Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا به ریاست معاون سیاسی استاندار و با حضور دکترگویا رییس مرکز بیماری های واگیر وزارت بهداشت و درمان و دیگر اعضا پس از جلسه ستاد ملی برگزار شد.

در این نشست ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان بر رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت بهداشت فردی و توصیه های دانشگاه علوم پزشکی تاکید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی رئوفی جانشین ستاد استانی کرونا در هرمزگان در این نشست با اشاره به وضعیت زرد شهرستان بستک، عنوان کرد: همه استان بجز این شهرستان وضعیت آبی دارند و باید کنترل‌ها در این شهرستان‌ تشدید شود.

وی با تاکید بر نظارت ها و بازرسی ها برای جلوگیری از توقف کسب و کارهای مردم گفت: فصل گردشگری در هرمزگان آغاز شده و فرمانداران باید نظارت‌های جدی تری بر رعایت پروتکل ها داشته باشند.

فرمانداران نیز از طریق ویدیو کنفرانس در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: علی رئوفی ستاد ملی کرونا هرمزگان بندرعباس شهر زرد هرمزگان بستک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار دنا در این نشست ، برگزاری اجلاسیه شهدای دنا و کنگره ملی شهدای استان را از مهمترین رویداد‌های فرهنگی استان در سال جدید دانست و گفت: همه کمیته‌ها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا اجلاسیه‌ای درخور شأن شهدا برگزار کنیم.
فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دنا هم در این نشست گفت: ۳۳ کمیته در سطح استان و ۱۴ کمیته در سطح شهرستان‌ها تشکیل شده است.
عرفانی مقام بیان کرد: یکی از شهرستان‌هایی که در بحث اجلاسیه برنامه‌های خوبی دارد شهرستان دنا است، ولی در برخی از کمیته‌ها که مسئول آن مدیران ادارات است، برنامه‌ها به کندی پیش می‌رود. 
وی تاکید کرد: این اجلاسیه مختص سپاه نیست، همه ما وظیفه همکاری و تلاش برای اجلاسیه شهدا را داریم.
عرفانی به مصوبات مهم این نشست اشاره کرد و گفت: نصب بیلبورد در ورودی شهرسی سخت از سمت محور یاسوج، نامگداری بلوار کمربندی به نام بلوار بسیج یا بلوار شهید سلیمانی و مزین کردن کوچه و خیابان‌ها به نام شهدای شهرستان، رفع معارضات بلوار بسیج و نصب نماد و تمثال شهدا و همچنین ارسال گزارش کمیته‌ها توسط ادارات به سپاه جهت ارائه به استان و ستاد کنگره ملی از جمله این مصوبات است..
وی اضافه کرد: همه اقدامات ادارات اعم از خدمات رسانی‌ها، افتتاحیه‌ها و همه اقدامات عمرانی که صورت می‌گیرد باید با چشم‌انداز و نصب بنر استقبال از اجلاسیه شهدای شهرستان و کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد باشد.

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • نشست ستاد برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان دنا
  • ۲ هزار بازرسی بهداشتی در قالب بسیج سلامت نوروزی گناوه انجام شد
  • سرریز شدن سد بستک در هرمزگان
  • یک «کام» تلخ تا مرگ زودرس/ فقط «دخانیات» تحریم نشد!
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • رفع قطعی برق در بستک و جزیره هرمز