Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@14:07:13 GMT

هزینه پیامک بانک‌های خصوصی چقدر است؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۲۷۴۹

هزینه پیامک بانک‌های خصوصی چقدر است؟

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار خبری مبنی بر افزایش هزینه سرویس پیامکی بانک‌های خصوصی، جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در بانک‌های خصوصی از اول مهر ماه امسال  تصمیم بر این شد که کارمزد پیامک  برای هر شخص حقیقی ۲۰ هزار تومان و برای اشخاص حقوقی و هر حساب ۱۰۰ هزار تومان بشود که در یک تا دو نوبت دریافت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این دریافتی‌ها با موافقت خود صاحب حساب انجام می‌پذیرد و بدون اخذ موافقت از صاحب حساب این رقم اعمال نشده و سرویس پیامکی وی قطع می شود.

دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، گفت: کارمزد پیامک در بانک‌های خصوصی برای هر فرد حقیقی ۲۰ هزار تومان و اشخاص حقوقی ۱۰۰ هزار تومان شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بانک مرکزی سرویس پیامکی بانک های خصوصی هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟

به گزارش جام جم آنلاین، بانک مرکزی ۲۷ اسفندماه سال ۱۴۰۲ مصوب کرد تا سقف برداشت از حساب‌های مشتریان حقیقی بانک‌ها بصورت غیر حضوری روزانه از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان و ماهانه به ده میلیارد ریال افزایش یابد. 

بانک‌ها و‌موسسات اعتباری یک ماه برای فراهم کردن مقدمات اجرایی فرصت داشتند و بانک مرکزی تاکید کرده بود تا پایان فروردین ماه زمان برای این مهم تعیین شده است.

اطلاعات جدید دریافتی خبرنگار تسنیم از بانک مرکزی نشان میدهد، بخشنامه اجرایی افزایش سقف برداشت از حساب مشتریان حقیقی بانک‌ها به مدیران بانک‌ها ابلاغ شده و این بخشنامه هم اکنون اجرایی شده است.

برهمین اساس، مبلغ برداشت از طریق غیرحضوری از کلیه حساب‌های غیرتجاری متعلق به مشتریان حقیقی بانک‌ها تا ۲۰۰ میلیون تومان به صورت روزانه و ده میلیارد ریال بصورت ماهانه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • هشدار پلیس فتا در رابطه با پیامک‌های طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی و ابلاغ دولتی
  • سقف برداشت از حساب های بانکی چقدر شد؟
  • ◄ مالیات از درآمدی که مربوط به رانندگان کامیون نیست
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • واریزی‌های مالیاتی به حساب شهرداری‌ها برای عمران شهری هزینه شود
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • آشنایی با انواع وام بانک مهر ایران + شرایط و جزئیات دریافت وام از ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون
  • شرایط و نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیونی بانک ملی طرح مهربانی
  • افتتاح حساب ارزی در اپلیکیشن «بام» ممکن شد
  • صدور موافقت اصولی برای راه‌اندازی یک مجتمع گردشگری در چهارمحال و بختیاری