد شد. این دستگاه احتمالاً ۶۹۹ دلار قیمت دارد و به احتمال زیاد در رنگ‌های سبز، بنفش، خاکستری و سفید وارد بازار می‌شود.

منبع: gizmochina

ترجمه: مصطفی جرفی-فرارو

منبع: فرارو

کلیدواژه: گلکسی اس 21 FE گلکسی اس 21 FE

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و براساس گزارش زومیت، طبق اعلام MySmartPrice، گواهی 3C گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ نشان می‌دهد این گوشی‌های تاشدنی از شارژر EP-TA800 سامسونگ استفاده خواهند کرد و بنابراین اگر انتظار دارید سرعت شارژ این دو دستگاه درمقایسه با گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ افزایش یابد، ناامید خواهید شد.

درحالی‌که شارژر TA800 بسیار قابل‌ اعتماد است و سامسونگ از سال‌ها قبل از آن استفاده می‌کند، اما توانش به ۲۵ وات محدود می‌شود. فهرست 3C نشان می‌دهد گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ بار دیگر با همین شارژر ۲۵ واتی سازگار خواهند بود.

استفاده از شارژر ۲۵ وات در پرچمداران تاشدنی سامسونگ در سال ۲۰۲۴ واقعاً عجیب به‌نظر می‌رسد. سامسونگ و اپل و گوگل همیشه نسبت‌به استفاده از فناوری‌های شارژ سریع‌تر بسیار مقاومت کرده‌اند و درطرف مقابل شرکت‌هایی مثل ایسوس و بسیاری از برندهای چینی محصولات‌شان را با پشتیبانی از شارژ ۶۵ وات، ۱۰۰ وات و حتی ۱۵۰ وات عرضه می‌کنند.

درحال‌حاضر گلکسی S24 اولترا ازنظر سرعت شارژ بهترین گوشی سامسونگ محسوب می‌شود زیرا از فناوری شارژ ۴۵ وات پشتیبانی می‌کند. در مقایسه، گوشی ویوو مدل ایکس فولد ۳ از شارژ سریع ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند و ضخامت کمتری نسبت‌به گلکسی زد فولد ۵ دارد.

اکثر گوشی‌های پرچمدار غیر از مدل‌های رده‌بالای گوشی آیفون، گوشی سامسونگ و گوشی گوگل معمولاً در ۲۰ تا ۳۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شوند، درحالی‌که گوشی‌های سه‌ شرکت مذکور برای شارژ کامل به ۶۰ تا ۹۰ دقیقه زمان نیاز دارند.

قیمت گوشی های زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ هنوز به‌طور رسمی اعلام نشده است.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888690

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ s24 ultra (۹ فروردین) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S24 Ultra
  • سامسونگ تبلت اندرویدی جدیدی را مخفیانه عرضه کرده است!
  • گلکسی A۵۵ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A۵۵ سامسونگ قابلیتی دارد که گلکسی S۲۴ هم ندارد!
  • گلکسی A55 سامسونگ قابلیتی دارد که حتی گلکسی S24 هم ندارد!
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز( ۹ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • طرفداران پرچمداران تاشو سامسونگ ناامید شدند!
  • samsung s23 fe + قیمت، مشخصات و مقایسه با S23 Ultra سامسونگ (۸ فروردین)
  • برای خرید بهترین گوشی میان‌رده بازار چقدر باید هزینه کرد؟
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز(۷ فروردین) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung