Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، حجت الاسلام رضا براتی زاده رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: به دنبال دریافت گزارش از فساد مالی، پرونده قضایی تشکیل شد و تحت نظارت دادستان عمومی و انقلاب جاجرم و در یکی از شعب بازپرسی دادسرای این شهرستان در حال رسیدگی است.

وی اتهام فعلی انتسابی به متهم را تدلیس در معاملات دولتی و ارتشا عنوان کرد و گفت: متهم در جریان خرید تعداد ۱۶۰ دستگاه کولر گازی فاقد شناسه کالا برای تقویت سیستم سرمایشی شرکت آلومینای جاجرم، مبلغ ۷۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تحت عنوان پورسانت و در واقع رشوه از ۲ متهم در خارج از استان دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری خراسان شمالی از کشف و توقیف ۲۰ عدد سکه تمام بهار آزادی و مقادیری نیم سکه از محل کار و منزل متهم خبر داد و گفت: منابع تامین وجوه برای این مقدار سکه و صحت و سقم ادعای متهم مبنی بر اینکه با سرمایه متعلق به خود این سکه ها را خریداری کرده در دست بررسی قرار دارد.

مقام عالی قضایی خراسان شمالی درباره دیگر اتهامات منتسب به متهم از جمله نگهداری مشروبات الکلی خارجی گفت: در بازرسی از منزل متهم سه بطری مشروبات الکلی خارجی و ۹ عدد مهر ساختگی و برخی اسناد و فاکتورهای مجعول نیز کشف و توقیف شده است.

رییس کل دادگستری خراسان شمالی گفت: قرار بازداشت موقت صادر شده و تحقیقات تکمیلی تا روشن شدن تمامی زوایا و ابعاد این ماجرا و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این پرونده ادامه دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه ارتشا و اختلاس خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران

دریافت 7 MB کد خبر 6087301

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • ملاقات مردمی رییس کل دادگستری مازندران
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • گرامیداشت مدیر عامل فقید مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی
  • دومین جشنواره قلیف‌چال در جاجرم
  • اتهام زنی واهی اسرائیل علیه ایران
  • کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد