Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن رنگرز در پی درخشش تیم های مازندارنی در لیگ برتر کشتی پیام زیر را منتشر کرد:

در پیام مدیرکل ورزش و جوانان مازندران آمده است:
مسیر طلایی موفقیت کشتی مازندران پس از رقابت های المپیک و جهانی، اکنون در لیگ برتر کشتی فرنگی و آزاد  ادامه یافت و دلاوران کشتی استان در قالب تیم های فولادین ذوب آمل، صنایع مازندران، دانشگاه آزاد، ستارگان ساری و سید بابل در رقابت ها حضور موفقی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رقابت های لیگ برتر کشتی امسال از ابعاد مختلفی قابل توجه است که می توان به قهرمانی فولادین ذوب آمل از مازندران در رقابت های لیگ برتر کشتی فرنگی پس از ۱۲ سال ، قهرمانی تیم صنایع از مازندران در رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد پس از ۱۱ سال ، برگزاری فینال تمام مازندرانی در لیگ برتر کشتی آزاد و حضور در خور تحسین بخش خصوصی برای حمایت از تیم های کشتی مازندرانی ، اشاره کرد.
لازم می دانم از همه یپیشکسوتان، مربیان، کشتی گیران و زحمت کشان هیات کشتی استان ، همکاران مجموعه ورزش و جوانان مازندران و خاصه بخش خصوصی معظم که برای معرفی استعدادهای کشتی مازندران حمایت همه جانبه داشتند ، قدردانی نمایم که در ایجاد شور و نشاط و حال خوب مردم ورزشدوست مازندران نقش آفرینی کردند و معتقدم سیطره کشتی مازندران در مسابقات لیگ های برتر کشور ، امیدآفرین و نویدبخش روزهای خوب برای کشتی استان خواهد بود .

و در پایان از باشگاه صنایع مازندران و فولادین ذوب آمل که هم جام قهرمانی لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی را برای مازندران به ارمغان آوردند و هم در برگزاری فینال به یادماندنی رقابت های لیگ برتر کشتی آزاد درخشیدند ، تشکر ویژه و قدردانی می نمایم و امیدوارم شاهد استمرار موفقیت های ورزشی در میادین ملی و بین المللی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر کشتی مازندران دانشگاه آزاد رقابت های لیگ برتر کشتی لیگ برتر کشتی آزاد لیگ برتر کشتی کشتی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، بسته زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش جالب از ورزش استان مازندران آماده پخش شد.

برگزاری رقابت‌های بین المللی کشتی ازاد نوجوانان در بابلسر که در حد و اندازه خودش نبود.

قصه پر غصه تیم دریای بابل در لیگ دسته یک فوتبال که حمایت مسئولان را می‌طلبد.
تیم تازه لیگ برتری مهرگان نور که امسال به لیگ برتر والیبال صعود کرد برای شرکت در این رقابت‌ها در فصل بعد، نیازمند امکانات است که باید با کمک مسئولان برطرف شود.
استفاده از سلاح سرد در مسابقات کشتی نونهالان استان در نور که باید مورد بررسی مسئولان قرار گیرد و همینطور واکنش‌های جالب سرپرست یکی از تیم‌های محلی بابل که در نوع خود حالب است.

ایوب رضوانی و اجرای بسته بدون تعارف این هفته:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اردوی تیم ملی کشتی؛ حسن یزدانی به تیم بازگشت
  • خبر خوش برای کشتی آزاد ایران
  • زیر دو خم هفته با چند خبر و گزارش از ورزش مازندران
  • برگزاری پیکار‌های کشتی آلیش قهرمانی دختران خردسال و نونهال مازندران
  • درخشش کُشتی گیر اصفهانی در رقابت‌های بین‌المللی
  • تیلور المپیک را از دست داد
  • قهرمانی تیم ملوان ایران در ۲۰۰ متر آزاد
  • نفرات برتر کشتی آزاد و فرنگی نونهالان خراسان شمالی مشخص شدند
  • رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی سهمیه المپیک