Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@05:05:21 GMT

قاتل خانم بهیار دستگیر شد!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۲۱۲۵

قاتل خانم بهیار دستگیر شد!

مرد جوان که به‌خاطر اختلاف خانوادگی همسرش را با ضربه‌های کارد به قتل رسانده و فرار کرده بود با ردیابی‌های پلیس البرز دستگیر شد.

به‌ گزارش مشرق، اواسط آبان امسال گزارش قتل زن جوانی به پلیس مخابره شد و خیلی زود تیمی ازکارآگاهان جنایی پلیس استان البرز درمحل جنایت که یکی از خانه‌های «شاهین ویلا»ی کرج بود حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران به محض ورود با پیکر خونین زن جوانی رو به رو شدند که با ضربه‌های کارد به قتل رسیده بود.

بیشتر بخوانید

اعتراف به قتل ناپدری در جشن تولد مادر

به دستور بازپرس کشیک قتل جسد برای معاینه به پزشکی قانونی منتقل شد. از آنجا که سه فرزند مقتول در زمان جنایت در خانه بودند، اظهار داشتند که پدرشان عامل این قتل بوده است. همچنین همسایه‌ها نیز که شاهد فرار متهم بودند به کارآگاهان گفتند: ما متهم را دیدیم که هراسان پای برهنه از خانه‌اش فرار می‌کرد.

کارآگاهان جنایی در نخستین تحقیقات میدانی دریافتند که مقتول بهیار بوده و از مدت‌ها قبل به‌خاطر برخی مشکلات خانوادگی با شوهرش اختلاف داشته و قصد داشتند از هم جدا شوند.

بنابراین مرد جوان به دستور بازپرس جنایی تحت تعقیب قرار گرفت تا اینکه با گذشت حدود دو هفته از این ماجرا سرانجام اواخر هفته گذشته به‌دنبال ردیابی‌های گسترده پلیسی این متهم در پاکدشت تهران شناسایی شد و در یک عملیات پلیسی در حالی‌که متهم سعی داشت با چاقو خودکشی کند با شلیک تیر هوایی مأموران پلیس بازداشت شد.

متهم که هنگام دستگیری خودزنی کرده بود خیلی زود به بیمارستان منتقل و پس از بهبود نسبی برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شد. وی در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به قتل همسرش گفت: همسرم بهیار بیمارستان بود اما من با کار کردن او مخالف بودم چرا که او خودش درآمد داشت و مدام می‌گفت به من احتیاجی ندارد و این اواخر هم به من می‌گفت تو معتادی و می‌خواهم طلاق بگیرم. من هم سر همین موضوع با او درگیر شدم و در حالی که کنترل رفتارم را از دست داده بودم با چاقو او را کشتم.

این متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده است برای تکمیل پرونده در اختیار مراجع قضایی استان البرز قرار گرفت.

منبع: روزنامه ایران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت قتل همسرکشی اختلافات خانوادگی بهیار پلیس دستگیری اخبار حوادث قیمت های روز در یک نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش

قاتل ۶۰ ساله پس از قتل همسر ۵۹ ساله‌اش و رها کردن وی در کنار جاده در شهرستان تالش شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اطلاع رسانی پلیس گیلان، در پی کشف جسد زنی با سر خون آلود در کنار یک جاده در شهرستان تالش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

با تحقیقات همه جانبه و بررسی شواهد و مدارک کارآگاهان آگاهی در کمتر ۴۸ ساعت شوهر این زن ۵۹ ساله را دستگیر کردند. قاتل ۶۰ ساله در تحقیقات پلیس به قتل همسرش به علت اختلافات خانوادگی با یک چوب دستی اعتراف کرد.

متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران/ قاتل: جسد را زیر تختخواب داخل اتاق گذاشتم        
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز!
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به مدت ۲ شبانه‌روز در تهران!
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند