Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان مدیر امور توزیع برق شمال سنندج با اشاره به اینکه کل شبکه سیم مسی برق موجود در حوزه شهری امور برق شمال سنندج به کابل خود نگهدار تبدیل‌شده است، گفت: تا پایان شهریور سال آینده نیز شبکه سیمی ۱۰۳ روستای مدیریت برق شمالی سنندج مجهز به کابل خود نگهدار خواهند شد.

محمد آزاد حسینی امروز(شنبه۲۰آذر) در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: درمجموع ۵۹۰ کیلومتر شبکه سیم فشار ضعیف در شهر و روستاهای امور توزیع برق شمال سنندج وجود دارد که ۳۹۲ کیلومتر آن شهری و ۱۹۸ کیلومتر آن نیز در حوزه روستایی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تبدیل کل شبکه سیم مسی شهری در امور توزیع برق شمال سنندج به کابل خود نگهدار خبر داد و بیان کرد: عملیات اجرایی این طرح امروز ۲۰ آذرماه به پایان رسید.

مدیر امور توزیع برق شمال سنندج با اشاره به اینکه تا سال ۹۹ تنها ۱۰۵ کیلومتر شبکه سیم مسی در حوزه شهری این امور به کابل خود نگهدار تبدیل‌شده بود، اظهارکرد: طی دو سال اخیر عملیات تبدیل ۲۸۷ کیلومتر شبکه سیم مسی باقی‌مانده نیز بااعتباری بالغ‌بر ۸۶ میلیارد ریال هزینه به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه کابل‌های خود نگهدار مزایای زیادی دارند که متوقف شدن فعالیت سارقان سیم برق تنها یکی از این مزایای آن است، خاطرنشان کرد: کاهش میزان استفاده‌های غیرمجاز از برق، افزایش قابلیت اطمینان شبکه در مقابل شرایط جوی و اتفاقات ناشی از برخورد اشیاء خارجی، کاهش هزینه شاخه زنی در مناطق مشجر و امکان نصب خط جدید کابل خود نگهدار در کنار خط قبلی بر روی یک تیر تنها بخشی از مزایای استفاده از کابل‌های خود نگهدار است.

حسینی بیان کرد: بیشترین مناطق و منازل مسکونی فرسوده و قدیمی در حوزه امور توزیع برق شمال سنندج وجود دارد به‌گونه‌ای که قدمت شبکه برق در برخی مناطق به بیش از ۵۰ سال برمی‌گردد که همین امر باعث شده تا علاوه بر سختی کار، عملیات تعویض و اصلاح همزمان در این مناطق اجرا شود.

مدیر امور توزیع برق شمال سنندج بابیان اینکه برای اجرای این طرح ۹ اکیپ فعالیت داشتند، افزود: همزمان با اجرای عملیات تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خود نگهدار در حوزه شهری این امور، بیش از ۴۰۰ اصله تیر برق نیز اصلاح و نوسازی شد.

وی با اشاره به وجود ۱۰۳ روستا در حوزه امور توزیع برق شمال سنندج، گفت: مقرر است تا پایان شهریور سال آینده کل شبکه فشار ضعیف روستاهای موجود در امور برق شمال سنندج به کابل خود نگهدار تبدیل شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شبکه توزیع برق کابل خود نگهدار کیلومتر شبکه سیم شبکه سیم مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران

رضا غلامی مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام مازندران گفت: یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در ۶ ماه گذشته در استان توزیع شد.

او درباره عملکرد اداره کل پشتیبانی امور دام مازندران از مهرماه سال گذشته تاکنون، گفت:با توجه به افزایش جوجه ریزی در سال گذشته، این شرکت نسبت به انعقاد قرارداد ۴ هزار و ۸۹۸ تن مرغ با اتحادیه، شرکت‌های تعاونی، زنجیره‌های تولیدی و تولیدکنندگان عمده اقدام کرد که ۲ هزار و ۸۳۱ تن مرغ تحویل سردخانه‌های پشتیبانی امور دام استان شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام مازندران با بیان اینکه علیرغم مشکلات زیاد در تامین گوشت قرمز منجمد در سال گذشته این اداره کل نسبت به توزیع ۱۵۱ تن گوشت گوساله منجمد با همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان اقدام کرد و توانست در کنترل بازار گوشت قرمز موثر باشد، افزود: برای حمایت از مصرف کنندگان، ۸۵۵ تن گوشت مرغ منجمد در استان توزیع شد که در تنظیم بازار این کالا نقش مهمی داشت.

او گفت: با توجه به حجم بالای تولید گوشت مرغ در استان با هماهنگی این اداره کل و همکاری سازمان جهاد کشاورزی استان، ۲۶ هزار تن گوشت مرغ گرم برای میدان بهمن تهران ارسال شد که تاثیر بسزایی در کنترل قیمت مرغ در ایام پایانی سال در استان تهران داشت.

غلامی افزود: از موجودی گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان و از محل خرید، هزار و ۹۴ تن به سایر استان‌ها ارسال شد که برای کنترل بازار گوشت مرغ منجمد در کشور نیز اثربخش بود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران گفت: این اداره کل در این مدت ۱۰۱ هزار تن نهاده به مرغداران و دامداران استان توزیع کرد که ۵۰ درصد آن کنجاله بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • تبدیل روشنایی خیابان آذربایجان شهرستان شاهین دژ به LED
  • ‌از بازگرداندن ۱۰۰ میلیارد اراضی کشاورزی تا دستگیری سارقان کابل‌های مخابراتی در فارس
  • حضرت عبدالعظیم (ع) پرچمدار جهاد تبیین بود
  • سرقت بیش از ۸۰ کیلومتر کابل برق در سراوان
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف سال ۱۴۰۲ راه و شهرسازی شمال سیستان و بلوچستان در ساخت بزرگراه
  • عشایرنقده ؛آماده کوچ به مراتع میانبند
  • رفع شکستگی خط انتقال آب در شمال شهر نیشابور