Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ " محسن حیدری "  اظهار داشت: در پی افزایش سرقت های محتویات خودرو در محدوده شهرک گلستان  مراتب در دستور کار عملیات این کلانتری قرار گرفت.

به گزارش رکنا، وی افزود: در تحقیقات محلی مشخص شد راننده و سرنشین خودرویی حدودا ۳۵ و ۴۰ ساله سرقت ها انجام می دهند  که با شگردهای پلیسی با اینکه متهمان  پلاک خودرو را  تغییر داده بودند، پلاک واقعی خودرو شناسایی و مالک خودرو به کلانتری دعوت  شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری سارق محتویات خودرو با پابند الکترونیکی زندان

رئیس کلانتری 141 گلستان ادامه داد:  با حضور مالک خودرو به کلانتری و شناسایی وی به عنوان یکی از سارقان در بررسی سوابق وی مشخص شد که سارق با پابند الکترونیکی از زندان آزاد شده و با همدستی فرد دیگری به سرقت می‌پردازد.

این مقام انتظامی افزود: متهم پس از انتقال به اداره پلیس در بازجویی ها به جرم خود مبنی بر سرقت لوازم خودرو اعتراف کرد.

حیدری با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای ۱۰ سابقه کیفری است در پایان خاطرنشان گرد:تا کنون ۵ نفر شاکی شناسایی و پرونده متهم جهت سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سرقت پابند الکترونیکی اخبار حوادث زندان سارق پابند الکترونیکی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد بهاره رهنما بازیگران سینمای جهان بازیگران بازیگران زن معروف ژیلا امیرشاهی مجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۳۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • (ویدئو) بازداشت اولین سارقی که با پابند الکترونیکی دزدی می کرد!
  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • فروش مواد مخدر با پابند الکترونیکی!
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد